Grande Punto 1.9MTJ 120 pk Chemical Grey 5 deurs

funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Yep heb ik gedaan en nu staan ze wel goed inderdaad. Is een stuk overzichtelijker op deze manier. Thanks.. Nu mogen alle positieve reacties over hoe mooi de auto is wel weer komen hoor.. Hehe!
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Zo "Funk"vuile bofkont dat je daar bent. :D :o :D :o

Gefeliciteerd man!! :lol: :P :lol:
joedelta

Bericht door joedelta »

Ja, hij ziet er echt geweldig uit...op de kleur en de getinte ramen na precies zoals de mijne er zaterdag uit ziet....OK niet liegen, ik heb voor de gold/sand bekleding gekozen, want ik dacht dat dat blue/sand er vreemd uit zou zien, maar ook dat ziet er schitterend uit....veel plezier zaterdag!!! :D
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Kijk dat zijn de reacties die ik natuurlijk graag wil horen.

@Joedelta. Had jij nou problemen met je velgen? Want had het er gisteren nog even over met mijn dealer maar velgen kunnen binnen 2 dagen in huis zijn bij de dealer. Let wel op het woord: kunnen! Haha.
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

Kijk dat zijn de reacties die ik natuurlijk graag wil horen.

@Joedelta. Had jij nou problemen met je velgen? Want had het er gisteren nog even over met mijn dealer maar velgen kunnen binnen 2 dagen in huis zijn bij de dealer. Let wel op het woord: kunnen! Haha.
Ja, kunnen...dat zei mijn dealer ook. De normale levering van onderdelen bij FIAT gaat inderdaad snel, maar mijn dealer waarschuwde me dat de levering van sommige onderdelen voor de GP nog goed op gang moet komen omdat het overal bij FIAT nu erg druk is i.v.m. de GP (wat natuurlijk mooi is). Ik heb zojuist van mijn dealer bericht gekregen dat de velgen er zaterdag nog niet zullen zijn, maar pas volgende week...kan ik mooi eerst die 15" Continentals een weekendje afraggen :wink: en dan volgende week nieuwe 17" velgen halen met...nee geen Bridgestones...., maar op mijn verzoek Pirelli's. :lol:
Er is natuurlijk niks mis met Bridgestones, maar ik had graag Pirelli's, net even wat anders dan die andere GP's met 17" velgen... :P :P :P
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Daar had ik nog niet eens op gelet trouwens. Moest op zoveel dingen letten gisteren en had maar zo weinig tijd, aangezien hij dicht ging! Maar hoop voor je dat ze er snel zijn inderdaad. Bij mij moet het uitlaatsierstuk ook nog worden besteld, waarom niet eerder besteld? Geen idee, misschien niet meegeleverd ofzo. Ik weet het niet, maar dat is wel het minst erge gelukkig.

Voor degene die nog twijfelde heb ik het niet even nagekeken in mijn boekjes, maar hij heeft zeker schijfremmen, zowel voor als achter.
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

Daar had ik nog niet eens op gelet trouwens. Moest op zoveel dingen letten gisteren en had maar zo weinig tijd, aangezien hij dicht ging! Maar hoop voor je dat ze er snel zijn inderdaad. Bij mij moet het uitlaatsierstuk ook nog worden besteld, waarom niet eerder besteld? Geen idee, misschien niet meegeleverd ofzo. Ik weet het niet, maar dat is wel het minst erge gelukkig.

Voor degene die nog twijfelde heb ik het niet even nagekeken in mijn boekjes, maar hij heeft zeker schijfremmen, zowel voor als achter.
oh goed dat je het even hebt over het uitlaatsierstuk...even navragen bij mijn dealer of hij die wel binnen heeft. Thanks! :P
joedelta

Bericht door joedelta »

Ja, kunnen...dat zei mijn dealer ook. De normale levering van onderdelen bij FIAT gaat inderdaad snel, maar mijn dealer waarschuwde me dat de levering van sommige onderdelen voor de GP nog goed op gang moet komen omdat het overal bij FIAT nu erg druk is i.v.m. de GP (wat natuurlijk mooi is). Ik heb zojuist van mijn dealer bericht gekregen dat de velgen er zaterdag nog niet zullen zijn, maar pas volgende week...kan ik mooi eerst die 15" Continentals een weekendje afraggen :wink: en dan volgende week nieuwe 17" velgen halen met...nee geen Bridgestones...., maar op mijn verzoek Pirelli's. :lol:
Er is natuurlijk niks mis met Bridgestones, maar ik had graag Pirelli's, net even wat anders dan die andere GP's met 17" velgen... :P :P :P
Net even gekeken wat voor Pirelli's ik dan precies krijg, blijkt Pirelli maar één soort banden te maken in de maat 17" 205/45, te weten de Ultra-High-Performance P-Zero Asimmetrico's....ik ben blij :lol: :lol: :lol:

Afbeelding
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Gelukkig heb je schijfremmen achter... dan heb ik ze ook...

(en misschien ben ik een zeur maar dat vind ik best belangrijk)
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Je kan mooi deze foto's vergelijken met de GP sport die eerder in een ander subforum staat. Dan zie je gelijk het effect van de 40 mm verlaging.

Dat kan ie best gebruiken met dat formaat velgen. ;)
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Yep hij staat vrij hoog. Weet iemand wat dat kost dan als je hem zou laten verlagen?
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
joedelta

Bericht door joedelta »

Yep hij staat vrij hoog. Weet iemand wat dat kost dan als je hem zou laten verlagen?
tsja, wat kosten een paar stoeptegels tegenwoordig? :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
:lol: proficiat nog ff en je kunt je eerste rit maken. :lol:

enne volgens mij zijn het toch trommelremmen
ech nie!!! :evil: :? :D :wink:
joedelta je hebt goede :P ogen :o en je bent van alles goed op de hoogte
kan ik alleen maar van leren :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

funk4life schreef:Yep hij staat vrij hoog. Weet iemand wat dat kost dan als je hem zou laten verlagen?
is inderdaad goed zichtbaar, maar mijn dealer had een zwarte in de showroom staan en daar vond ik het nog meer opvallen, zelfs mijn zoon zei dat er erg veel ruimte tussen de band en het spatbord zat,
dus verlagen zal ook bij ons het overwegen waard zijn , dus als iemand een idee heeft wat 't kost? :D
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Ben al een poosje bezig met het zoeken naar een set veren.
Novitec kan ze nog niet leveren. Ben hier naar "deSprint" gelopen en daar hadden ze het over "Ëijbach" 30-30 voor ongeveer 350 / 400 euries..en op deze site vind je de informatie vanuit Belgie. Die stuurt ze op voor 150 euries (clubkorting) Vogtland Duitse veren 40-30...maar ja ...wie gaat ze er dan onder zetten :?: . Ben met nog een adresje bezig maar daar heb ik nog niets van gehoord. Zodra ik meer weet meld ik me weer. Vind het wel leuk dat er meer mensen zijn die de GP dichter op de weg willen hebben. (misschien groepskorting?) Ben ook al aan het kijken voor 18" eronder te prakken.
Plaats reactie