GP by Night

hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

zoals verwacht tony weer hele mooie foto's
vooral die van het dashbord.
toen ik de eerste keer 's avonds terug kwam van mijn werk heb ik daar echt van liggen te genieten zo mooi vond ik het.

nu nog pics van de achterlichten :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Dat wordt dan van het weekend, moet eerst de GP weer eens POETSTEN :D , is van dit pokkeweer weer eens ontzettend smerig geworden.

Regen regen regen en nog eens regen, ik hoop dat het maandag wel MOOI weer is. Anders heeft dat poetsen weinig nut.


Dat is toch wel een NADEEL van de kleur cross-over black. Ontzettend veel poets werk. Maar met een flinke dosis herrie uit de GP (ja ja met INTERSCOPE), wordt het auto poetsen weer leuk. :D
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:
Dat is toch wel een NADEEL van de kleur cross-over black. Ontzettend veel poets werk. Maar met een flinke dosis herrie uit de GP (ja ja met INTERSCOPE), wordt het auto poetsen weer leuk. :D
je hebt gelijk tony maar dat wisten we toen we voor cross over black kozen. :roll:
ik wacht wel tot volgende week als het weer wat stabieler is, want vandaag scheen tussen de plens buien de zon maar heeft poetsen niet veel nut. :(
heb ff voor 20 euro spulletjes gehaald voor de velgen eens goed op te poetsen want die moeten ook in ere gehouden worden.
zeker tegen dat slijpsel dat van de remmen afkomt. :wink:
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

Gooi de mijne hier ook maar meteen ff bij:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Plaats reactie