wintercheck 2008

Plaats reactie
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

wintercheck 2008

Bericht door ineke »

Vandaag bericht gehad van de dealer dat in de maand November de winter check weer uit gevoerd wordt.Uiteraard geheel gratis ,en bovendien krijgt elke klant een kortingsbon van 15% korting die je kan besteden voor de volgende onderhoudsbeurt.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: wintercheck 2008

Bericht door Giovanni Tutore »

Je bedoelt die dealer in Nieuwerkerk a/d IJssel :?:

zo ja wanneer?
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Re: wintercheck 2008

Bericht door ineke »

Ik kreeg er een uitnodiging van de dealer in Tilburg als in Breda en zoals ik vermeld had in de hele maand november.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: wintercheck 2008

Bericht door Giovanni Tutore »

Op fiatservices.nl staat dat het alleen geldt op 21 en 22 november...
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Re: wintercheck 2008

Bericht door ineke »

De wintercheck geldt voor de hele maand november.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Re: wintercheck 2008

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Ik kreeg er een uitnodiging van de dealer in Tilburg als in Breda en zoals ik vermeld had in de hele maand november.

Typisch, ik heb niets gehad, niet voor de GP, en niet voor de Seicento. :roll:

Goed om even op te letten....
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Re: wintercheck 2008

Bericht door johnb »

Ook nog niets ontvangen :!: :shock:
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: wintercheck 2008

Bericht door Giovanni Tutore »

Nog geen officieel nieuws ook:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Douwe
Senior Stato
Berichten: 682
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 10:25
Locatie: Den Helder

Re: wintercheck 2008

Bericht door Douwe »

Op de fiat site staat vanaf heden:

Afbeelding

En nog een paar winteraanbiedingen.
Fiat Punto Edizione Cool TwinAir Turbo 100 Rock 'n Roll Blue
Volvo XC60 D5 FWD Momentum
Gebruikersavatar
zeemeeuw
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: di jul 24, 2007 21:59
Locatie: alblasserdam

Re: wintercheck 2008

Bericht door zeemeeuw »

ik kreeg een mail van fiat;


Beste Fiat rijder,

De winter komt er aan. Laat niets aan toeval over en zorg ervoor dat uw Fiat er klaar voor is.

U bent van harte welkom vrijdag 21 november van 9 uur tot 17 uur en op zaterdag 22 november van 9 uur tot 15 uur om uw Fiat op 15 belangrijke punten te laten controleren door een van onze monteurs. Deze wintercontrole voeren wij geheel gratis voor u uit. En mocht er een reparatie uit voortkomen, dan geven wij u 15% korting op de onderdelen die betrekking hebben op onderhoud en slijtage delen.

Niet alleen tijdens het winterweekend maar tot en met 31 december kunt u gebruik maken van enkele unieke aanbiedingen speciaal geselecteerd voor uw Fiat. U kunt op www.fiatservice.nl de aanbiedingen bekijken en kortingscoupons uitprinten.

Wij zien u graag op 21 of 22 november. Bovendien hebben we voor u een leuke attentie.

PS: Benieuwd naar de nieuwe Fiat Qubo? Hij staat bij ons in de showroom. Kom gerust even kijken als wij uw auto controleren.
GP sport | 1.4 T-jet 120 PK | 17 inch | climat | cruise control | 5 deurs | ESP-ASR-HBA-Hill holder
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Re: wintercheck 2008

Bericht door johnb »

zeemeeuw schreef:ik kreeg een mail van fiat;


Beste Fiat rijder,

De winter komt er aan. Laat niets aan toeval over en zorg ervoor dat uw Fiat er klaar voor is.

U bent van harte welkom vrijdag 21 november van 9 uur tot 17 uur en op zaterdag 22 november van 9 uur tot 15 uur om uw Fiat op 15 belangrijke punten te laten controleren door een van onze monteurs. Deze wintercontrole voeren wij geheel gratis voor u uit. En mocht er een reparatie uit voortkomen, dan geven wij u 15% korting op de onderdelen die betrekking hebben op onderhoud en slijtage delen.

Niet alleen tijdens het winterweekend maar tot en met 31 december kunt u gebruik maken van enkele unieke aanbiedingen speciaal geselecteerd voor uw Fiat. U kunt op http://www.fiatservice.nl de aanbiedingen bekijken en kortingscoupons uitprinten.

Wij zien u graag op 21 of 22 november. Bovendien hebben we voor u een leuke attentie.

PS: Benieuwd naar de nieuwe Fiat Qubo? Hij staat bij ons in de showroom. Kom gerust even kijken als wij uw auto controleren.
Ik ook :!: :wink:
Gebruikersavatar
Douwe
Senior Stato
Berichten: 682
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 10:25
Locatie: Den Helder

Re: wintercheck 2008

Bericht door Douwe »

Ik heb hem ook in de loop van de middag binnengekregen.
Fiat Punto Edizione Cool TwinAir Turbo 100 Rock 'n Roll Blue
Volvo XC60 D5 FWD Momentum
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Re: wintercheck 2008

Bericht door ineke »

Inmiddels de check al laten doen alles was in orde.Dus kan weer een poosje er mee door.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie