Fiat dealers

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

En daar zitten we allemaal op te wachten. Op de GP.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pierre
Nuovo Arrivato
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 17:30
Locatie: Barendrecht

Bericht door Pierre »

Het is waar dat Autohotel al zn vestigingen gaat sluiten met uitzondering van Lombardijen.
Ze zijn niet over de kop maar een verstandige vroegtijdig besluit om erger te voorkomen.
De auto's die daar nog staan en van de importeur zijn, zijn als het goed is al opgehaald door de importeur. Hopelijk zit jou auto daar ook bij!
Zolang je nog niets hebt betaald is er geen paniek denk ik zo!!
joedelta

Bericht door joedelta »

Pierre schreef:Het is waar dat Autohotel al zn vestigingen gaat sluiten met uitzondering van Lombardijen.
Ze zijn niet over de kop maar een verstandige vroegtijdig besluit om erger te voorkomen.
De auto's die daar nog staan en van de importeur zijn, zijn als het goed is al opgehaald door de importeur. Hopelijk zit jou auto daar ook bij!
Zolang je nog niets hebt betaald is er geen paniek denk ik zo!!
Hoe weet je dat allemaal Pierre?
Gebruikersavatar
Pierre
Nuovo Arrivato
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 17:30
Locatie: Barendrecht

Bericht door Pierre »

Omdat ik zelf ook bij een dealer werk die onder andere ook Fiat verkoopt!! Autohotel is (was) onze concurrent. Een oud collega van me is daar nog niet zolang geleden begonnen in de werkplaats en zit nu thuis.
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

TOCH FAILLIET

Bericht door attola »

Beste GRANDE PUNTO'S RIJDERS; het is toch waar hoor, de vestiging Fiat hotel Dordrecht is toch failliet,alles is weggehaald en ben nu doorverwezen naar FIAT AUTO NEDERLAND. Deze geeft te kennen het voor mij nog eens te bekijken om wat te doen. Ik zou het wel willen uit schreeuwen van kwaadheid over hoe je behandeld kan worden. De een doet net of zijn neus bloedt en zegt dat er NIETS aan de hand is, de ander geeft toe dat er wel problemen zijn maar dat de auto gewoon geleverd gaat worden. Ik denk dat ik Fiat maar de rug toe keerd en op zoek gaat naar een ander merk auto. Ik heb er echt geen zin meer in om mij zo te laten behandelen. Ik hoop dat er niemand van jullie zo'n ervaring mee krijgen,ik vind dit al schofterig genoeg. Ik zal nog worden gebeld,maar dat zal ook wel weer op een fiasco uit lopen. Ik zal later in de week nog een berichtgeving sturen.Jammer,ik had veel zin in 5 Juni(Viva Italia dag te Assen) chiao
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
joedelta

Bericht door joedelta »

Pierre schreef:Omdat ik zelf ook bij een dealer werk die onder andere ook Fiat verkoopt!! Autohotel is (was) onze concurrent. Een oud collega van me is daar nog niet zolang geleden begonnen in de werkplaats en zit nu thuis.
Dus er is bij Autohotel toch meer aan de hand dan ze aan Attola vertelden...logisch dat ze dat niet aan de grote klok hangen, natuurlijk....wel spijtig.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

dit is niet triest maar gewoon erg voor Attola. :(
ik hoop dat er voor hem een snelle oplossing word gevonden door Fiat Nederland zodat het niet CHIAO is.
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: De auto moet toch gewoon afgeleverd kunnen worden :!: . Natuurlijk door een andere dealer en FIAT AUTO moet dit regelen. Logish dat ze even de tijd moeten krijgen om dit op poten te zetten. Maar je geduld wordt wel danig op de proef gesteld. Ja vind je het de oranje GP waard om nog te wachten :?:
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
joedelta

Bericht door joedelta »

Je hebt gewoon nog steeds een koopovereenkomst met Auto Hotel....als het even kan, zal de curator proberen om zoveel mogelijk auto's alsnog af te laten leveren (om geld bij elkaar te sprokkelen)...probeer te achterhalen wie de curator is.....(zie mijn eerdere post in dit topic)

Op grond van die koopovereenkomst kan jij trouwens ook verplicht worden om gewoon af te nemen en te betalen, dus ik zou even wachten met het zoeken naar een andere auto, totdat de curator definitief aan je heeft laten weten dat de auto niet meer komt en dat je van je verplichtingen op grond van de koopovereenkomst bent ontheven.

