Mistlampen vóór achteraf inbouwen

swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door swans »

als je ze enkel voor show wilt kan je er altijd nog stroboscopen inbouwen!? .)
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

swans schreef:als je ze enkel voor show wilt kan je er altijd nog stroboscopen inbouwen!? .)
zit wel wat in :idea:
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
Gebruikersavatar
skippy47
Junior Stato
Berichten: 378
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 18:33
Locatie: Den Bosch Het Mooiste Stad Van Brabant

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door skippy47 »

old school schreef:even een kleine hint, de firma tuynder kan dmv je carrosserienr zien wat er al klaar ligt, normaal kan een fiat garage dit ook.
en wat ben je met mistlampen als ze niet werken? heb voor het eerst een wagen met mistlampen en is echt zalig om mee te rijden.?
ik heb eronder gezien dat er geen bedraading loopt, en geen bedraading onder de dashboard dus het woord allen voor de show !!! zeg swans hoezo strobosopen,,, wat zijn dat ???
GP. bwj..2006 12.8v dynamic, airco(stuk), elec spiegels, blu Azzuro, lm 16" velgen.
nu 190500km gereden
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door Sunrise »

skippy47 schreef:strobosopen,,, wat zijn dat ???
snel knipperende lichten, politie en ambulance e.d. gebruiken ze ook -]
ruben
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: vr nov 14, 2008 17:57

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door ruben »

Toch vraag ik me af wat je nou precies aan mistlampen hebt... ik heb misschien nooit in "echte" mist gereden maar tot nu toe bevind ik geen voordeel.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door Sunrise »

ruben schreef:Toch vraag ik me af wat je nou precies aan mistlampen hebt... ik heb misschien nooit in "echte" mist gereden maar tot nu toe bevind ik geen voordeel.
Dan merk je het wel als je een keer in "echte" mist rijdt. -] Heb ze zelf weleens gebruikt bij zeer dichte mist (kun je tenminste een streepje zien) en in België bij zeer zware regen (anders zien je ook geen streepje) wat ook in Nederland mag :-]
ElSjiepo
Junior Stato
Berichten: 452
Lid geworden op: di nov 25, 2008 10:47
Locatie: Heiloo

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door ElSjiepo »

Ik heb ze tot nu toe 1x gebruikt, 's nachts op de afsluitdijk, zicht >50m maar <100m en ik was toch wel errug blij dat ik ze had. Aangezien je met gewoon licht aan alleen de mist ziet, met grootlicht nog veel meer mist, maar met mistlampen aan kon ik toch de witte streepjes nog volgen. 8)
old school
Junior Stato
Berichten: 239
Lid geworden op: wo dec 17, 2008 20:35
Locatie: Leke

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door old school »

yep yep in een dichte mist helpt dit enorm, ook s'avonds / snachts tijdens het donker rijd ik met mistlampen aan in samenwerking met mijn grootlichten dan... de grootlichten schijnen wel heel ver maar niet dicht... en de mistlampen doen dit wel... zo zie ik de diertjes goed... :wink:
1.3 mjet diesel 90 pk 6,4l/100
to be continued....
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door swans »

old school schreef:yep yep in een dichte mist helpt dit enorm, ook s'avonds / snachts tijdens het donker rijd ik met mistlampen aan in samenwerking met mijn grootlichten dan... de grootlichten schijnen wel heel ver maar niet dicht... en de mistlampen doen dit wel... zo zie ik de diertjes goed... :wink:

klopt de mistlampen zijn breedstralers en geen verstralers! daar heb je je koplampen voor!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
jeroengt
Junior Stato
Berichten: 471
Lid geworden op: zo mar 11, 2007 10:31
Locatie: Ede

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door jeroengt »

ik heb op internet led lampjes gezien die je in de mistlampen kunt zetten (h3 ?) je zou zo de mistlampen als dagverlichting kunnen gebruiken , zou dit toegestaan zijn?
anders kun je mistlampen inbouwen en ze zo gebruiken
Leon
Senior Stato
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jan 18, 2009 21:20
Locatie: Doesburg

Re: Mistlampen vóór achteraf inbouwen

Bericht door Leon »

De mistlampen in de GP hebben H1 lampen..
De handleiding geeft aan dat het H3 is, maar dat is een typfout, zit H1 in.

Zie dit topic ->

http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... amp#p52433
Sinds 20-01-2009
Fiat Grande Punto 1.4 16v 'Racing', Exotica Red, BMC CDA airbox, custom koplampen met LED angel eyes+5000k xenon, getinte ramen achter, Blue&Me navigatie, 17" black Monaco Mirabeau velgen, Cruise Control
Plaats reactie