tikkend geluid tijdens het sturen

KrIkKeL
Junior Stato
Berichten: 231
Lid geworden op: di jul 15, 2008 22:48
Locatie: Berlaar, België

Re: tikkend geluid tijdens het sturen

Bericht door KrIkKeL »

Alle geluk dat ze het zo snel hebben gevonden dan Tony, je kan met zoiets overal gaan zoeken.
ex-GP owner since 27/09/10 :-)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: tikkend geluid tijdens het sturen

Bericht door tonyvandenbroek »

KrIkKeL schreef:Alle geluk dat ze het zo snel hebben gevonden dan Tony, je kan met zoiets overal gaan zoeken.

Goeie dealer! :wink:
Afbeelding
zjeeraar
Nuovo Arrivato
Berichten: 85
Lid geworden op: za nov 15, 2008 1:01

Re: tikkend geluid tijdens het sturen

Bericht door zjeeraar »

Is het niet waar ik ook last van heb, het gordelmetalenstukje van de passsagier, die tegen de zijkant tikt? aangezien het vooral op rotondes voorkomt.. er zit daar een rubberen stootblokje voor maar die zit m.i. iets te hoog..
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: tikkend geluid tijdens het sturen

Bericht door Bennink »

Naaaah nee, daar ben ik niet helemaal van overtuigd zjeeraar, het is meer dat dat rubberen stukje te klein is: als je de gordel echt strak op de plaats hangt gaat het goed, maar dan moet de gordel wel echt helemaal naar achteren.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: tikkend geluid tijdens het sturen

Bericht door swans »

heb er ook last van gisteren terug komend van schiphol hele tijd gereden en niets aan de hand. Laatste stukje, 2 rotondes en een schavend/ tik (plokkend geluid) moeilijk te beschrijven.

Word er morgen over terug gebeld. Ben benieuwd iig garantie en kunnen ze gelijk de spiegels monteren .)
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: tikkend geluid tijdens het sturen

Bericht door ripeba »

Toen ik de zomerbanden nog eronder had liggen klonk, als ik op de weg keerde en het stuur helemaal naar links was gedraaid, een blikkerig, schavend c.q. schurend geluid. Omdat ik hierna al snel de winterbanden erop had en toen dacht niets meer te horen heb ik nog niets ondernomen.
Nu ik toch meen ook met de winterbanden een geluid te horen (wel niet zo sterk als met zomerbanden) heb ik voor volgende week toch maar een afspraak bij de dealer gemaakt.
Omdat ik dezelfde dealer als Tony heb hoop ik dat het probleem bekend is en snel verholpen is.
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Plaats reactie