Jelle Talsma Leeuwarden.

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Jelle Talsma Leeuwarden.

Bericht door Admin GPC »

Mijn familie rijdt nu zo'n 22 jaar Fiat.
En altijd van Jelle Talsma uit Leeuwarden.

Ik heb zelf drie Fiats, en één Alfa bij Talsma gekocht.
Fiat Bravo HGT
Alfa Romeo 147
Fiat Punto (type II)

en nu dus een Grande Punto Sportsound.

Eigenlijk kan ik de service van Jelle Talsma Leeuwarden in één
woord goed omschrijven:
Geweldig!

Ze maken altijd tijd voor je als je met een vraag komt in de showroom.
Bij een defect hebben ze nog nooit moeilijk gedaan en meteen de reparatie uitgevoerd. (zelfs een gratis leen-cinq)

Niets dan lof voor de dames en heren van Jelle Talsma Leeuwarden.


PS.
Ik spreek voor mezelf uit ervaring en een beetje namens de familie.
Deze ervaringen gaan over het filiaal in Leeuwarden.
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Mijn schoonmamma heeft zaterdag een Lancia Ypsilon (2e hands) gekocht bij Jelle :)
Admin GPC
Junior Stato
Berichten: 464
Lid geworden op: di feb 07, 2006 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Admin GPC »

LaTiNo schreef:Mijn schoonmamma heeft zaterdag een Lancia Ypsilon (2e hands) gekocht bij Jelle :)
Kleine wereld.
Weet je ook welk filiaal?

Ik hoop dat ze vele jaren rijplezier krijgt!
Houd het rubber tussen de lijnen en de glimmende kant boven.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Leeuwarden.
Stond voor 6950 te koop. Uiteindelijk voor 6000 gekregen incl het fixen van 2 deukjes, een flinke diepe kras op de spiegel, 1 nieuwe wieldop, APK, afleveringskosten EN 2 jaar garantie ipv 6 maanden!
Not bad. Supermooie showroom trouwens.
Gebruikersavatar
Frieso
Nuovo Arrivato
Berichten: 47
Lid geworden op: do jun 28, 2007 9:45
Locatie: Drachten

Bericht door Frieso »

*schop*

zelfde geldt voor Talsma in Heerenveen... auto's gekocht:

Fiat Punto MkI
Fiat Punto MkIIb
Fiat Bravo GT
Fiat Punto MkI
Fiat GP

goede service, vriendelijke mensen, topzaak :D

of zou dat komen doordat mijn zus daar gewerkt heeft als receptioniste? :roll: :wink:
Grande Punto Sport 1.3 16V JTD (April 2007)
Exterieur: Crossover Black, 17" lichtmetaal
Interieur: Inox Orange, Privacy glass, Cruisecontrol, Radio/CD/MP3-speler, Middenarmsteun+lendensteunverstelling
Wouter81
Nuovo Arrivato
Berichten: 170
Lid geworden op: za apr 21, 2007 17:02

Bericht door Wouter81 »

Mijn 2 GP's daar (vestiging Heerenveen) ook besteld. Nu wel een probleempje (de verkeerde edities zijn geleverd) maar daar kan de dealer weinig aan doen, fout van Fiat. Tot op heden ben ik uitermate tevreden over het contact en de acties die ze uitvoeren om het alsnog goed te regelen. Absoluut geen klagen. :)
Data
Nuovo Arrivato
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mei 03, 2006 10:12
Locatie: Omg. Leeuwarden
Contacteer:

Re: Jelle Talsma Leeuwarden.

Bericht door Data »

Ook hier een schopje ivm mijn ervaringen:

Een tijdje geleden werd ik door JT L'w gebeld om de nieuwe Alfa Giuletta te bekijken. Ik er naar toe op een zaterdag en keek ff rond. Er waren wel een paar verkopers bezig, dus ik keek zo even rond. Komt er een jonge verkoper naar me toe en vraagt of ie me kan helpen.
Ik vertellen dat ik uitgenodigd was. In plaats van mij de auto even te laten zien (al had ik er al even bij gestaan), begint ie direct over een offerte! Jemig vent, hoe kan ik weten of ik die auto wil, als ik m nog nooit gezien heb!!!!!!!! Het is verdorie een nieuw model van Alfa en dan direct een klant vragen of ie een offerte wil? Sorry, maar je laat iemand eerst even de auto zien en maak je een praatje onder het nuttigen van een kopje koffie en dàn kun je vragen of het wat is.
Maar niet bij binnenkomst ineens vragen of ik een offerte wil voor een auto die ik nog nooit gezien heb! Er werd me verdikkeme niet eens een proefrit aangeboden, waar ik wel een hint naar gaf.

Ik merkte dat een andere verkopen andere mensen wel vroeg of ze een proefrit wouden ,maar die gingen voor een andere auto, maar toch. Hoe wil ik dan een auto kopen zonder m ooit gezien te hebben of erin gereden te hebben? Ik mocht wel even rondkijken en als er wat was kon ik wel vragen. Tja, leuke uitnodiging dan! Dat je zelf mag rondkijken is logisch toch? Maar als ze je er speciaal voor bellen en je maar ijskoud laten staan, dan ben ik weg!
Hij had ook de ballen verstand van de auto's, want ik probeerde dan wel aan te geven dat ik altijd al Italiaans had gereden en dat ik geen snotneus was die alleen een 5e hands auto kan betalen. Dus iets meer interesse in de klant had wel gemogen.. Ben daar een illusie armer weggegaan. Misschien was het de verkoper, dat weet ik niet, maar ben er wel vaker geweest, maar is niet echt mijn dealer helaas..
De verkoper van mijn Punto is van Tolman naar Talsma Drachten gegaan, net als èèn van de monteurs, dus daar zou ik wel een gokje kunnen wagen, maar Leeuwarden? Nee, ga maar met Kroymans hielen likken of zo.. Mij zie je daar niet weer. Beetje voor Piet Snot in die showroom staan, terwijl ze mij speciaal hadden uitgenodigd. Je laat je vrienden toch ook niet in de steek als je een verjaardagsfeest hebt?

Dat is mijn ervaring met JT Leeuwarden....
I ragazzi strani che romani!

http://www.sportiva-italia.nl Ook op Facebook!

Gehad: '88 Alfa 33 1.3 Junior, '92 Alfa 33 1.716v QV, '95 Fiat Cinq. Sporting, nu een 2004 Punto Abarth en een 2010 Alfa Romeo Brera 1750 TBi ti (235 pk Squadra).
Plaats reactie