Haal ondertussen ook alles uit de kast richting FIAT Nederland....laat ze hun best voor je doen....hoewel ze geen directe juridische band met je hebben.
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

Tja Auto Hotel... Ik kwam vanmorgen niets vermoedend om wat dingen te laten repareren (dashboard kastje e.d.) te Lombardijen... Deze vertelden mij dat ze geen FIAT meer verkochten maar alleen nog de Japanse dinky-toys van Mitsubishi....

Schijnt dus dat Lombardijen de enige vestiging is die niet failliet is, alleen deze verkopen geen FIAT meer... Heb net contact gehad met FIAT Nederland - curator is aangesteld, kreeg geen naam los, maar mijn afleveringsmankementen kan ik gelukkig bij een andere garage op laten lossen... Dus nu op zoek naar andere garage...

De Beer - vond ik slecht toen ik proefrit ging maken, arrogant en veel te lage inruil prijs
Fivan - geen ervaring mee, heeft iemand ervaringen met deze dealer in Rotterdam ?

Nou, attola, in ieder geval sterkte gewenst... Godzij dank heb ik m'n Punto nog net op tijd geleverd gekregen....

Hier een internet link naar het complete bericht :

http://www.automotive-online.nl/nieuws.asp?ID=3277
Soon in a theater near you : 2006 Grande Punto SportSound Plus 1.4 16V - Chemical Grey
joedelta

Bericht door joedelta »

JezzaNL schreef:Tja Auto Hotel... Ik kwam vanmorgen niets vermoedend om wat dingen te laten repareren (dashboard kastje e.d.) te Lombardijen... Deze vertelden mij dat ze geen FIAT meer verkochten maar alleen nog de Japanse dinky-toys van Mitsubishi....

Schijnt dus dat Lombardijen de enige vestiging is die niet failliet is, alleen deze verkopen geen FIAT meer... Heb net contact gehad met FIAT Nederland - curator is aangesteld, kreeg geen naam los, maar mijn afleveringsmankementen kan ik gelukkig bij een andere garage op laten lossen... Dus nu op zoek naar andere garage...

De Beer - vond ik slecht toen ik proefrit ging maken, arrogant en veel te lage inruil prijs
Fivan - geen ervaring mee, heeft iemand ervaringen met deze dealer in Rotterdam ?

Nou, attola, in ieder geval sterkte gewenst... Godzij dank heb ik m'n Punto nog net op tijd geleverd gekregen....

Hier een internet link naar het complete bericht :

http://www.automotive-online.nl/nieuws.asp?ID=3277
In het artikel waar je naar verwijst wordt de naam van de curator genoemd.
Fiat- en Mitsubishi-dealer Auto-Hotel failliet 24-5-2006
Gisteren is het faillissement uitgesproken van Auto-Hotel Rotterdam, vandaag zijn de vestigingen in Oud Beijerland en Dordrecht failliet verklaard. Het bedrijf heeft een viertal vestigingen en is dealer van Fiat en Mitsubishi.

De vierde vestiging, Auto-Hotel Lombardije is vooralsnog niet failliet. De drie vestigingen zouden al vorige week zijn leeggereden door de importeurs, maar een woordvoerder van curator Mr. L. Boender kon dat niet bevestigen. Ook de oorzaak van het faillissement is nog niet duidelijk.
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

Zo... lekker opgelet Jeroen :!:

Inderdaad... Had ik in alle snelheid niet eens gezien

Bedankt :)
Soon in a theater near you : 2006 Grande Punto SportSound Plus 1.4 16V - Chemical Grey
joedelta

Bericht door joedelta »

JezzaNL schreef:Zo... lekker opgelet Jeroen :!:

Inderdaad... Had ik in alle snelheid niet eens gezien

Bedankt :)
eh jeroen?

Joe Delta is de naam :? :D :wink:
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

Haha ik praat wel vaker tegen me zelf :?

Maar bedankt voor het opletten Joe Delta!
Soon in a theater near you : 2006 Grande Punto SportSound Plus 1.4 16V - Chemical Grey
joedelta

Bericht door joedelta »

JezzaNL schreef:Haha ik praat wel vaker tegen me zelf :?

Maar bedankt voor het opletten Joe Delta!
Dat is mijn taak...vind ik...ahum...klinkt vrij ernstig, maar dit is dan ook een vrij ernstig topic. :wink: :?
Plaats reactie