Trillende buitenspiegels!?

hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

grietje8 schreef:Misschien als ik als een oud vrouwtje ga rijden..... Bij de eerste 1000 km. 3 keer moeten tanken.... Het was net water. Nu is het beter hoor, haal wel 550 km.
\\

euh, wat geeft de display dan aan als gemiddeld gebruik na die 550 km.
of ga je bij een kwart tank alweer tanken :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Trillende buitenspiegels!?

Bericht door hannes »

Romeodelta schreef:
grandepuntosport schreef:Ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen last hebben van trillende buitenspiegels boven de 100km/h. Met name de spiegel aan de bestuurderszijde begint echt irritant te trillen.
:arrow: Nee geen last van :!: Alleen bij 230km begint er achter iets te trillen......ik denk dat het de achterklepspoiler is :?:
hahaha neem aan dat die 2 een 1 moet zijn ( of is 't een 3 :lol: :lol: )
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Nee hoor......bij 190 schakel ik naar z'n 6 en dan door naar 230 :shock: :D :o :lol: :P :wink: :wink:
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Romeodelta schreef::arrow: Nee hoor......bij 190 schakel ik naar z'n 6 en dan door naar 230 :shock: :D :o :lol: :P :wink: :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dan durf ik met zekerheid te stellen dat hetgene wat trilt niet alleen je achterspoiler is :lol: :lol: :lol:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Ik heb wel eens trillende knietjes gehad (of was het de adrenaline....) toen ik mijn GTI doortrok naar de 214.
Ik denk dat de GP eerst aan me moest wennen en zichzelf wat moed indronk.... Ik zal eens opletten met dat verbruik (misschien jat mijn buurman wel die diesel...)

En ja, tank wel wat vroeger (ben en blijf een vrouw), maar mag graag tanken met mannelijk volk om me heen.... Die ogen he???? 8)
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

grietje8 schreef:Ik heb wel eens trillende knietjes gehad (of was het de adrenaline....) toen ik mijn GTI doortrok naar de 214.
Ik denk dat de GP eerst aan me moest wennen en zichzelf wat moed indronk.... Ik zal eens opletten met dat verbruik (misschien jat mijn buurman wel die diesel...)

En ja, tank wel wat vroeger (ben en blijf een vrouw), maar mag graag tanken met mannelijk volk om me heen.... Die ogen he???? 8)
jammer dat ik zo ver weg woon.
als ik bij je zou komen tanken, kan ik dat bij thuiskomst alweer doen :lol: :lol: :lol:
Farbe
Berichten: 7
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 15:32

Bericht door Farbe »

Van trillende spiegels naar trillende knietjes, dat gaat lekker!

Die spiegels zitten gewoon in een soort houdertje aan het motortje geklikt. Als er 1 pootje stuk is heb je dat gelazer.

Voor de knietjes weet ik zo gauw niks. Kalmeringsmiddelen?
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Nou bij trilt er in ieder geval NIETS. Goed er staan as 138 km op de teller, maar alles zit tot nu toe goed vast.
Afbeelding
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

ook hier net ff over de 100 km gereden nu..
wel snelweg maar is me eigenlijk niet opgevallen

Ray
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Sporting raymon schreef:ook hier net ff over de 100 km gereden nu..
wel snelweg maar is me eigenlijk niet opgevallen

Ray
Snelweg..... Daar is mijn GP Sport nog niet geweest. Moet hier de laatste tijd zo opletten. KLPD rijd hier erg veel met onopvallende camera auto's rond. Dus de GP echt een keer door trappen boven de 150 heb ik dan ook nog niet gedaan. Ik ga er vanuit dat ook dan alles goed blijft vast zitten.
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

vanavond met dit zeer slechte weer ( het regende hard en er stond veel water op de weg) over de snelweg van het werk naar huis gereden.

met al dat water op de weg gedroeg de GP zich perfect en dat meen ik.
hij heeft een super wegligging en waar ik met de xsara als ik door plassen water reed 'm wel eens licht voelde glijden was dit bij de GP absoluut niet het geval, lag zo vast als een huis.
ook in de flauwe bochten gedroeg hij zich goed.
ik heb er een goed gevoel aan overgehouden want ik heb er absoluut een hekel aan om in de regen te rijden.
hulde aan fiat dat ze zo'n wagen gemaakt hebben :D
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:vanavond met dit zeer slechte weer ( het regende hard en er stond veel water op de weg) over de snelweg van het werk naar huis gereden.

met al dat water op de weg gedroeg de GP zich perfect en dat meen ik.
hij heeft een super wegligging en waar ik met de xsara als ik door plassen water reed 'm wel eens licht voelde glijden was dit bij de GP absoluut niet het geval, lag zo vast als een huis.
ook in de flauwe bochten gedroeg hij zich goed.
ik heb er een goed gevoel aan overgehouden want ik heb er absoluut een hekel aan om in de regen te rijden.
hulde aan fiat dat ze zo'n wagen gemaakt hebben :D
Inderdaad, gisteren ben ik ook in de stromende regen de snelweg op geweest en het doet de GP niets. Hij blijft mooi controleerbaar en koersvast. Ook de potentële aquaplaning plekken nam hij zonder enige moeite.
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Ik rijd gewoon 150 met regen. Geen enkel probleem.... Bandjes zijn dan ook nog niet zo glad... :roll:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Zo jij bent een snelle vrouw Grietje. kom jij wel vaker op het circuit in Assen. :?:
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

grietje8 schreef:Misschien als ik als een oud vrouwtje ga rijden..... Bij de eerste 1000 km. 3 keer moeten tanken.... Het was net water. Nu is het beter hoor, haal wel 550 km.
Grietje heb jij het eens bijgehouden.
geef eens door hoe het verbruik van het begin af aan was :wink:
ben hier erg nieuwsgierig naar.
gr
Hannes :P
Plaats reactie