WEITEC schroefset betrouwbaar??? en info???

Plaats reactie
Gebruikersavatar
FreshxTekzz
Junior Stato
Berichten: 269
Lid geworden op: za jul 12, 2008 17:31
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

WEITEC schroefset betrouwbaar??? en info???

Bericht door FreshxTekzz »

een vraag...

heeft er hier iemand of vrienden van jullie ervaring met schroefkits van WEITEC ??? zijn die te vertrouwen of niet..

want ik las in de GR8 Streettuner van deze maand Van de Weitecs voor 750€ ipv de KW 1300€ voor de variant 2

en dan las ik in het artikel van WEITEC.. [voor meer informatie stuur naar ...@kw-suspensions.com] ????
dus een weitec artikel met het emailadres van KW???? raar...

en als iemand die heeft wat heeft hij die betaald???

grtzzz RAndy
GP2 1.3MJTD 16V sport - ambient white - 17" Take Off's - Climate Control - Privacy glass
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bennie
Membre D'Oro
Berichten: 1558
Lid geworden op: do mei 24, 2007 13:04
Locatie: Nieuwkoop

Re: WEITEC schroefset betrouwbaar??? en info???

Bericht door Bennie »

Hoi,

ik heb ervaring met Weitec. Maar niet onder een Fiat. Wel onder een Saab en dat ook nog onder meerdere modellen.
Weitec is onderdeel van KW en moet je zien als een goedkoper alternatief. Er zijn wat minder mogelijkheden en bepaalde materialen zijn van een iets andere kwaliteit.

Zie dit niet als slecht, anders zullen ze het ook niet verkopen! Onder de Saab heb ik ervaring met zowel schroefsets en alleen verlagingsveren.

Bij de instelbare schroefsets is de ervaring wel zo, dat je het goed moet instellen en daarna niet te veel meer mee rommelen. Met een KW set kun je dat gewoon blijven doen.
Life's too short to drive boring cars
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: WEITEC schroefset betrouwbaar??? en info???

Bericht door Goose »

Ik vind wel dat je de vergelijking moet maken met die Weitec en Variant 1 (of 3, welke is de goedkoopste ?)

want die 2 zit er al tussen hé
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
NHke
Membre D'Oro
Berichten: 1294
Lid geworden op: vr dec 26, 2008 8:49

Re: WEITEC schroefset betrouwbaar??? en info???

Bericht door NHke »

Weitec is een dochterbedrijf van KW.. Kwailteit is zoals KW heel goed.
Heb het ook op mijn saxo gehad
Plaats reactie