De eerste indrukken van de Gp sportsound +

Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

hannes schreef:...
en de prijs, welk concert is nog betaalbaar buiten K3 ( :lol: :lol: :lol: )
Dan zou ik wel naar een concert van Treble gaan! (met oordoppen in, alleen voor het uitzicht 8) )
Had ook een GP met allemaal specificaties.
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Luister liever naar een goed stukje reggae, rap, hip hop of dance om eerlijk te zijn. Al hoewel 's ochtends Jeroen van Inkel (Q) mij ook kan verleiden om mee te zingen achter het stuur.... Ha ha
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Moet toe geven fat ik ook meestal de radio aan heb staan. 's morgens Ewin Evers op 538.... 's Middags als ik naar huis ga meestal een CD-tje.

Vind eigenlijk heel veel muziek mooi. Ben gauw tevreden. Maar wil je me echt uit de ban zien gaan, geef me maar wat van U2 of de Dire Straits.
Afbeelding
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

tonyvandenbroek schreef:Moet toe geven fat ik ook meestal de radio aan heb staan. 's morgens Ewin Evers op 538.... 's Middags als ik naar huis ga meestal een CD-tje.

Vind eigenlijk heel veel muziek mooi. Ben gauw tevreden. Maar wil je me echt uit de ban zien gaan, geef me maar wat van U2 of de Dire Straits.
Ik heb 's morgens altijd radio 2 op (ontbijtradio) en 's middags had ik altijd een cd-tje op, maar ja tegenwoordig natuurlijk een van de 100 nummertjes op de USB hee (shuffle-end dus da's: Prince, Madonna, U2, Michael Jackson, Dido, George Michael of euh Barbra Streisand)
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:en de prijs, welk concert is nog betaalbaar buiten K3 ( :lol: :lol: :lol: )
Optredens van mijn band zijn vooralsnog betaalbaar. Hoogstens 10 euri entree geloof ik.... :D
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
hannes schreef:en de prijs, welk concert is nog betaalbaar buiten K3 ( :lol: :lol: :lol: )
Optredens van mijn band zijn vooralsnog betaalbaar. Hoogstens 10 euri entree geloof ik.... :D
kijk dat hoort zich al beter aan. :D
maar denk dat de muziek voor het gros van de club mischien te heftig zal zijn, of niet :?: :wink:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Zet eens een nummertje online. Ben benieuwd wat je speelt.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:
joedelta schreef:
hannes schreef:en de prijs, welk concert is nog betaalbaar buiten K3 ( :lol: :lol: :lol: )
Optredens van mijn band zijn vooralsnog betaalbaar. Hoogstens 10 euri entree geloof ik.... :D
kijk dat hoort zich al beter aan. :D
maar denk dat de muziek voor het gros van de club mischien te heftig zal zijn, of niet :?: :wink:
...is harde rock 'n roll te heftig voor de meesten, zou niet weten waarom? Ik denk eerder dat het een kwestie is van smaak en dat is dan vaak weer omgevings-gerelateerd....
joedelta

Bericht door joedelta »

buxol schreef:Zet eens een nummertje online. Ben benieuwd wat je speelt.
goed, diegenen die nog niet afgehaakt zijn bij de term "harde rock 'n roll", kunnen een paar MP3's beluisteren op het myspace profiel van mijn band: http://www.myspace.com/suckcityleftovers , en voor de liefhebbers: ja, ik heb een echte Rickenbacker :twisted: en nee hij is niet te koop. :wink:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Kewl! 8)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
hannes schreef:
joedelta schreef:
hannes schreef:en de prijs, welk concert is nog betaalbaar buiten K3 ( :lol: :lol: :lol: )
Optredens van mijn band zijn vooralsnog betaalbaar. Hoogstens 10 euri entree geloof ik.... :D
kijk dat hoort zich al beter aan. :D
maar denk dat de muziek voor het gros van de club mischien te heftig zal zijn, of niet :?: :wink:
...is harde rock 'n roll te heftig voor de meesten, zou niet weten waarom? Ik denk eerder dat het een kwestie is van smaak en dat is dan vaak weer omgevings-gerelateerd....
wauw Joe dat is echt heftig ( ben jij de zanger :?: ) als we dit nummer "Rules "naar het songfestival hadden gestuurd dan was de winnaar Nederland geweest :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Is een STEVIG muziekje.
Niet mijn smaak, maar goed. Smaken verschillen nu eenmaal.

idd, hadden we die maar naar het songfestival gestuurd. Finland had toch ook iets met stevige muziek dit jaar, en zij wonnen het festival.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: ZO Joe...als je net zorijdt als dat je speelt zul je wel veel bekeuringen krijgen. Ik hou wel van een stukie gitaarmuziek maar dit is voor mij te heftig. En inderdaad......jullie moeten naar het songfestval :twisted: :wink:
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Joe het is zover :wink:



Afbeelding

en nu eens geen schwarzwalder kirsch :lol: :lol: :lol: :lol:
heb hem extra groot laten maken zodat iedereen een stuk heeft :D

eet smakelijk :wink:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Nou hij is HEEEEEEEERLIJK :!: De geslagsroom zit aan m'n kin :roll: Maar wat vierde we ook al weer :?:
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Plaats reactie