18" Fiat Bravo op Fiat GP
18" Fiat Bravo op Fiat GP
Heeft iemand een idee of onderstaande velgen van de Fiat Bravo in 18", op de GP passen, qua et-waarde en steek / bandenmaat?
Op mijn oprit : Fiat Grande Punto 1.3 JTD - Chemical Grey - Blue & Me enzo
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4980
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31
Uit instructie boekje Bravo (via www.fiat.nl en het zal je verbazen te vinden onder instructie boekjes )
71/2 J x 18 ET 35 225/40 R18 92V
Dito Grande Punto:
6,5J X 17'' - ET 46 205/45 R17 88V
Gaarne
71/2 J x 18 ET 35 225/40 R18 92V
Dito Grande Punto:
6,5J X 17'' - ET 46 205/45 R17 88V
Gaarne
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4017
- Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
- Locatie: Axel
- Contacteer:
steekmaat komt niet over een? das raar... Normaal is het toch zo dat (bijna) alle types van een merk dezelfde steek hebben.
Iemand die kan vertellen wat de steek van de bravo dan is?
Iemand die kan vertellen wat de steek van de bravo dan is?
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
and then act like a bitch all the time
Steek van de Bravo is 4x98 en de GP 4x100.
Komt wel vaker voor dat binnen een merk de steek niet overeen komt. Ik geloof ook dat de Bravo veel onderdelen over heeft genomen van zijn voorganger welke ook 4x98 heeft.
Vergeet daarbij niet dat er enig contact van de GP met de Corsa is, waardoor je dus 4x100 tegenkomt.
Komt wel vaker voor dat binnen een merk de steek niet overeen komt. Ik geloof ook dat de Bravo veel onderdelen over heeft genomen van zijn voorganger welke ook 4x98 heeft.
Vergeet daarbij niet dat er enig contact van de GP met de Corsa is, waardoor je dus 4x100 tegenkomt.
Bedankt voor de oplossing, word dus verderzoeken inderdaad. heb geen zin om te beginnen met schuifbouten te werken enzo.
Heb mss nog een paar ideetjes achter de hand, anders worden het CS velgen. Maar dit is dus pas voor volgende zomer.
Eerst nog wachten tot de auto er is
Heb mss nog een paar ideetjes achter de hand, anders worden het CS velgen. Maar dit is dus pas voor volgende zomer.
Eerst nog wachten tot de auto er is
Op mijn oprit : Fiat Grande Punto 1.3 JTD - Chemical Grey - Blue & Me enzo
Kijk eens voor oxigin kristal black (kan ook andere kleuren)
Vind ik zelf wel een toppertje
Ford focus ST achtig erg mooi (vind ik zelf)
En past op GP 17 inch http://images.google.nl/url?q=http://ww ... voj-gylRJQ
Vind ik zelf wel een toppertje
Ford focus ST achtig erg mooi (vind ik zelf)
En past op GP 17 inch http://images.google.nl/url?q=http://ww ... voj-gylRJQ
Fiat grande Punto T-JET carribean orange
Mooie velgen PGP, maar passen niet onder een GP vind ik. Heb ze er al eens onder gezien en dat vond ik maar niks. Geen chroom toestanden onder de GP bij mij . Liever mooi lichtmetaal, mss gunmetal look of zwart. Ik kom er wel uit
Op mijn oprit : Fiat Grande Punto 1.3 JTD - Chemical Grey - Blue & Me enzo
- Carlo Abarth
- Junior Stato
- Berichten: 396
- Lid geworden op: ma jun 23, 2008 14:16
- Locatie: Zevenaar
- Contacteer:
Inderdaad, de Bravo maakt van veel Stilo-onderdelen gebruik, vandaar nog gewoon 4x98. Schuifbouten moet kunnen dan toch? Iemand een idee of het naafgat even groot is?Bennie schreef:Steek van de Bravo is 4x98 en de GP 4x100.
Komt wel vaker voor dat binnen een merk de steek niet overeen komt. Ik geloof ook dat de Bravo veel onderdelen over heeft genomen van zijn voorganger welke ook 4x98 heeft.
Vergeet daarbij niet dat er enig contact van de GP met de Corsa is, waardoor je dus 4x100 tegenkomt.
Volgens mij is het naafgat even groot, maar weet ik niet zeker. Schuifbouten kunnen speling geven en dus ook extra schade aan wiellagers bijvoorbeeld.Carlo Abarth schreef:Inderdaad, de Bravo maakt van veel Stilo-onderdelen gebruik, vandaar nog gewoon 4x98. Schuifbouten moet kunnen dan toch? Iemand een idee of het naafgat even groot is?Bennie schreef:Steek van de Bravo is 4x98 en de GP 4x100.
Komt wel vaker voor dat binnen een merk de steek niet overeen komt. Ik geloof ook dat de Bravo veel onderdelen over heeft genomen van zijn voorganger welke ook 4x98 heeft.
Vergeet daarbij niet dat er enig contact van de GP met de Corsa is, waardoor je dus 4x100 tegenkomt.
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4017
- Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
- Locatie: Axel
- Contacteer:
Bennie schreef:Schuifbouten kunnen speling geven en dus ook extra schade aan wiellagers bijvoorbeeld.
dat ze speling kunnen hebben wil ik wel geloven maar schade aan de wiellagers lijkt me nog al stug. Naar mijn weten zitten er op (de meeste velgen centreer punten dus de velg zal altijd goed zitten.
Spoorverbreders of naafadapters (van 4 gaats naar 5 gaats) kunnen wel grote schades veroorzaken omdat ze de afstand van het wiel naar de naaf aanzienlijk vergroten en dit er niet op berekend is.
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
and then act like a bitch all the time
Ja je hebt gelijk, daar heb ik mij inderdaad in verwart!swans schreef:Bennie schreef:Schuifbouten kunnen speling geven en dus ook extra schade aan wiellagers bijvoorbeeld.
dat ze speling kunnen hebben wil ik wel geloven maar schade aan de wiellagers lijkt me nog al stug. Naar mijn weten zitten er op (de meeste velgen centreer punten dus de velg zal altijd goed zitten.
Spoorverbreders of naafadapters (van 4 gaats naar 5 gaats) kunnen wel grote schades veroorzaken omdat ze de afstand van het wiel naar de naaf aanzienlijk vergroten en dit er niet op berekend is.
Ik heb eerst de auto verlaagd, dat wordt dan uiteraard een stuk stugger. Daarna de 18"gemonteerd, dan merk je geen hele grote stap meer qua stugheid. Ik vind het lekker rijden zo, maar das per persoon verschillend. En ja hij is stug, stugger dan een sportonderstel van de GP. Je moet ervan houden.
En btw heel rustig over drempels
En btw heel rustig over drempels