Trillende buitenspiegels!?

grandepuntosport
Nuovo Arrivato
Berichten: 55
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:23

Bericht door grandepuntosport »

Had je toevallig iets op de bijrijdersstoel gelegd?

Bij bijvoorbeeld Volvo zit er in de stoelen een sensor. Als je ook maar iets van gewicht op die stoel legt dan denkt hij dat er iemand zit zonder zijn gordel om en begint dan te piepen.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

grandepuntosport schreef:Had je toevallig iets op de bijrijdersstoel gelegd?

Bij bijvoorbeeld Volvo zit er in de stoelen een sensor. Als je ook maar iets van gewicht op die stoel legt dan denkt hij dat er iemand zit zonder zijn gordel om en begint dan te piepen.
nee er lag niets op de bijrijdersstoel.
:roll:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

hannes schreef:geen last van trillende spiegels maar vanmorgen op weg naar mijn werk begon opeens het lampje te knipperen samen met dat irritante geluid van geen gordel om, terwijl ik 'm wel om had.
ook na wat heen en weer bewegen van de gordelsluiting bleef het steeds weer terugkomen.
met naar huis gaan geen last meer gehad.

komt dit euvel iemand bekend voor :?:
Je moet niet in het midden gaan zitten want dan neem je 2 plaatsen in, probeer eens op de achterbank te gaan zitten, dat helpt vast :twisted: :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

TeChNo2 schreef:
hannes schreef:geen last van trillende spiegels maar vanmorgen op weg naar mijn werk begon opeens het lampje te knipperen samen met dat irritante geluid van geen gordel om, terwijl ik 'm wel om had.
ook na wat heen en weer bewegen van de gordelsluiting bleef het steeds weer terugkomen.
met naar huis gaan geen last meer gehad.

komt dit euvel iemand bekend voor :?:
Je moet niet in het midden gaan zitten want dan neem je 2 plaatsen in, probeer eens op de achterbank te gaan zitten, dat helpt vast :twisted: :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: maar dan kom ik niet meer aan de pedalen.
dus voorstel verworpen :wink:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

TeChNo2 schreef:
hannes schreef:geen last van trillende spiegels maar vanmorgen op weg naar mijn werk begon opeens het lampje te knipperen samen met dat irritante geluid van geen gordel om, terwijl ik 'm wel om had.
ook na wat heen en weer bewegen van de gordelsluiting bleef het steeds weer terugkomen.
met naar huis gaan geen last meer gehad.

komt dit euvel iemand bekend voor :?:
Je moet niet in het midden gaan zitten want dan neem je 2 plaatsen in, probeer eens op de achterbank te gaan zitten, dat helpt vast :twisted: :wink:
Doch door deze fabuleuze oplossing ook geen gekke druk meer in de rug... :idea:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Plaats reactie