Verlagen
- Romeodelta
- Senior Stato
- Berichten: 720
- Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
- Locatie: Hoogvliet
Heb nog een set nieuwe schoenen besteld voor de GP. Compleet met 205 45 17 zolen. Moet ze van de week laten monteren. Ben benieuwd hoe het staat Wilde eigenlijk 18" maar dat beperkte de keuze enorm. 17" is ook
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
- Romeodelta
- Senior Stato
- Berichten: 720
- Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
- Locatie: Hoogvliet
Ik zou zeggen, verlagen die ketel !!!
sinds ik met de auto rijd, heb ik al al mijn wagens verlaagd, is inderdaad massa's beter in de bochten
als je een verlaging van -4 cm neemt, hoef je enkel de veren en niet de schokdempers te vervangen
qua keuring kan dit ook geen kwaad, raak je blanco door.
als je begint met -6 , -8, dan neem je best andere schokdempers ook, kost het pakken geld, is het niet meer legaal, ...
-4 en niemand die er over kraait, en toch een sportievere look en rijgedrag.
voor 159 euro zijn de veren voor de GP beschikbaar op de websites van Novitec, rechtstreekse dealers voor fiat
sinds ik met de auto rijd, heb ik al al mijn wagens verlaagd, is inderdaad massa's beter in de bochten
als je een verlaging van -4 cm neemt, hoef je enkel de veren en niet de schokdempers te vervangen
qua keuring kan dit ook geen kwaad, raak je blanco door.
als je begint met -6 , -8, dan neem je best andere schokdempers ook, kost het pakken geld, is het niet meer legaal, ...
-4 en niemand die er over kraait, en toch een sportievere look en rijgedrag.
voor 159 euro zijn de veren voor de GP beschikbaar op de websites van Novitec, rechtstreekse dealers voor fiat
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Heb vandaag ook nog even nagevraagd aan Lennaerts hoe had zat met garantie van de GP als deze verlaagt wordt. Geen enkel probleem. Zwart op wit krijg ik de garantie als ik mijn GP bij hun laat verlagen. Hij ging ook nog even uitzoeken wat h et precies gaat kosten als ik de GP 4cm omlaag trek.
Dus m.a.w. Ook mijn GP gaat hoogstwaarschijnlijk een centimeter of 4 richting asfalt.
Dus m.a.w. Ook mijn GP gaat hoogstwaarschijnlijk een centimeter of 4 richting asfalt.
- Joeri
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 187
- Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
- Locatie: Reuver
- Contacteer:
Tony,
In beesel hebben we het als volgt geregeld. ik heb zelf de veren aangeleverd, die kon hij namelijk niet voor die prijs leveren.
Ik kan de novitec voor 180 incl. en de eibach voor 200 incl. krijgen.
Het verlagen bij de dealer met uitlijnen heeft voor beide gp's 130 euro gekost (Per stuk).
Trouwens mooi dat het jou ook gelukt is
In beesel hebben we het als volgt geregeld. ik heb zelf de veren aangeleverd, die kon hij namelijk niet voor die prijs leveren.
Ik kan de novitec voor 180 incl. en de eibach voor 200 incl. krijgen.
Het verlagen bij de dealer met uitlijnen heeft voor beide gp's 130 euro gekost (Per stuk).
Trouwens mooi dat het jou ook gelukt is
1.4 16V Sport * Chemical Grey * Inox Orange Interiour * Blue&Me * Cruise * 17" Rondell * 40mm Novitec
Mooi man!!!!!tonyvandenbroek schreef:Heb vandaag ook nog even nagevraagd aan Lennaerts hoe had zat met garantie van de GP als deze verlaagt wordt. Geen enkel probleem. Zwart op wit krijg ik de garantie als ik mijn GP bij hun laat verlagen. Hij ging ook nog even uitzoeken wat h et precies gaat kosten als ik de GP 4cm omlaag trek.
Dus m.a.w. Ook mijn GP gaat hoogstwaarschijnlijk een centimeter of 4 richting asfalt.
Kunnen we lekker samen stuiteren!!!
