Inderdaad Ineke, de 500 is een leuke toevoeging voor erbij. De GP vervangen voor een 500......NO WAY.....Als 2e autootje is ie leuk, maar in de 500 op vakantie naar Italie te rijden, dacht het niet.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
tonyvandenbroek schreef:Inderdaad Ineke, de 500 is een leuke toevoeging voor erbij. De GP vervangen voor een 500......NO WAY.....Als 2e autootje is ie leuk, maar in de 500 op vakantie naar Italie te rijden, dacht het niet.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Van oorsprong was die de TreppeUno, erg leuk karretje welke wij volgend jaar in Italie gaan zien. Alle prototypes staan in de grootste autoshowroom ter wereld bij de Fiat fabriek.
Jelte schreef:Van oorsprong was die de TreppeUno, erg leuk karretje welke wij volgend jaar in Italie gaan zien. Alle prototypes staan in de grootste autoshowroom ter wereld bij de Fiat fabriek.
Groeten,
Jelte
Er zal wel een bepaald publiek zijn voor deze wagentjes je zal er nog versteld van staan hoe groot de produktie zal zijn
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Die gaat als een speer, zeker in Italie is hier een hele grote markt voor.
CinQ en Seic gingen ook erg hard overal. Is goed voor Fiat, doen waar je goed in bent. Met alle respect maar ook de nieuwe Bravo zal geen Golf/307 killer worden, Fiat moet zich hier niet in willen mengen.