Daar is 'ie dan!!

hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:Heel mooi, maar wat een slecht leesbare kentekenplaten.... :wink:
idd weer een mooie GP erbij op de weg, proficiat Bouli Punto.
vind wel dat Joe gelijk heeft alle kentekenplaten die op foto's staan missen iets :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
DR_DRE
Junior Stato
Berichten: 206
Lid geworden op: za apr 15, 2006 17:44

Bericht door DR_DRE »

Goede keuze, vooral de kleur :wink:
En wat me opvalt: bijna iedereen op dit forum heeft 17" lm onder zijn GP. Ik maar denken dat ik daarmee zometeen de show ga stelen, maar jullie zijn me voor :evil: :)
DR_DRE goes Chemical Grey met 88kW
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

hihi, komt dat de sport al 17" standaard heeft. Alleen de keuze uit 2 soorten is voor sommige nog moeilijk. Ik ben gevallen voor de CS.
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

DR_DRE schreef:Goede keuze, vooral de kleur :wink:
En wat me opvalt: bijna iedereen op dit forum heeft 17" lm onder zijn GP. Ik maar denken dat ik daarmee zometeen de show ga stelen, maar jullie zijn me voor :evil: :)
Ik denk dat je in den lande nog best de show steelt met 17" eronder. Hier op het forum zitten natuurlijk vooral liefhebbers met vaak een Sport of een Emotion en die dus niet kijken op een paar euri accessoires.... :D
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

joedelta schreef:
DR_DRE schreef:Goede keuze, vooral de kleur :wink:
En wat me opvalt: bijna iedereen op dit forum heeft 17" lm onder zijn GP. Ik maar denken dat ik daarmee zometeen de show ga stelen, maar jullie zijn me voor :evil: :)
Ik denk dat je in den lande nog best de show steelt met 17" eronder. Hier op het forum zitten natuurlijk vooral liefhebbers met vaak een Sport of een Emotion en die dus niet kijken op een paar euri accessoires.... :D
:wink: Alleem echte autoliefhebbers geven daar geld aan uit.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
DR_DRE
Junior Stato
Berichten: 206
Lid geworden op: za apr 15, 2006 17:44

Bericht door DR_DRE »

tonyvandenbroek schreef:
joedelta schreef:
DR_DRE schreef:Goede keuze, vooral de kleur :wink:
En wat me opvalt: bijna iedereen op dit forum heeft 17" lm onder zijn GP. Ik maar denken dat ik daarmee zometeen de show ga stelen, maar jullie zijn me voor :evil: :)
Ik denk dat je in den lande nog best de show steelt met 17" eronder. Hier op het forum zitten natuurlijk vooral liefhebbers met vaak een Sport of een Emotion en die dus niet kijken op een paar euri accessoires.... :D
:wink: Alleem echte autoliefhebbers geven daar geld aan uit.....
Dan mag ik me toch tot de autoliefhebbers rekenen :)
En aan de foto's te zien zal het blits staan, krijg zelf over 2 weken mijn GP geleverd in dezelfde kleur en identieke velgen maar dan met 120pk JTD. Daarom duurt de levering vrees ik langer, de Italianen leveren eerst de diesels voor de thuismarkt en dan pas naar het buitenland lijkt het...
DR_DRE goes Chemical Grey met 88kW
Plaats reactie