Ik zou eerst voor de grotere velgen gaan, daar zie je meer van en heeft ook al een wegliggingsverbeterend effect. Daarna de verlaging.Excise schreef:Ik zit er ook sterk aan te denken om mijn GP te gaan verlagen. Maar mijn GP heeft maar 15" velgen. Heeft het dan wel genoeg effect? Of kan ik beter voor grotere velgen sparen?
daar was ik al bang voorjoedelta schreef:Ik zou eerst voor de grotere velgen gaan, daar zie je meer van en heeft ook al een wegliggingsverbeterend effect. Daarna de verlaging.Excise schreef:Ik zit er ook sterk aan te denken om mijn GP te gaan verlagen. Maar mijn GP heeft maar 15" velgen. Heeft het dan wel genoeg effect? Of kan ik beter voor grotere velgen sparen?
Kan, maar ook met 15" behaal je verlaagd al een mooi resultaat. Bovendien is sparen voor verlaging goedkoper dan voor velgen. Ligt er maar aan waar je de prioriteit legtExcise schreef:daar was ik al bang voorjoedelta schreef:Ik zou eerst voor de grotere velgen gaan, daar zie je meer van en heeft ook al een wegliggingsverbeterend effect. Daarna de verlaging.Excise schreef:Ik zit er ook sterk aan te denken om mijn GP te gaan verlagen. Maar mijn GP heeft maar 15" velgen. Heeft het dan wel genoeg effect? Of kan ik beter voor grotere velgen sparen?
Ik heb em eerst verlaagd en heel misschien (als het van de vrouw mag) koop ik volgend jaar er nog eens een keer andere velgen op.
- Bor de Wolf
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma jan 22, 2007 12:43
- Locatie: Volgens mijn navigatie hier!
Om het topic niet te vervuilen even hier maar gepost.
Ook kan je met wat goede dempers de hardheid van je vering instellen wat erg fijn is, want niet iedereen wil in een stuiterbak rondrijden.
En verstelbare schokkers is natuurlijk helemaal de
Nu ben ik gisteren nog bij de dealer geweest en heb dit nagemeten en de Sport is dus wel 1,5 cm lager dan de gewone GP, misschien niet zoveel maar toch.tonyvandenbroek schreef:Staat nergens, maar de GP SPORT is dus helemaal NIETS verlaagd t.o.v. andere GP's Het enige wat de SPORT heeft is een iets stuggere vering, en daardoor wat strakker op de weg ligt. Verlagen is dus 0,0%Bor de Wolf schreef:Waar staat dat dan?Sporting raymon schreef:komt idd rechtstreeks van de fabeltjes krantbuxol schreef:Fabrieksverlaging van de Sport is een fabeltje...Speedy schreef:Ja, 2cm oid, in ieder geval niet genoeg
mag de pret niet drukken, mijn GP sport wordt ook verlaagd binnenkort.
Als ik zou verlagen, zou ik toch een compleet pakket kopen, is duurder, maar na verloop van tijd betaald zich dit terug, want alleen kortere veren onder je wagen schroeven is funest voor je schokdempers, deze hebben niet meer hun gehele opvang qua klappen van het wegdek die hij kan verwerken en kunnen gaan scheuren en dat wil je niet meemaken.Goose schreef:Ik zou zeggen, verlagen die ketel !!!
sinds ik met de auto rijd, heb ik al al mijn wagens verlaagd, is inderdaad massa's beter in de bochten
als je een verlaging van -4 cm neemt, hoef je enkel de veren en niet de schokdempers te vervangen
qua keuring kan dit ook geen kwaad, raak je blanco door.
Ook kan je met wat goede dempers de hardheid van je vering instellen wat erg fijn is, want niet iedereen wil in een stuiterbak rondrijden.
En verstelbare schokkers is natuurlijk helemaal de
Bij mijn wagen heb ik nu voor -6 en achter -4 en ik fiets nog altijd door de APK heen, dus qua verlagen is dat niet altijd waar.als je begint met -6 , -8, dan neem je best andere schokdempers ook, kost het pakken geld, is het niet meer legaal, ...
Een wolf verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.