Fiat dealers

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
joedelta

Bericht door joedelta »

Voor mensen die belangen hebben inzake het faillissement van Auto Hotel, zoals Attola, hierbij gegevens van de curator:

De heer mr. L.T.A. Boender
Gegevens Kantoor:
Naam: Duijnstee Van der Wilk
Bezoekadres: Parkstraat 4
3016 BD ROTTERDAM
Postadres: Postbus 23156
3001 KD ROTTERDAM
Telefoon: 010-4400500
Fax: 010-2250709
E-mail: info@dvdw.nl
Website: www.dvdw.nl
Gebruikersavatar
Pierre
Nuovo Arrivato
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 17:30
Locatie: Barendrecht

Bericht door Pierre »

JezzaNL schreef:Tja Auto Hotel... Ik kwam vanmorgen niets vermoedend om wat dingen te laten repareren (dashboard kastje e.d.) te Lombardijen... Deze vertelden mij dat ze geen FIAT meer verkochten maar alleen nog de Japanse dinky-toys van Mitsubishi....

Schijnt dus dat Lombardijen de enige vestiging is die niet failliet is, alleen deze verkopen geen FIAT meer... Heb net contact gehad met FIAT Nederland - curator is aangesteld, kreeg geen naam los, maar mijn afleveringsmankementen kan ik gelukkig bij een andere garage op laten lossen... Dus nu op zoek naar andere garage...

De Beer - vond ik slecht toen ik proefrit ging maken, arrogant en veel te lage inruil prijs
Fivan - geen ervaring mee, heeft iemand ervaringen met deze dealer in Rotterdam ?

Nou, attola, in ieder geval sterkte gewenst... Godzij dank heb ik m'n Punto nog net op tijd geleverd gekregen....

Hier een internet link naar het complete bericht :

http://www.automotive-online.nl/nieuws.asp?ID=3277

Fivan is zeker wel aan te raden Jezza
Gebruikersavatar
il padrino
Nuovo Arrivato
Berichten: 101
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 9:20
Locatie: Beverwijk

Bericht door il padrino »

Hier waarschijnlijk een lotgenoot attola.
Misschien kunnen jullie samen stappen ondernemen.

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,2171434
Cordiali Saluti, il padrino 8)
-------------------------------------------------------
Grande Punto Sport 1.4 16v Rosso Esotico
joedelta

Bericht door joedelta »

il padrino schreef:Hier waarschijnlijk een lotgenoot attola.
Misschien kunnen jullie samen stappen ondernemen.

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,2171434
Er staat wel een hoop onzin in die reacties op Autoweek zeg.....
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Hoi JezzaNL. Ja een goede dealer :?: ik doe al een aantal jaren zaken met Fivan Maassluis. ik heb daar nu onze 3e auto gekocht en de probleempjes die ik wel eens met een auto had zijn daar altijd naar tevredenheid opgelost. En ik begrijp dat je niet naar de dealer in Hellevoetsluis gaat. Ik ben daar ook een keer geweest en daarna nooit meer.
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

Fiat Lombardijen

Bericht door attola »

Beste Fiat vrienden: Bedankt alvast voor jullie positieve steun en advies. Ik heb de afgelopen week een mailtje gestuurd naar de vestiging waar de curator zich bevind(Joedelta,nog bedankt hiervoor)Tot op heden nog reactie terug gekregen. Ik heb tevens contact (Vrijdag)opgenomen met de verkoper bij Fiat Lombardijen met de heer Schwartz(vorige keer verkeerd geschreven). Met hem heb ik afgesproken om toch de Fiat GP via hen te kopen. Ik verwacht en dit zal ook niet gebeuren door Fiat een schade vergoeding krijgen vanwege het gedoe van de afgelopen weken,maar ik vind wel dat ik nog steeds een klant bent en dat Fiat hier best wel een genoegdoening voor mag bedenken. Tevens heb ik begrepen dat er vanaf 1 Juli kortingen worden gegeven bij aanschaf van een nieuwe auto via de BPM.Een nieuwe Punto krijgt hierop mal een kleine € 500,- en een nieuwe Croma zo'n € 1000,-. Het is nog afwachten geblazen.De heer Schwartz was vandaag vrij,maar die zal mij morgen meer kunnen vertellen. Ik heb nog een stille hoop om Maandag 5 Juni met de GP sport te verschijnen op de Viva Italia dag,anders gewoon met de Stilo Abarth. Groeten van Atolla.
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
joedelta

Bericht door joedelta »

@ Attola:

Graag gedaan, daar zitten we toch ook samen voor op het forum, om elkaar te helpen en adviseren waar mogelijk.

Het klinkt tot nu toe vrij bemoedigend. Die verkoper van Lombardijen werkt tot zover goed mee. Wel even uitkijken als hij je vraagt een nieuwe koopovereenkomst te tekenen. Ik zou dan eerst van de curator een schriftelijke bevestiging vragen dat je ontheven bent van je verplichtingen van de oorspronkelijke koopovereenkomst. Eventueel kun je de verkoper en de curator ook even vragen om een en ander rechtstreeks met elkaar kort te sluiten, zodat niemand voor vervelende verrassingen komt te staan.
Heel fijn in ieder geval dat je gewoon voor de GP blijft gaan, het is een geweldige wagen.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:@ Attola:

Graag gedaan, daar zitten we toch ook samen voor op het forum, om elkaar te helpen en adviseren waar mogelijk.

