Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
JB2
Senior Stato
Berichten: 582
Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas

Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel

Bericht door JB2 »

Ik ben gisteren voor het eerst echt bij deze dealer langs geweest voor hulp bij het verwisselen van een lampje (de stekkers zaten een beetje erg vast en ik was zelf bang het te slopen). Leek me een mooie gelegenheid om kennis te maken met deze volgens sommigen erg klantvriendelijke dealer.
(Ondanks dat ik niet tevreden was over eerdere communicatie rondom eventuele aankoop/inruil, maar ik geef mensen graag een 2e kans.)


Lang verhaal kort: ik ga hier echt niet meer terug voor onderhoud of reparatie. Ik werd zo vreemd en onprettig behandeld en bovendien hebben ze een deel van mijn garantiepapieren ongevraagd ingenomen. (Misschien nog maar een klacht over indienen :roll: ) Ik wilde gewoon betalen voor de werkzaamheden, maar de baas bekeek me heel achterdochtig alsof ik een oplichter was of zo :( Ik stond perplex :shock: Uiteindelijk hebben ze me wel gratis geholpen, maar wel onder de voorwaarde dat ik alle onderhoud voortaan bij hun liet doen. :?

Nou, als je mij als klant binnen wilt halen, dan zul je me toch op zijn minst normaal en beschaafd tegemoet moeten treden. :evil:
Ik heb er in ieder geval een nare nasmaak aan over gehouden.

Heel jammer, ik had er best klant willen worden.
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.
Afbeelding
Floppus
Nuovo Arrivato
Berichten: 89
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 19:08

Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel

Bericht door Floppus »

JB2 schreef:... maar wel onder de voorwaarde dat ik alle onderhoud voortaan bij hun liet doen. :?
Dit is sinds enige tijd in strijd met Europese wetgeving. Kwestie van even artikel erbijzoeken, uitprinten en in de auto leggen voor het geval dat ;)
Neemt niet weg dat het verwisselen van een lampje droog gezien niet onder garantie valt, en dus niet gratis gedaan hoeft te worden...
Gebruikersavatar
JB2
Senior Stato
Berichten: 582
Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas

Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel

Bericht door JB2 »

Floppus schreef:
JB2 schreef:... maar wel onder de voorwaarde dat ik alle onderhoud voortaan bij hun liet doen. :?
Dit is sinds enige tijd in strijd met Europese wetgeving. Kwestie van even artikel erbijzoeken, uitprinten en in de auto leggen voor het geval dat ;)
Neemt niet weg dat het verwisselen van een lampje droog gezien niet onder garantie valt, en dus niet gratis gedaan hoeft te worden...
Nee, dat was ook helemaal niet mijn intentie. Ik had gewoon even hulp nodig van de deskundige en wilde daar gewoon voor betalen als dat verlangd werd.

Overigens, in de werkplaats werd ik wel keurig netjes en vriendelijk geholpen door de monteurs. wat dat betreft geen enkele klacht, alleen die baas...... :roll:

***deleted***.....erg jammer..... :cry:
Laatst gewijzigd door JB2 op wo okt 27, 2010 8:43, 2 keer totaal gewijzigd.
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel

Bericht door RaydeJee »

Jammer jammer jammer....
Gebruikersavatar
JB2
Senior Stato
Berichten: 582
Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas

Re: Autobedrijf van Reeuwijk B.V. Nieuwerkerk a/d IJssel

Bericht door JB2 »

En om het verhaal dan af te sluiten wat mij betreft:

Eergisteren trof ik het ingenomen deel van de garantiepapieren aan in mijn brievenbus :shock: zonder verder begeleidend schrijven of een kaartje of iets dergelijks....heel raadselachtig allemaal. :|
JB2 (Joedelta): FIAT Croma, Lancia Delta, FIAT Bravo, FIAT Stilo, FIAT GP, FIAT GP, FIAT 500, Lancia Ypsilon, FIAT Punto EVO, Citroën C3 1.6 e-HDI.
Afbeelding
Plaats reactie