Grande Punto 1.9MTJ 120 pk Chemical Grey 5 deurs

funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Grande Punto 1.9MTJ 120 pk Chemical Grey 5 deurs

Bericht door funk4life »

De auto is er eindelijk en ben zojuist even naar de dealer gereden om er even naar te kijken en in te
rijden. Deze foto's zijn even snel gemaakt en hij zat nog helemaal in het plastic. Zoals op de foto's te
zien is. Hij rijdt lekker dus zaterdag op halen en dan boeken! Het enige wat er nu nog niet op zit is het
uitlaatsierstuk.

Foto 1: 'Interieur stoel'
Afbeelding

Foto 2: 'Interieur dashboard'
Afbeelding

Foto 3: 'Interieur deur'
Afbeelding

Foto 4: 'Zijkant achterkant'
Afbeelding

Foto 5: 'Zijkant voorkant rechts'
Afbeelding

Foto 6: 'Zijkant'
Afbeelding


Foto 7: 'Achterkant'
Afbeelding

Foto 8: 'Voorkant'
Afbeelding

Foto 9: 'Zijkant voorkant links'
Afbeelding
Laatst gewijzigd door funk4life op wo apr 12, 2006 8:46, 4 keer totaal gewijzigd.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Moet even een extra berichtje plaatsen want de rest is namelijk gewijzigd maar anders komt hij niet boven aan en zien jullie niet dat hij gewijzigd is met foto's eindelijk!
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

Zo, echt Grande foto´s zeg... :wink:

ziet er goed uit...was het alvast maar zaterdag....dan komt de mijne ook nl.
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Mooie foto's..
vraagje..kan het niet echt goed zien,maarre dat lijken wel trommelremmen achter...dat zie ik toch verkeerd he, hoop ik... je hebt toch een multijet 120 pk besteld ??
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

:shock:

Mooie wagen ! Alvast gefeliciteerd met de aanwinst! Dat je maar veel kilometers mag dieselen in die fantastische kleur :D
joedelta

Bericht door joedelta »

@techno2

ik denk toch echt een naar achter gerichte remklauw achter het achterwiel te zien op foto 7
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

:lol: proficiat nog ff en je kunt je eerste rit maken. :lol:

enne volgens mij zijn het toch trommelremmen
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Hey eerste ritje is al gemaakt he, om het gebouw heen! Haha. Als ik hem hem zal ik even echt mooie foto's er van maken. Of het trommel remmen zijn achter zal ik dan ook gelijk even kijken. Wat ik wel weet is dat hij zeer goed remt, haha. Even uitgeprobeerd he!
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

:lol: proficiat nog ff en je kunt je eerste rit maken. :lol:

enne volgens mij zijn het toch trommelremmen
ech nie!!! :evil: :? :D :wink:
Punto Rosso
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: vr mar 31, 2006 19:33
Locatie: Den Haag

Bericht door Punto Rosso »

Wow! Gefeliciteerd man. Eindelijk.. :D
Goed dat je voor de 17" hebt gekozen. Valt meteen op! 8)

Heb je trouwens getinte zij-/achterruit(en) genomen? Ben blij dat ze niet zo donker zijn.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nee ik heb nog eens even goed gekeken, maar er zitten achter geen trommelremmen op. Had nog een andere foto waar het duidelijker zichtbaar was. Ga nu even proberen om de foto's nog wat kleiner te maken.

Inderdaad ben ik super blij met de 17" velgen, geeft hem net weer even wat meer kracht. De achterruiten zijn inderdaad getint maar niet te erg nee. Anders voel ik me net een bestelbus. Vind het wel mooi staan aangezien de 3-deurs versie minder grote achterruiten heeft (wat ik sportiever vind) en nu vallen ze minder op.
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Gefeliciteerd!

Zal wel rustiger worden nu op het forum, nu je niets te klagen meer hebt :wink: hahaha

Mooie wagen!
Had ook een GP met allemaal specificaties.
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Haha, inderdaad ja. Maar ja, hij is er nog niet he! Duurt lang man, haha.

Heb trouwens net de foto's geprobeerd kleiner te krijgen, maar hoe raar het ook is, het lukt niet. Heb net namelijk de resolutie van de foto's verkleint naar 640 x 480 ongeveer en bij photobucket zijn dan dan ook echt zo klein. Maar als ik ze dan neer zet op dit forum vergroot hij ze weer enorm. Wie weet hoe dat kan?
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

funk4life schreef:Haha, inderdaad ja. Maar ja, hij is er nog niet he! Duurt lang man, haha.

Heb trouwens net de foto's geprobeerd kleiner te krijgen, maar hoe raar het ook is, het lukt niet. Heb net namelijk de resolutie van de foto's verkleint naar 640 x 480 ongeveer en bij photobucket zijn dan dan ook echt zo klein. Maar als ik ze dan neer zet op dit forum vergroot hij ze weer enorm. Wie weet hoe dat kan?
de grote foto's zitten in de cache (of elders in tijdelijke bestanden) denk ik.
ruim eerst je pc even op (in Firefox de functie prive gegevens opruimen)...delete bij voorkeur de foto's even uit photobucket en upload ze op volledige grootte en resize ze naar 50 % op photobucket.

op deze manier zou het moeten werken... :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

laat maar...ze zijn al goed....je pc geeft de oude foto's weer....alleen even de oude shit verwijderen (cookies etc.) Op photobucket staan ze verder goed...
Plaats reactie