Bosan Nijmegen

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maffydaffy
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: zo jan 25, 2009 0:04
Locatie: Nijmegen

Bosan Nijmegen

Bericht door maffydaffy »

Goede dealer

Heeft veel geduld met ons gehad, het heeft toch zeker een dik half jaar en 3 bezoeken en 2 proef ritten en 2 zonnebrillen en 1 usb stick rijker te zijn geworden gekost eer wij de knoop hadden door gehakt een GP besteld hadden :lol:

Heeft voor ons VIP kaarten geregeld voor X-factor
en dat terwijl wij er eigenlijk niet voor in aanmerking komen daar we de auto eerder hebben besteld dan de actie :-]
dus allemaal kijken aankomen de vrijdag we zullen zwaaien ~]
Grande Punto 1.4 16V Racing, New Orleans Blue, Racing plus pakket, Airco, Blue & Me, Cruise Control
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Bosan Nijmegen

Bericht door tonyvandenbroek »

maffydaffy schreef:Goede dealer

Heeft veel geduld met ons gehad, het heeft toch zeker een dik half jaar en 3 bezoeken en 2 proef ritten en 2 zonnebrillen en 1 usb stick rijker te zijn geworden gekost eer wij de knoop hadden door gehakt een GP besteld hadden :lol:

Heeft voor ons VIP kaarten geregeld voor X-factor
en dat terwijl wij er eigenlijk niet voor in aanmerking komen daar we de auto eerder hebben besteld dan de actie :-]
dus allemaal kijken aankomen de vrijdag we zullen zwaaien ~]

Neem een GPC valg mee, dan zien diegene het zeker die kijken.
Afbeelding
mark123
Nuovo Arrivato
Berichten: 88
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 16:16

Re: Bosan Nijmegen

Bericht door mark123 »

Inmiddels is dit Officieel Bochane Nijmegen geworden. Ik vond het maar matig. Auto er heen gebracht voor een distributieriem wissel, netjes een leenfiets meegekregen, tot zover prima. netjes het boekje op de bijrijdersstoel gelegd zodat ze e.e.a. kunnen aantekenen. Bij het ophalen was de prijs in eerste instantie al verkeerd berekend, ik had via internet een standaardlijstje van Fiat NL uitgeprint dus dat heeft me gelukkig 75 euro bespaard, de onoplettende mens betaalt echter gewoon 75 euro te veel. Helaas is er NIKS aangetekend in het boekje en is er ook GEEN sticker aangebracht op de distributiekap. Vind ik niet echt zoals het hoort, ik denk dat ik gewoon weer naar mijn dorpsgarage toe ga.
E34
Junior Stato
Berichten: 390
Lid geworden op: do apr 16, 2009 9:55
Locatie: Arnhem am Rhein

Re: Bosan Nijmegen

Bericht door E34 »

mark123 schreef:Helaas is er NIKS aangetekend in het boekje en is er ook GEEN sticker aangebracht op de distributiekap. Vind ik niet echt zoals het hoort, ik denk dat ik gewoon weer naar mijn dorpsgarage toe ga.
Heb je hun uiteindelijk dan wel het onderhoudsboekje laten aftekenen?
Zeker als de auto nog in de garantie zit is dat wel een voorwaarde mocht je ooit een keer problemen krijgen met iets.
GP T-Jet Sport Cross Over Black
mark123
Nuovo Arrivato
Berichten: 88
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 16:16

Re: Bosan Nijmegen

Bericht door mark123 »

Zit niet in de garantie. Heb het wel aangekaart maar zij zeggen dat daar geen ruimte voor is vrijgemaakt in het boekje. Gelukkig heb ik dan nog de factuur, voor het stickertje ga ik nog wel is terug.
Plaats reactie