stootlijsten bumpers

Plaats reactie
Lingotto
Nuovo Arrivato
Berichten: 19
Lid geworden op: di apr 04, 2006 20:17
Locatie: Rotterdam

stootlijsten bumpers

Bericht door Lingotto »

volgens de folder met accesoires zou je ook stootlijsten voor de bumpers kunnen bestellen. is er iemand die deze besteld heeft? op zich wel nuttig denk ik, maar optisch misschien minder mooi. wat is jullie mening?
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ik heb ze niet besteld, zie het voordeel niet zo. Iedere auto is weer anders voorgegeven dus de kans dat je de andere auto precies met de strip raakt is minimaal. Bovendien kijk is altijd uit, dus schade is van iemand anders die zijn deur tegen mijn auto gooit en dan heb ik maar weinig aan de strip.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
joedelta

Bericht door joedelta »

Op mijn FIAT Stilo Multiwagon zaten standaard stootlijsten op de bumpers en ik trof er regelmatig lakschilfers van andere auto's op aan....desondanks heb ik ze nu niet genomen, het leek me op de GP niet mooi en neem dus maar het risico.... :?
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Tja, bij mijn huidige auto heb ik ook stootlijsten, maar alle deuken zitten er vakkundig boven.

Wat mij ook opvalt is dat de bestuurderskant onder de deuken zit en de passagierskant bijna niets. En raadt eens wie er meestal op de passagiersplek van de auto, die aan mijn bestuurderskant geparkeerd staat, zit.

Yes, it's a woman. :P
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Señor Sjon schreef:Tja, bij mijn huidige auto heb ik ook stootlijsten, maar alle deuken zitten er vakkundig boven.

Wat mij ook opvalt is dat de bestuurderskant onder de deuken zit en de passagierskant bijna niets. En raadt eens wie er meestal op de passagiersplek van de auto, die aan mijn bestuurderskant geparkeerd staat, zit.

Yes, it's a woman. :P
zet je je auto toch andersom... :twisted:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Kijk das pas een goeie oplossing...

Maar het is wel waar. Als die vrouwen boodschappen ofzo gaan doen kijken ze meestal niet zo nauw, en hup deur open. Boem deukje erbij :twisted:
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Kijk das pas een goeie oplossing...

Maar het is wel waar. Als die vrouwen boodschappen ofzo gaan doen kijken ze meestal niet zo nauw, en hup deur open. Boem deukje erbij :twisted:
wat dacht je van die ( klote) winkelwagentjes waar de dames ( en ook wel eens heren ) ff tussen de auto's mee doormoeten, want omlopen daar worden ze moe van.
als ik dat zie dan heb ik vaak de neiging om ze de huid vol te schelden :twisted: :twisted: :twisted:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Gewoon doen, heb ik ook ooit gedaan. Heeft nog geholpen ook. Had ooit een putje in mijn deur. Ik zag het gebeuren omdat ik in de auto aan het wachten was.

Mevrouw kon mooi betalen, 125 euro......
Afbeelding
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Hey ik heb even een vraag. De reden dat ik hem hier in dit topic zet is dat in geen andere kon vinden waar het beter in kon.

Kan iemand mij vertellen of er verschil is tussen het uitlaatsierstuk voor een benzine of diesel uitvoering?

Zit namelijk nu al 8 weken, na levering, te wachten op mijn uitlaatsierstuk voor mijn emotion 1.9multi. Nou belde ik de dealer net en die vertelde mij dat hij er een had binnen gekregen, maar dat die voor een benzine uitvoering was.. Dus klopt dit?
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

funk4life schreef:Hey ik heb even een vraag. De reden dat ik hem hier in dit topic zet is dat in geen andere kon vinden waar het beter in kon.

Kan iemand mij vertellen of er verschil is tussen het uitlaatsierstuk voor een benzine of diesel uitvoering?

Zit namelijk nu al 8 weken, na levering, te wachten op mijn uitlaatsierstuk voor mijn emotion 1.9multi. Nou belde ik de dealer net en die vertelde mij dat hij er een had binnen gekregen, maar dat die voor een benzine uitvoering was.. Dus klopt dit?
Ja er zijn verschillende types.
artikelnummer 71803212 voor de Multijets vanaf 90pk en artikelnummer 71803256 voor de overige types (benzine en 75 pk Multijet)
Plaats reactie