Winterbanden

Mijn GP staat op Winterbanden?

JA
24
57%
NEE
18
43%
 
Totaal aantal stemmen: 42

joedelta

Re: Winterbanden

Bericht door joedelta »

Italia schreef:Mijn winterbanden heb ik op lichtmetaal witte 17" Wolfrace velgen met Vredestein Wintrac xtreme 205/45 R17 88V XL

Afbeelding

Beetje slechte foto, maar ach.
Leuke velgen Italia. Ik vind dat echt geweldig staan, witte velgen onder een rode wagen. :)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Winterbanden

Bericht door tonyvandenbroek »

joedelta schreef:
Italia schreef:Mijn winterbanden heb ik op lichtmetaal witte 17" Wolfrace velgen met Vredestein Wintrac xtreme 205/45 R17 88V XL

Afbeelding

Beetje slechte foto, maar ach.
Leuke velgen Italia. Ik vind dat echt geweldig staan, witte velgen onder een rode wagen. :)

Koop je toch een setje witte velgen, goedkoper dan de gp inruilen op de 500 :mrgreen: (sorry kon het niet laten)
Afbeelding
JoVe

Re: Winterbanden

Bericht door JoVe »

8) Onder mijn (onze) GP liggen momenteel Michelin Alpine winterbanden in de maat 175/65/R15T.
Deze liggen er nu voor de tweede winter onder en bevallen mij best. Zeker op een nat wegdek is het net of er 4 klauwen in het wegdek grijpen als je remt.
In april gaan de nieuwe michelins zomerbanden er weer onder die door de dealer pas zijn gemonteerd op de standaard alu velgen vanwege de (hobbel) problemen met de Bridgestones B 250.


GP 1.4 8V Edizione Blue&Me Exotica Red 5 drs 06-2007. Achterspoiler-Privicy glass-Alu dorpelstrips-standaard reservewiel-RVS uitlaatsierstuk-Alu WRS dakantenne.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Winterbanden

Bericht door Sunrise »

Ook hier staat de GP op winterbandjes (was maar goed ook vanmorgen) enwel deze:
Pirelli W 190 Snowcontrol 175/65 R15 84T

Bevalt ~~
Gebruikersavatar
skippy47
Junior Stato
Berichten: 378
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 18:33
Locatie: Den Bosch Het Mooiste Stad Van Brabant

Re: Winterbanden

Bericht door skippy47 »

ook mijn gp staat op winter banden , Pirelli Snowcontrol 190 (op 15" stalen velgen) dit is de eerst auto dat ik rij met winter banden and ik moet zeggen ik wil niks meer anders in de winter want dat rijd veel pretiger dan zomer banden ~]
GP. bwj..2006 12.8v dynamic, airco(stuk), elec spiegels, blu Azzuro, lm 16" velgen.
nu 190500km gereden
Gebruikersavatar
ripeba
Junior Stato
Berichten: 364
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 11:11

Re: Winterbanden

Bericht door ripeba »

Voor mij is dit ook de eerste auto met winterbanden. Het betreft de Pirelli Snowsport 185/65/15.
Zoals de binnenwegen er hier nog steeds bij liggen ben ik heel blij deze beslissing genomen te hebben. Met de zomerbanden (Bridgestones) was dit zeker erg problematisch geweest.
Tot 6-7-2012: FIAT GRANDE PUNTO 1.4 T-JET 16V SPORT 120, 2008, Crossover Black, Take Off lm-velgen/Dezent A lm-velgen, cruise control en parkeersensoren
Nu: Hyundai I30 1.6 GDI i-Vision Aqua Blue
Gebruikersavatar
Ferreman
Junior Stato
Berichten: 346
Lid geworden op: vr jun 01, 2007 13:56
Locatie: Ubach-Palenberg (Duitsland)

Re: Winterbanden

Bericht door Ferreman »

Ik heb michelins gekocht 185 breed. Dure krengen, maar had ergens gelezen dat ze winnaar waren van een test.
Als het dan toch verplicht is dan koop ik maar de duurste :?
-Live fast. Die young in a nice pair of pants-

Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt

Afbeelding

Punto-loos
joedelta

Re: Winterbanden

Bericht door joedelta »

Ferreman schreef:Ik heb michelins gekocht 185 breed. Dure krengen, maar had ergens gelezen dat ze winnaar waren van een test.
Als het dan toch verplicht is dan koop ik maar de duurste :?
en in de andere van de 'tig tests was Pirelli weer de beste op 4 van de 5 punten (en 3e op punt nummer 5). Las ik althans in een Duits autoblad dat bij de dealer lag. :wink:
Plaats reactie