verlichting in bedieningshendels?

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: verlichting in bedieningshendels?

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik heb een stuur met zes knoppen, bouwjaar 06, en nog verlicht ook. Maar misschien nu niet meer leverbaar in bepaalde samenstelligen zoals lederen en zes knoppen....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: verlichting in bedieningshendels?

Bericht door Sunrise »

Zoals al eerder een keer "gezegd" is mijn GP van 02-06 MET stuurwielbediening EN verlichting (8 knoppen) :wink: blijkbaar is dat vanaf 07 niet altijd meer standaard :(
KrIkKeL
Junior Stato
Berichten: 231
Lid geworden op: di jul 15, 2008 22:48
Locatie: Berlaar, België

Re: verlichting in bedieningshendels?

Bericht door KrIkKeL »

Dan zou het dus kunnen kloppen dat die info van betrouwbare bron klopte.
GP's met Blue & Me hebben wel verlichting, andere dan niet.

Nuja, heb toch maar verlichting :-D kan ik dat Windowsvlagje een keer goed pesten door veel te drukken, het kan toch niet crashen :D
ex-GP owner since 27/09/10 :-)
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: verlichting in bedieningshendels?

Bericht door Sunrise »

KrIkKeL schreef:Dan zou het dus kunnen kloppen dat die info van betrouwbare bron klopte.
GP's met Blue & Me hebben wel verlichting, andere dan niet.
Dat lijkt mij inderdaad ook dan, alleen verlichting MET B&M :wink:
KrIkKeL schreef:Nuja, heb toch maar verlichting :-D kan ik dat Windowsvlagje een keer goed pesten door veel te drukken, het kan toch niet crashen :D
Dan wens ik U met allebei veel genoegen :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Douwe
Senior Stato
Berichten: 682
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 10:25
Locatie: Den Helder

Re: verlichting in bedieningshendels?

Bericht door Douwe »

KrIkKeL schreef:Vandaag heb ik dus ook stuurverlichting, de enige in België volgens verkoper met bouwjaar 08.
Het grappige is wel dat ik 2 knopjes bij heb gekregen, zoals een Blue & Me versie, dus ook met het Windowsvlagje en de telefoonknop. Het kan uiteraard niet gebruikt worden want deze hebben geen functie.

Volgens Eper is stuknummer 71746333 een versie met 6 knoppen, terwijl de rest 8 knoppen heeft. Maar is deze versie trouwens verlicht of niet? Waar kan je dat zien? Als er 06 versies bestaan met maar 6 knoppen die verlicht zijn, zou in principe dit stuk toch ook nog te verkrijgen zijn, niet?

I.e.g. het brandt nu wel mooi dat is een feit, dankzij dealer en Fiat :-)
Bij mij is een zes knoppen zonder verlichting vervangen door een zes knoppen MET verlichting. Hij bestaat dus wel, maar
waar je dat aan kan zien weet ik niet.

Maar erg fijn dat ze bij je branden, ik vond het ook een stuk mooier, je ziet de knoppen beter (meestal kijk je niet, maargoed) en als je s avonds rijd staat het net wat luxer toch.
Fiat Punto Edizione Cool TwinAir Turbo 100 Rock 'n Roll Blue
Volvo XC60 D5 FWD Momentum
Plaats reactie