Het klinkt tot nu toe vrij bemoedigend. Die verkoper van Lombardijen werkt tot zover goed mee. Wel even uitkijken als hij je vraagt een nieuwe koopovereenkomst te tekenen. Ik zou dan eerst van de curator een schriftelijke bevestiging vragen dat je ontheven bent van je verplichtingen van de oorspronkelijke koopovereenkomst. Eventueel kun je de verkoper en de curator ook even vragen om een en ander rechtstreeks met elkaar kort te sluiten, zodat niemand voor vervelende verrassingen komt te staan.
Heel fijn in ieder geval dat je gewoon voor de GP blijft gaan, het is een geweldige wagen.
goeie tip Joe :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:
joedelta schreef:@ Attola:

Graag gedaan, daar zitten we toch ook samen voor op het forum, om elkaar te helpen en adviseren waar mogelijk.

Het klinkt tot nu toe vrij bemoedigend. Die verkoper van Lombardijen werkt tot zover goed mee. Wel even uitkijken als hij je vraagt een nieuwe koopovereenkomst te tekenen. Ik zou dan eerst van de curator een schriftelijke bevestiging vragen dat je ontheven bent van je verplichtingen van de oorspronkelijke koopovereenkomst. Eventueel kun je de verkoper en de curator ook even vragen om een en ander rechtstreeks met elkaar kort te sluiten, zodat niemand voor vervelende verrassingen komt te staan.
Heel fijn in ieder geval dat je gewoon voor de GP blijft gaan, het is een geweldige wagen.
goeie tip Joe :wink:
Thanks Hannes. Ja, ik zou er een boek over kunnen schrijven....ahum..... :?
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

Ook naar Fivan Maassluis

Bericht door attola »

Er zit eindelijk schot in de hele gang van zaken.FF een autootje kopen.De laatste gang van zaken is dat de Punto sport die ik besteld had bij het hoofdkantoor van Fiat Auto nederland stond,en dus NIET in beslag was genomen door de Curator. Ik heb contact gehad met Fiat Auto Nederland en die hebben mij gevraagd naar welke dealer ik wilde gaan.Ik gaf als eerste keuze Fiat Lombardijen :( op,maar dat is geen erkende Fiat dealer meer. Of ik niet naar de Beer wilde.Die absoluut niet omdat ik daar slechte ervaringen hebt meegemaakt met het inruilen bij de aankoop van de Stilo Abarth. Mijn keuze is Fivan Maassluis :D geworden omdat een collega van mij(Romeodelta)daar zijn Punto heeft gekocht. daar heb ik een gesprek gehad met een verkoper en daar hebben zij besloten om mijn koopcontract vanuit Dordrecht over te nemen,ondanks dat de auto nu een half jaar ouder is. :lol: :wink: Persoonlijk vond ik dat wel een goeie oplossing om toch de Punto sport te kunnen krijgen. De 2e week van Juni word de Punto afgeleverd(EINDELIJK). :P :P Met een nieuw koopcontract en een cadeautje(Fiat shirt en een sleutelhanger) moet ik wachten op de aflevering.Helaas op 5 Juni nog met de Stilo Abarth naar de Italia dag in Assen. Tot z\iens op Maandag 5 Juni in assen. Attola.
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
Gebruikersavatar
il padrino
Nuovo Arrivato
Berichten: 101
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 9:20
Locatie: Beverwijk

Bericht door il padrino »

Nou gelukkig is het toch allemaal goed gekomen. :D
Het heeft even geduurd maar toch.
Heel tof van de dealer dat ze het hebben overgenomen.
Die snappen het tenminste ook. :P
Nou nog even volhouden dan maar.
Cordiali Saluti, il padrino 8)
-------------------------------------------------------
Grande Punto Sport 1.4 16v Rosso Esotico
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Cool, gelukkig maar!
Zie je maandag.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

Binnenkort de foto's

Bericht door attola »

Eindelijk is de GP afgeleverd door Fivan Maassluis. Een aantal cadeautjes gehad en de foto's worden binnenkort op de site gezet. Een paar kleine dingetjes aan de auto ontdekt die nog gedaan gaan worden,maar voor de rest een prima autootje,ik ben er heel blij mee. De kleur vind ikzelf lekker stoer,en heb daar al veel complimenten over gehad(knal oranje)
Romeodelta zal binnenkort de foto's op de site zetten. EIND GOED,AL GOED. GROETJES ATTOLA.
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
Gebruikersavatar
il padrino
Nuovo Arrivato
Berichten: 101
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 9:20
Locatie: Beverwijk

Bericht door il padrino »

Nou gelukkig maar.
Gefeliciteerd en veel plezier :D

Ik ben benieuwd naar je foto's
Cordiali Saluti, il padrino 8)
-------------------------------------------------------
Grande Punto Sport 1.4 16v Rosso Esotico
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Gefeliciteerd Atola, :D eindelijk. Na veel wachten is ie toch geleverd.
Ben zeer benieuwd naar je foto's. Ik heb nog steeds géén oranje gezien. Dus laat ze maar komen.
Afbeelding
Plaats reactie