De eerste indrukken van de Gp sportsound +

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

joedelta schreef:
tonyvandenbroek schreef:OOOOOPS :? :?


Ik denk dat ik er dan de rem maar eens op ga gooien. OUD vind ik toch maar een VIES woord. :wink:
maar daarna kun je golden member worden...klinkt als de titel van een James Bond film....

Gelukkig, dat klinkt heel wat beter. Nu nog zo'n mooie DB9 zoals in de film en het kan helemaal niet meer stuk.
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:
joedelta schreef:
tonyvandenbroek schreef:OOOOOPS :? :?


Ik denk dat ik er dan de rem maar eens op ga gooien. OUD vind ik toch maar een VIES woord. :wink:
maar daarna kun je golden member worden...klinkt als de titel van een James Bond film....

Gelukkig, dat klinkt heel wat beter. Nu nog zo'n mooie DB9 zoals in de film en het kan helemaal niet meer stuk.
mwa....DB9....niet echt helemaal mijn smaak, doe mij dan maar een Maserati.
In de nieuwste James Bond wordt er trouwens toch ook gereden in een FIAT Panda 4x4?
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

WAAAAAAH :shock:


James in een PANDA.....laat me nie lachen
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:WAAAAAAH :shock:


James in een PANDA.....laat me nie lachen
Ik heb niet gezegd dat James er in de film zelf in rijdt...(privé doet hij dat blijkbaar wel)

http://www.fiat.nl/cgi-bin/pbrand.dll/F ... 1074059502
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

denk dat jullie het over mij hebben.
heb op het werk het mannummer ( geloof het of niet ) 007

die auto ( ferrari of aston martin ) interesseert me niet .
heb nu toch de GP.
maar al die mooie meiden, mmmmm.
oeps mijn vrouw komt bij me staan, snel versturen :lol: :lol: :lol:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:
hannes schreef:
buxol schreef:Ik denk dat we die rankings binnenkort maar eens moeten bijstellen, jullie gaan veel te hard :)
Gratz man!
je hebt er ook die zich aanmelden en alleen maar lezen, maar volgens mij geen toetsenbord hebben om berichten mee te typen :lol: :lol: :lol:

dus veel senioren zullen er niet komen :wink:

Er zijn er toch een paar driftig op weg. We hebben er ook al een paar... hé Hannes....
klopt tony, nog 140 stuks, (join the club ) en dan zijn we met zijn 3en :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Zal mijn best doen Hannes, maar na vrijdag gaat het natuurlijk wel een stukje rustiger met mij. Dan heb ik namelijk de auto in bezit. Hoef ik niet zo te kwijlen op de foto's hier.


GEINTJE..... :D :wink:


Tuurlijk blijf ik het forum op de voet volgen. Lekker met z'n allen wat kletsen over de GP en andere dingen. Vooral die andere dingen maken het forum ontzettend gezellig. Lijkt haast een CHAT box aan het worden voor sommige. Niet dat het erg is, NEE het is eigenlijk wel leuk. Gewoon slap ouwehoeren zoals we dat hier noemen.

Wel Jammer dat je niet mee kunt naar Viva Italia. Hadden we daar wat op zijn LIMBURGS bij kunnen kletsen. JA, ik versta en praat een beetje Limburgs. Mijn vrouw is namelijk een Limburgse. Het is zo ver dat schoonvader de kleine LIMBURGS aan het leren is..... en die is bijna 3.

Maar goed, komen elkaar nog wel eens op een meeting tegen denk ik zo...
Afbeelding
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ik zal een extra rank aanmaken voor 2000 posts, met de titel 'Geen leven' 8)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
joedelta

Bericht door joedelta »

buxol schreef:Ik zal een extra rank aanmaken voor 2000 posts, met de titel 'Geen leven' 8)
Ja, graag :lol:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Dat duurt dan nog eventjes... Maar ook daar streven we naar toe.
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Zal mijn best doen Hannes, maar na vrijdag gaat het natuurlijk wel een stukje rustiger met mij. Dan heb ik namelijk de auto in bezit. Hoef ik niet zo te kwijlen op de foto's hier.


GEINTJE..... :D :wink:


Tuurlijk blijf ik het forum op de voet volgen. Lekker met z'n allen wat kletsen over de GP en andere dingen. Vooral die andere dingen maken het forum ontzettend gezellig. Lijkt haast een CHAT box aan het worden voor sommige. Niet dat het erg is, NEE het is eigenlijk wel leuk. Gewoon slap ouwehoeren zoals we dat hier noemen.

Wel Jammer dat je niet mee kunt naar Viva Italia. Hadden we daar wat op zijn LIMBURGS bij kunnen kletsen. JA, ik versta en praat een beetje Limburgs. Mijn vrouw is namelijk een Limburgse. Het is zo ver dat schoonvader de kleine LIMBURGS aan het leren is..... en die is bijna 3.

Maar goed, komen elkaar nog wel eens op een meeting tegen denk ik zo...
natuurlijk heb je gelijk, zo denk ik er ook over.
en je schoonvader doet het goed zo :wink:
limburgs in een uitstervende taal, want waar je ook in de provincie komt het " Hollands " hoor je overal.
vooral managers komen vanuit het noorden hierheen is schijnbaar werk genoeg hier te vinden voor hoger opgeleiden.
dus hulde aan je schoonpa :P
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
buxol schreef:Ik zal een extra rank aanmaken voor 2000 posts, met de titel 'Geen leven' 8)
Ja, graag :lol:

meen je dat Joe.
dan max 1999 berichten anders verlies je de golden status.
kun je beter weer opnieuw beginnen :lol: :lol: :lol: :lol: klinkt zo lullig "geen leven"
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:
joedelta schreef:
buxol schreef:Ik zal een extra rank aanmaken voor 2000 posts, met de titel 'Geen leven' 8)
Ja, graag :lol:

meen je dat Joe.
dan max 1999 berichten anders verlies je de golden status.
kun je beter weer opnieuw beginnen :lol: :lol: :lol: :lol: klinkt zo lullig "geen leven"
ja dat meen ik....Ik heb momenteel ook geen leven, dus wat mij betreft mag ie hoor....
En anders zal ik "geen leven" dan opvatten als "boven het leven verheven"..... :wink:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

joedelta schreef: ja dat meen ik....Ik heb momenteel ook geen leven, dus wat mij betreft mag ie hoor....
En anders zal ik "geen leven" dan opvatten als "boven het leven verheven"..... :wink:
moet ik nu dokter Phil bellen, of Jomanda?
Had ook een GP met allemaal specificaties.
joedelta

Bericht door joedelta »

buxol schreef:
joedelta schreef: ja dat meen ik....Ik heb momenteel ook geen leven, dus wat mij betreft mag ie hoor....
En anders zal ik "geen leven" dan opvatten als "boven het leven verheven"..... :wink:
moet ik nu dokter Phil bellen, of Jomanda?
Ach doe maar wat, heb je nog ergens kortingsbonnen van liggen of een tegoedbon voor gratis frisdrank?
Plaats reactie