Fiat selecteert eerste Abarth-dealer; prijzen bekend

Kijk hier voor nieuws over Fiat.
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Bericht door Jacob »

Jacob schreef:nog maar even de leaseprijzen afwachten en dan mijn huidige maar laten overnemen door iemand anders :)
Voor de grap maar eens gekeken hoeveel het zou kosten om mijn huidige GP 'opnieuw' te leasen. Als ik hem nu precies zo zou bestellen zou ik al netto 40 euro duurder uit zijn !! Ik ben bang dat de Abarth dan toch te duur gaat worden .. :|
GP T-Jet Sport 3d | Exotica Red | Sport leder | CS velgen | Cruise control | Regensensor | Privacy Glass | Anti-Whiplash
Mike
Junior Stato
Berichten: 413
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 23:13

Bericht door Mike »

de Abarth website is vandaag live gegaan,

maar niet dat je er al veel informatie op kan vinden.
over de GP nog niets te vinden.
http://www.abarthnl.nl
GP2 T-jet Sport 3d, Ambient White, getinte zijruiten, skydome open dak, 17" Take off, Cruise control, sportpedalen, Tuned by Squadra.
Nieuwkoop
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jul 14, 2008 14:10

Bericht door Nieuwkoop »

Mochten jullie meer willen weten over de prijzen van de Abarth modellen adviseer ik jullie om contact op te nemen met onze verkoper.

Hij weet jullie meer te vertellen over de prijzen, opties en accessoires.

Nieuwkoop Abarth Experience Center
Hervensebaan 13
5232 JL 's-Hertogenbosch
Tel. 073 - 64 66 700
PGP
Nuovo Arrivato
Berichten: 94
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 20:58
Locatie: Hoensbroek

Bericht door PGP »

Ik denk toch echt als je het goed aanwilt pakken (dus helemaal compleet met kit) dat je tegen de 30.000 aanzit.

En dan begin ik toch te twijfelen vind die BRAVO t-jet ook heel gaaf :P
Fiat grande Punto T-JET carribean orange
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

De 'Kit' kost een aardig duitje in Nederland. Heb met Jerry zitten praten, en ze weten nog niet de exacte prijs. Maar wat ze zeggen van 4500 euro is niet waar.
Esse esse pakket komt zeker op 6500-7000 euro in Nederland.
Tel dit op bij een Abarth van 25000 euro.(zwart, leder, cruise control) kom je al op 32000.
Dus met de 'kit' loopt het aardig op.
Afbeelding
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Bericht door Giovanni Tutore »

tonyvandenbroek schreef:.
Esse esse pakket komt zeker op 6500-7000 euro in Nederland.
Tony, dat kan niet waar zijn. Dan rijdt iedereen die esseesse wil toch even naar 't oosten? Of naar de laars voor gelijk een fijne vakantie?
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Fiat selecteert eerste Abarth-dealer; prijzen bekend

Bericht door jpkramer »

Nieuwe Abarth tweezitters op basis van Lotus Elise

Naast de opgepepte 500 en Grande Punto versies is Abarth voornemens om een echt sportautootje te gaan bouwen. Op zich is dat geen schokkend nieuws, maar wel verrassend is dat ze daarvoor gaan samenwerken met Lotus.

Hoewel… de Engelsen hebben eerder gepoogd andere fabrikanten van het Elise chassis gebruik te laten maken, maar voor de Pininfarina Enjoy werd nooit een partner gevonden die hem wilde bouwen. Nu schijnen Abarth CEO Luca de Meo en Lotus elkaar wel te hebben gevonden. In 2010 komt er een nieuwe Elise die iets breder en langer wordt dan de huidige versie. Een jaar later in 2011 zou de Abarth versie al op de weg te zien moeten zijn. Voor de aandrijving zouden Fiat’s nieuwe generatie van direct ingespoten viercilinders met turbo moeten zorgdragen. Naar verwachting krijgt de Abarth Roadster 240 pk en zal rond de 900 kg gaan wegen. Spektakel gegarandeerd dus.
Bron: Autoblog.nl
Gebruikersavatar
tomasso
Nuovo Arrivato
Berichten: 107
Lid geworden op: do jul 12, 2007 17:58

