Verlagen
- Sander_Sonja
- Senior Stato
- Berichten: 852
- Lid geworden op: ma mei 25, 2009 12:17
- Locatie: Almere
Re: Verlagen
Beoordeel het verhaal van Gio op de vorige pagina. Vrij duidelijk verhaal toch?
- Ik begrijp alleen wat je zegt, niet wat je bedoeld -
#93 Sander_Sonja, Dynamic, Duallogic, Psychedelic Azure.
#93 Sander_Sonja, Dynamic, Duallogic, Psychedelic Azure.
Re:
swans schreef:Giovanni Tutore schreef:Alleen de veren 500? Da's toch wel incl. plaatsing ende uitlijning? (en dan nog prijzig
der Alte, haalt Eibach(jes) in Aachen voor 135....
de dealer plaatst novitec veren 580 pleuro's en das all in.
denk wel dat het niet uitmaakt wie ze plaatst als het maar van novitec is (ivm garantie)
Mijn Novitecjes zijn voor 100 € geplaatst zonder uitlijnen dat kost 50€ bij profiletyre dan natuurlijk de 150€ voor de novitec veren en dan was ik voor 300€ klaar.
HB
Denk niet in problemen, maar in mogelijkheden.
Alfa Romeo Guilietta QV.
Alfa Romeo Guilietta QV.
- Romeodelta
- Senior Stato
- Berichten: 720
- Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
- Locatie: Hoogvliet
Re: Verlagen
Voor omgeving Rotterdam een adresje die monteerd je zelf meegebrachte (Novitec) veren voor 150 euries.
Er zijn nu zo'n 4 GP's van dit forum daar langs geweest.
Er zijn nu zo'n 4 GP's van dit forum daar langs geweest.
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
- ed.de.vries
- Membre D'Oro
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
- Locatie: Grevenbicht
Re: Verlagen
Nog effekes!
Bij zowel Novitec als ook Eibach verlagingsveren bestaan meerdere varianten van hardheid!
t,is maar: waar je voor kies! over het algemeen is het zo,dat hoe lager de auto gebracht wordt
hoe stugger de veren (windingen zijn) in de meeste gevallen.
Vaak wordt ook de wiel/bandenmaat nog aangepast naar bijv. 18x40x215 of 225 banden.
Bedenk wel; het spul wordt dan wel érg hard. cq stug.
En pas op met de kans dat de band wel eens ergens de wielkas kan raken.
Over de prijzen daar bestaan vele varianten op.
En ook de de/montage kosten verschillen heel vaak.
Ik ken een "Beun" die na zijn werk eea monteerd voor € 75,00
Daarbij komt "uitlijnen" € 65,00 bij de bandenboer.
Middel harde EIBACHS zelf aanleveren( Haal ik in Aachen depot) € 140,00 euris. 3,5 ctmr lager.
Sport hard ,, ,, ,, idem € 155,00 euris. 4, ctmr lager.
Ben je voor 275,00 of 290,00 euris klaar.
Dus: het hoeft niet zo! duur te zijn,als je maar weet wat je wel/niet wil.
En dán de boer op,om eea te zoeken.
s6 er mee! stutter ze!
:der ALTE"
Bij zowel Novitec als ook Eibach verlagingsveren bestaan meerdere varianten van hardheid!
t,is maar: waar je voor kies! over het algemeen is het zo,dat hoe lager de auto gebracht wordt
hoe stugger de veren (windingen zijn) in de meeste gevallen.
Vaak wordt ook de wiel/bandenmaat nog aangepast naar bijv. 18x40x215 of 225 banden.
Bedenk wel; het spul wordt dan wel érg hard. cq stug.
En pas op met de kans dat de band wel eens ergens de wielkas kan raken.
Over de prijzen daar bestaan vele varianten op.
En ook de de/montage kosten verschillen heel vaak.
Ik ken een "Beun" die na zijn werk eea monteerd voor € 75,00
Daarbij komt "uitlijnen" € 65,00 bij de bandenboer.
Middel harde EIBACHS zelf aanleveren( Haal ik in Aachen depot) € 140,00 euris. 3,5 ctmr lager.
Sport hard ,, ,, ,, idem € 155,00 euris. 4, ctmr lager.
Ben je voor 275,00 of 290,00 euris klaar.
Dus: het hoeft niet zo! duur te zijn,als je maar weet wat je wel/niet wil.
En dán de boer op,om eea te zoeken.
s6 er mee! stutter ze!
:der ALTE"
- Romeodelta
- Senior Stato
- Berichten: 720
- Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
- Locatie: Hoogvliet
Re: Verlagen
Hoi Alte
Ik heb nooit de keuze gehad van hardheid in Novitec veren?, op de site staan er maar 2 afgebeeld. Voor de "gewone" benzine motoren en de Abarth/diesel/T-jet. Waarbij Novitec wel eerlijk is en schrijft dat b.v de Abarth maar 2,5cm zakt omdat deze vanuit fabriek al is verlaagd. Novitec gaat uit van de "standaard" GP. Zo is mijn Racing i.p.v. 4cm maar 3cm gezakt na het monteren.
Ik heb nooit de keuze gehad van hardheid in Novitec veren?, op de site staan er maar 2 afgebeeld. Voor de "gewone" benzine motoren en de Abarth/diesel/T-jet. Waarbij Novitec wel eerlijk is en schrijft dat b.v de Abarth maar 2,5cm zakt omdat deze vanuit fabriek al is verlaagd. Novitec gaat uit van de "standaard" GP. Zo is mijn Racing i.p.v. 4cm maar 3cm gezakt na het monteren.
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara