Trillende buitenspiegels!?

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

voor mijn tijd
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:
joedelta schreef:
tonyvandenbroek schreef:Ik heb nu meestal een MP3-tje aan staan met de nieuwste top 40 hits.
's Morgens staat ie altijd op 538, ik vind Edwin Evers wel lache.
Top 40, wat is dat? :wink:
ac/dc - led zeppelin - uriah heep - boston :lol: :lol: :lol: :lol: of niet :?:
Dat zijn er al 4, nou de andere 36 nog....
goed...doe ik er nog 4: Motörhead, Thin Lizzy, Deep Purple, Saxon.. :wink:
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Bericht door Edu »

Bestaat die dan nog zeg ? Die Top 40? :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Edu schreef:Bestaat die dan nog zeg ? Die Top 40? :wink:
schijnbaar wel Edu. :roll:
in mijn tijd had je avro's toppop van Ad Visser met die wulpse Penny de Jager.
alleen van playbacken hadden ze toen nog geen kaas gegeten, lag altijd in een deuk :lol: :lol: :lol: :lol:
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:
Edu schreef:Bestaat die dan nog zeg ? Die Top 40? :wink:
schijnbaar wel Edu. :roll:
in mijn tijd had je avro's toppop van Ad Visser met die wulpse Penny de Jager.
alleen van playbacken hadden ze toen nog geen kaas gegeten, lag altijd in een deuk :lol: :lol: :lol: :lol:
Om het dan nog maar niet te hebben over Iggy Pop die de studio sloopte :twisted: :D :wink:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

hannes schreef:
joedelta schreef:
Romeodelta schreef::arrow: Ik rij niet veel met de GP. Maar als ik er dan mee rij laat ik deze soms wel eens uit. Zoals vanavond. Even doorgetrokken in de versnelingen. Geen acceleratiecijfers maar het volgende:
1e versn-6000 t/pm=40km/pu 2e versn-6000 t/pm=80km/pu 3e 6000-120 4e 6000=160 5e 5500t/pm=180 en dan door naar z'n 6 want de fut is er dan wel uit. En hij stonk lekker...gelijk lekker schoongebrand :evil:
Zo toe maar...het maximaal vermogen zit bij 5800 tpm...dus 200 tpm te laat geschakeld.... :wink:

Hoeveel km heb je al op de teller staan?
ja Joe dat vraag ik me ook al af.
ik maar voorzichtig aan doen ( misschien wel te voorzichtig) en lees ik hier ff dat Romeo heeft zitten racen aan zijn toerentallen te zien. :roll:
ik begin nu pas ( na ca 900 km) een beetje door te trekken naar 4000 toeren.
en een heel enkele keer er even overheen. :wink:
:arrow: Aloha! 2000km staat er op de teller. En je moet dit ook weer niet te veel en te lang doen denk ik. Het stukje weg waar ik het probeerde is net 5km lang. Dadelijk naar Assen :!: Dan gaan we de kraan is openzeten.....tussen de flitspalen door. :wink: En de eerste 1000 heb ik ook rustig gedaan hoor.
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Bericht door Edu »

hannes schreef:
Edu schreef:Bestaat die dan nog zeg ? Die Top 40? :wink:
schijnbaar wel Edu. :roll: in mijn tijd had je avro's toppop van Ad Visser met die wulpse Penny de Jager. alleen van playbacken hadden ze toen nog geen kaas gegeten, lag altijd in een deuk :lol: :lol: :lol: :lol:
Dat is ook mijn tijd hoor... ! Toen ze nog muziek maakten dat je na 30 jaar nog goed vind. :P
joedelta

Bericht door joedelta »

Edu schreef:
hannes schreef:
Edu schreef:Bestaat die dan nog zeg ? Die Top 40? :wink:
schijnbaar wel Edu. :roll: in mijn tijd had je avro's toppop van Ad Visser met die wulpse Penny de Jager. alleen van playbacken hadden ze toen nog geen kaas gegeten, lag altijd in een deuk :lol: :lol: :lol: :lol:
Dat is ook mijn tijd hoor... ! Toen ze nog muziek maakten dat je na 30 jaar nog goed vind. :P
Ja, vreemd is dat, dat je je bepaalde periodes/decennia muzikaal heel erg herinnert en andere niet....maar ook in de jaren '70 werd er veel shit gemaakt...toch? Alleen was het toen nog wat makkelijker voor een onbekend eigenzinnig bandje om aandacht in de media te krijgen.....hoewel dat in de jaren '90 ook wel weer een tijd zo is geweest..... :roll:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

jullie dwalen wel af hoor... van trillende spiegels tot de top 40 met iggy pop... :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

TeChNo2 schreef:jullie dwalen wel af hoor... van trillende spiegels tot de top 40 met iggy pop... :wink:
Gelukkig ben jij er nog om ons daar op te wijzen...eh wat was het onderwerp...trillende buitenspiegels? Heb ik geen last van, maar dat had ik geloof ik al geschreven. :?
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Bericht door Edu »

TeChNo2 schreef:jullie dwalen wel af hoor... van trillende spiegels tot de top 40 met iggy pop... :wink:
Euh.... O ja, ik heb absoluut geen last van trillende spiegels. Al moet i kzeggen dat ik daar wel aan gewend was. In mijn Stilo trilde de binnenspiegel zelfs als de muziek keihard aanstond. Echt waar.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Edu schreef:
TeChNo2 schreef:jullie dwalen wel af hoor... van trillende spiegels tot de top 40 met iggy pop... :wink:
Euh.... O ja, ik heb absoluut geen last van trillende spiegels. Al moet i kzeggen dat ik daar wel aan gewend was. In mijn Stilo trilde de binnenspiegel zelfs als de muziek keihard aanstond. Echt waar.
Dat is de enige manier om de binnenspiegel bij mij aan het trillen te krijgen. De volume op 25 en knallen.....Maar ja, wat wil je met zo'n interscope hifi system
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:
Edu schreef:
TeChNo2 schreef:jullie dwalen wel af hoor... van trillende spiegels tot de top 40 met iggy pop... :wink:
Euh.... O ja, ik heb absoluut geen last van trillende spiegels. Al moet i kzeggen dat ik daar wel aan gewend was. In mijn Stilo trilde de binnenspiegel zelfs als de muziek keihard aanstond. Echt waar.
Dat is de enige manier om de binnenspiegel bij mij aan het trillen te krijgen. De volume op 25 en knallen.....Maar ja, wat wil je met zo'n interscope hifi system
patser!!! :D :wink:
grandepuntosport
Nuovo Arrivato
Berichten: 55
Lid geworden op: vr mei 19, 2006 17:23

Bericht door grandepuntosport »

Goed, bedankt voor jullie reactie's!!
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

geen last van trillende spiegels maar vanmorgen op weg naar mijn werk begon opeens het lampje te knipperen samen met dat irritante geluid van geen gordel om, terwijl ik 'm wel om had.
ook na wat heen en weer bewegen van de gordelsluiting bleef het steeds weer terugkomen.
met naar huis gaan geen last meer gehad.

komt dit euvel iemand bekend voor :?:
Plaats reactie