Re: Fiat selecteert eerste Abarth-dealer; prijzen bekend

Bericht door tomasso »

ben benieuwd wat de inruilprijs is als je een GP Abarth wilt bestellen?
Ik neem aan dat Abarth...(Fiat NL) dit extra wil promoten? dus dealer extra ondersteund?
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: Fiat selecteert eerste Abarth-dealer; prijzen bekend

Bericht door ed.de.vries »

:( Ik heb bij een der verkopers een balletje opgegooid, toen hij hoorde wat ik verspijkerd
had aan het T-Jetje van 10 maanden oud(te jong volgens hem) wilde men zelfs niet meer
er over praten,daar de mijne te jong was,en te duur.
:twisted: Einde onderhoud hierover met de dealer/verkoper.
Dus, ik spijker maar weer verder aan mijn tjetje,of ik ga eens kijken deutschland.
Wie weet wat daaruit rollen kan tzt.
Mijn tjetje loopt als een tierelier,en over enige tijd zit de chipping er in,dus!!!

Groet van : der ALTE: :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Fiat selecteert eerste Abarth-dealer; prijzen bekend

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik kreeg 12.500 terug voor mijn GP.
GP abarth die ik samengesteld had kostte 26000 en een beetje. Dus er moest heel veel geld bij.
Vandaar besloten om nog even te wachten. Bijna 9000 afschrijving in 2 jaar vond ik wat te veel van het goede.

Betreft een GP sport met FULL options (skydome en leer uitgezonderd), wel de 95pk versie. Maar strak in de lak.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tomasso
Nuovo Arrivato
Berichten: 107
Lid geworden op: do jul 12, 2007 17:58

Re: Fiat selecteert eerste Abarth-dealer; prijzen bekend

Bericht door tomasso »

as vrijdag gaan wij eens langs voor een proefrit met de Abarth. Ik vertelde hem wat mijn moeder reedt, GP 1.4 Tjet 9 maanden oud... en hij vond het prima dat wij langs kwamen... een mooie prijs moet wel lukken.
Gebruikersavatar
Gios
Junior Stato
Berichten: 365
Lid geworden op: di jan 22, 2008 1:38

Re: Fiat selecteert eerste Abarth-dealer; prijzen bekend

Bericht door Gios »

Lijkt mij niet verkeerd om zelf de T-jet proberen te verkopen. Het aanbod van deze wagens is nog niet zo denderend en behoorlijk gewild. Tenzij je een perfect bod krijgt, maar of dat zo is ? De investering om Abarth dealer te "mogen" zijn moet immers terugverdiend worden. Succes , ben benieuwd !!
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
Gebruikersavatar
tomasso
Nuovo Arrivato
Berichten: 107
Lid geworden op: do jul 12, 2007 17:58

Re: Fiat selecteert eerste Abarth-dealer; prijzen bekend

Bericht door tomasso »

@tonyvandenbroek
9000 euro afschrijving is wel erg veel.... maar dat is denk ik ook inherent aan het merk FIAT. (jammer genoeg)

Als ik op de diverse verkoop sites kijk.... zie ik dat ze de T-Jet met dezelfde opties en leeftijd voor 19.000 a 19.500 verkopen.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Fiat selecteert eerste Abarth-dealer; prijzen bekend

Bericht door swans »

tomasso schreef:@tonyvandenbroek
9000 euro afschrijving is wel erg veel.... maar dat is denk ik ook inherent aan het merk FIAT. (jammer genoeg)

Als ik op de diverse verkoop sites kijk.... zie ik dat ze de T-Jet met dezelfde opties en leeftijd voor 19.000 a 19.500 verkopen.

dat wil zeggen dat ik er na 5 maanden nog steeds voor krijg wat ik voor gegeven heb? das wel intressant :D
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

Re: Fiat selecteert eerste Abarth-dealer; prijzen bekend

Bericht door walpunto »

reken er niet op dat zijn verkoop reken op 15a 16 duizend die je trg krijg
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
Plaats reactie