grietje8 schreef: Volgens mij heb jij het te druk met poetsen van kontjes....
En beschermengelen zitten toch altijd op je schouder
TIEN punten voor Grietje.
De TDI's zijn vaak ook nog eens gechipt he...iets wat bij een JTD ook wel kan maar je niet zo vaak ziet. Heb veel ervaring met gechipte TDI's en het rijdt echt super........DR_DRE schreef:Dat is goed om te horen. Vond de 1.9TDI wel OK maar niet erg snel en idd gehorig, vooral koud...
Technisch gezien is de JTD moderner, maar dat zijn de HDI's van PSA ook en die zijn dus trager dan de TDI's.
Ja TDI's zijn bijna vaker wel gechipt dan nietExTaxi schreef:De TDI's zijn vaak ook nog eens gechipt he...iets wat bij een JTD ook wel kan maar je niet zo vaak ziet. Heb veel ervaring met gechipte TDI's en het rijdt echt super........DR_DRE schreef:Dat is goed om te horen. Vond de 1.9TDI wel OK maar niet erg snel en idd gehorig, vooral koud...
Technisch gezien is de JTD moderner, maar dat zijn de HDI's van PSA ook en die zijn dus trager dan de TDI's.
wat we bij de Seat's zien en dan met name de Ibiza 130 pk die naar 160+ gaat is dat de koppeling het inderdaad niet aan kan. Maar dan heb je het ook wel over 400 Nm in die apparaten. 340 Nm lijkt me geen probleen.DR_DRE schreef:
Ja TDI's zijn bijna vaker wel gechipt dan niet
Zie dat het bij een JTD ook wel mogelijk is (de 120pk/280Nm versie gaat dan naar 145pk/340Nm) maar kan de koppeling dat aan? Zal eerst eens kijken hoe hij standaard rijdt, chippen kan altijd nog