18" Fiat Bravo op Fiat GP

ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Ik vind de GP met 17" al net op het randje, laat staan met 18". Maar kwa looks kan 'ie het zeker wel hebben.....Voor mij is 17" max.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
Fre
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: do jun 12, 2008 18:07
Locatie: Heusden-Zolder

Bericht door Fre »

Bennie schreef:Ik heb eerst de auto verlaagd, dat wordt dan uiteraard een stuk stugger. Daarna de 18"gemonteerd, dan merk je geen hele grote stap meer qua stugheid. Ik vind het lekker rijden zo, maar das per persoon verschillend. En ja hij is stug, stugger dan een sportonderstel van de GP. Je moet ervan houden.

En btw heel rustig over drempels
Als ik dit lees denk ik dat ik toch ga kiezen voor de 17" in combinatie met een kleine verlaging :lol: Ik hou nog wel wat van mijn rijcomfort :wink:
Op mijn oprit : Fiat Grande Punto 1.3 JTD - Chemical Grey - Blue & Me enzo
Gebruikersavatar
Bennie
Membre D'Oro
Berichten: 1558
Lid geworden op: do mei 24, 2007 13:04
Locatie: Nieuwkoop

Bericht door Bennie »

Fre schreef:
Bennie schreef:Ik heb eerst de auto verlaagd, dat wordt dan uiteraard een stuk stugger. Daarna de 18"gemonteerd, dan merk je geen hele grote stap meer qua stugheid. Ik vind het lekker rijden zo, maar das per persoon verschillend. En ja hij is stug, stugger dan een sportonderstel van de GP. Je moet ervan houden.

En btw heel rustig over drempels
Als ik dit lees denk ik dat ik toch ga kiezen voor de 17" in combinatie met een kleine verlaging :lol: Ik hou nog wel wat van mijn rijcomfort :wink:
Dat bedoel ik met per persoon verschillend. En 17" staat ook zeker niet verkeerd met een klein beetje verlaging. Succes met zoeken
Gebruikersavatar
Fre
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: do jun 12, 2008 18:07
Locatie: Heusden-Zolder

Bericht door Fre »

heb al wel enkele opties op het oog, wil natuurlijk ook niet teveel uitgeven.
Op mijn oprit : Fiat Grande Punto 1.3 JTD - Chemical Grey - Blue & Me enzo
Gebruikersavatar
Bennie
Membre D'Oro
Berichten: 1558
Lid geworden op: do mei 24, 2007 13:04
Locatie: Nieuwkoop

Bericht door Bennie »

Fre schreef:heb al wel enkele opties op het oog, wil natuurlijk ook niet teveel uitgeven.
Staar je niet te veel blind op velgenland als je daar toevallig bij aan het kijken was. Ik ben met hun bezig geweest voor mijn auto. Banden zijn gebruikte banden. Simpelweg afgekeurde duitse banden.
In duitsland mag een band namelijk niet gerepareerd worden en hier in nederland wel. Over het algemeen zit er rond de 5-7 mm nog op. Vraag dan evt naar alleen de prijs van velgen en ik kan je evt nog een site pm-en voor een goedkope site voor banden.

Succes en als je hulp nodig hebt, misschien kan ik je nog helpen.
Gebruikersavatar
Fre
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: do jun 12, 2008 18:07
Locatie: Heusden-Zolder

Bericht door Fre »

bedankt voor de tip Bennie :) en als ik wat hulp nodig heb zal ik zeker niet aarzelen :)

Ik ga hier gewoon in België rondkijken, en zal dan ook gewoon bij de velgen/bandenboer mijn velgen bestellen.

Ik vertrouw het niet via websites
Op mijn oprit : Fiat Grande Punto 1.3 JTD - Chemical Grey - Blue & Me enzo
Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Junior Stato
Berichten: 396
Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Bericht door Carlo Abarth »

Nou, net even met de plaatselijke wielentoko gebeld over het hoe en wat. Schuifbouten wil ik opzich wel aan, dat vind ik geen punt. Veel bekenden hebben het ook en er werkelijk NOOIT wat mee gehad.

Ander probleem is alleen het naafgat, dat is bij de GP 56.zoveel millimeter en bij de Bravo 58.zoveel... En DAT is dus wel een probleem...
Gebruikersavatar
Fre
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: do jun 12, 2008 18:07
Locatie: Heusden-Zolder

Bericht door Fre »

Carlo Abarth schreef:Nou, net even met de plaatselijke wielentoko gebeld over het hoe en wat. Schuifbouten wil ik opzich wel aan, dat vind ik geen punt. Veel bekenden hebben het ook en er werkelijk NOOIT wat mee gehad.

Ander probleem is alleen het naafgat, dat is bij de GP 56.zoveel millimeter en bij de Bravo 58.zoveel... En DAT is dus wel een probleem...
Kheb niet veel ervaring met velgen, maar ik denk wel dat dat naafgat bijgeboord kan worden.
Op mijn oprit : Fiat Grande Punto 1.3 JTD - Chemical Grey - Blue & Me enzo
Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Junior Stato
Berichten: 396
Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Bericht door Carlo Abarth »

Euh? Bijboren? Ik zal dat de volgende keer even aan de tandarts vragen: kun je dat gaatje even dichtboren... :lol: Je zult dan met ringen aan de gang moeten, allemaal handwerk; lees PRIJZIG...
Gebruikersavatar
Fre
Nuovo Arrivato
Berichten: 181
Lid geworden op: do jun 12, 2008 18:07
Locatie: Heusden-Zolder

Bericht door Fre »

http://www.veloce.be/ -> tuning -> projecten

Die witte GP is super vind ik! De velgen staan trouwens te koop voor 850 euro heb ik gehoord, zijn 18", ik zou wel willen maar heb net de GP gekocht, dus de centjes zijn er momenteel niet :(
Op mijn oprit : Fiat Grande Punto 1.3 JTD - Chemical Grey - Blue & Me enzo
Plaats reactie