Management Fiat in Brussel gegijzeld door verkopers

Kijk hier voor nieuws over Fiat.
Plaats reactie
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Management Fiat in Brussel gegijzeld door verkopers

Bericht door jpkramer »

Een groep werknemers van de verkoopafdeling van Fiat in Brussel hebben een tijd zeker twee managers vastgehouden. Ze deden dat uit protest tegen het voorgenomen ontslag van 24 van de 90 personeelsleden.

Het incident deed zich voor in het hoofdkantoor van het Belgische dealernetwerk van Fiat. Er was een delegatie aanwezig van het internationale hoofdkantoor van Fiat in Turijn. Het personeel blokkeerde de burelen waarin de vakbonden onderhandelden met een Belgische HR-manager en een bemiddelaar uit Italië. Hoe lang de gijzeling precies heeft geduurd, is niet bekend. Na afloop verdwenen de drie topmensen zonder commentaar te geven op de feiten.

De vakbonden zeggen dat tot de actie is overgegaan omdat de directie helemaal niet wou meezoeken naar een oplossing. Op 9 mei loopt de tweede fase van de wet-Renault af, en moet er een akkoord zijn. De bonden schatten de kans klein in dat dit nog lukt. In Frankrijk vonden de voorbije dagen meerdere 'boss-nappings' plaats.
Bron: De Standaard
Gebruikersavatar
FreshxTekzz
Junior Stato
Berichten: 269
Lid geworden op: za jul 12, 2008 17:31
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Management Fiat in Brussel gegijzeld door verkopers

Bericht door FreshxTekzz »

jaja typisch iets voor in schaarbeek..

bena alles wa daar woont is oftewel uitschot of bruin volk :-]
GP2 1.3MJTD 16V sport - ambient white - 17" Take Off's - Climate Control - Privacy glass
Afbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Management Fiat in Brussel gegijzeld door verkopers

Bericht door swans »

FreshxTekzz schreef: oftewel uitschot of bruin volk :-]

Ik wilde hier een "misplaatste" opmerking bij plaatsen maar ga het toch maar niet doen...
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
smokey1
Nuovo Arrivato
Berichten: 72
Lid geworden op: do aug 23, 2007 18:46
Locatie: Veendam

Re: Management Fiat in Brussel gegijzeld door verkopers

Bericht door smokey1 »

swans schreef:
FreshxTekzz schreef: oftewel uitschot of bruin volk :-]

Ik wilde hier een "misplaatste" opmerking bij plaatsen maar ga het toch maar niet doen...
Groot gelijk! Voor je het weet grijpt een moderator in :? :?
Ik rijd nu: Punto Evo 1.3 MultiJet 16v 85 | Dynamic Plus | Cool & Blue | Progressive Black | 5-deurs.
Ik heb gereden: Grande Punto 1.4 8v | Editzione Prima | Blue & Me | Elettrico Blue | 3-deurs
Plaats reactie