Lijst van mp3 spelers die werken met Blue en Me

Reflex
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: za mar 04, 2006 14:35
Locatie: Rucphen
Contacteer:

Bericht door Reflex »

Sehnsucht schreef:Vraagje over die USB-sticks, maakt het wat uit welke snelheid die dingen hebben om in de GP te gebruiken? Ze worden aangeboden met een leessnelheid van 30MB/ schrijfsnelheid van 18MB maar ook met snelheden van 6MB(lezen)/6MB(schrijven)?

Overigens ben ik benieuwd naar de bestelervaring bij "Opus" en "PCMegastore". Werkt dat goed (betaling/levering/kwaliteit)?
Thanx!
Bestelling bij PC Megastore is prima verlopen!
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

Ik hoor iedereen hier praten over het gebruik van alleen maar de USB sticks, maar is er al iemand die een externe schijf(de 2'5 inch gevallen) aan de praat heeft gekregen?

Ik zie anders de meerwaarde van zo'n USB aansluiting niet ... je koopt voor zo'n 70 euries een 2 GB stickie waar je amper 3 mp3 cd's op kwijt kan ... voor dezelfde 70 euries heb je een 40 GB hardeschijf!
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
joedelta

Bericht door joedelta »

renzo4000 schreef:Ik hoor iedereen hier praten over het gebruik van alleen maar de USB sticks, maar is er al iemand die een externe schijf(de 2'5 inch gevallen) aan de praat heeft gekregen?

Ik zie anders de meerwaarde van zo'n USB aansluiting niet ... je koopt voor zo'n 70 euries een 2 GB stickie waar je amper 3 mp3 cd's op kwijt kan ... voor dezelfde 70 euries heb je een 40 GB hardeschijf!
Volgens mij krijg je echt wel meer mp3 cd's op een 2 GB stick.
Een MP3 album op 320kbps heeft doorgaans ongeveer 110-150 MB nodig, dan krijg je dus minstens 13 albums op een 2 GB USB-stick.
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

joedelta schreef:
renzo4000 schreef:Ik hoor iedereen hier praten over het gebruik van alleen maar de USB sticks, maar is er al iemand die een externe schijf(de 2'5 inch gevallen) aan de praat heeft gekregen?

Ik zie anders de meerwaarde van zo'n USB aansluiting niet ... je koopt voor zo'n 70 euries een 2 GB stickie waar je amper 3 mp3 cd's op kwijt kan ... voor dezelfde 70 euries heb je een 40 GB hardeschijf!
Volgens mij krijg je echt wel meer mp3 cd's op een 2 GB stick.
Een MP3 album op 320kbps heeft doorgaans ongeveer 110-150 MB nodig, dan krijg je dus minstens 13 albums op een 2 GB USB-stick.
Klopt, ik bedoelde ook geen audio cd's maar mp3 cd's dus 3x 700MB aan mp3's maakt +/- 2,1 GB aan data. :wink:

Het punt wat ik hier eigenlijk mee wil maken is dat ik voor 3 mp3 cd's nog geen €0,50 betaal en voor een usbstick van 2gb toch al gauw €70,00(dat is toch al gauw 430 cd's x 700 mb = 300 GB!) ... daarom is die meerwaarde van een usbstick in mijn ogen te verwaarlozen. Het voordeel van cd's is dan ook nog eens dat je een aardig mp3 bestand opbouwt en dat je bij usbstick telkens moet wissen/kopieeren.
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Topic moved >>> Techniek
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

benimlan schreef:heb net de creative zen micro photo 8 Gb gekocht. Gelijk geprobeerd en...... hij deed het niet. Maar het blijkt dat deze speler ook een optie heeft om een gedeelte van de 8 gig om te zetten in een draagbare hardeschijf. Dit gedaan en ja hoor hij doet het perfect!!! Aanrader! Nu nog een mooie actieve lader voor me MDA en ik ben klaar.
Maar hoe moet ik dat zien dan? Stel je "reserveerd" de volledige 8 GB alszijnde een draagbare hardeschijf, betekent dit dan dat je de mp3's niet meer met de mp3speler zelf kunt afspelen?? ... dat zou ook weer zonde zijn namelijk ...
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Henky
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: di jul 11, 2006 18:58

Bericht door Henky »

renzo4000 schreef:
benimlan schreef:heb net de creative zen micro photo 8 Gb gekocht. Gelijk geprobeerd en...... hij deed het niet. Maar het blijkt dat deze speler ook een optie heeft om een gedeelte van de 8 gig om te zetten in een draagbare hardeschijf. Dit gedaan en ja hoor hij doet het perfect!!! Aanrader! Nu nog een mooie actieve lader voor me MDA en ik ben klaar.
Maar hoe moet ik dat zien dan? Stel je "reserveerd" de volledige 8 GB alszijnde een draagbare hardeschijf, betekent dit dan dat je de mp3's niet meer met de mp3speler zelf kunt afspelen?? ... dat zou ook weer zonde zijn namelijk ...
Ik heb zelf ook zo'n creative zen micro photo 8 Gb.
Leuk ding handige bediening en goed geluid, maar je hebt gelijk: wat je reserveerd als harde schijf is niet meer bruikbaar voor de MP3 speler zelf.
Als je dan bv dezelfde MP3's in de auto wil luisteren als gewoon moet je ze er dus 2 keer opzetten en dat schiet ook weer niet op.
En zo zijn er meer voor en nadelen:
Ander nadeel vind ik dat je de zen aan moet zetten en de externe HD mode moet kiezen, ik heb het liefst instappen en wegwezen en niet eerst in mn dashbord kastje rommelen alvorens ik muziek kan luisteren.
Heb nu gewoon een usb-stick van een gig er op aangesloten die wordt meteen herkent en ik heb dus meteen muziek.
Voordeel is weer dat de zen wel wordt opgeladen in de auto.

Nee het mooiste zou toch zijn een HD van een gig of 20 die meteen herkent wordt en die genoeg prik krijgt zodat je er geen omkijken naar hebt, maar ik heb nog geen geschikte gevonden.
Oranje GP 1.4 16v met o.a. parkeer/regen sensor, skydome, blue & me, climat control en 16 inch lichtmetaal
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

Henky schreef:
renzo4000 schreef:
benimlan schreef:heb net de creative zen micro photo 8 Gb gekocht. Gelijk geprobeerd en...... hij deed het niet. Maar het blijkt dat deze speler ook een optie heeft om een gedeelte van de 8 gig om te zetten in een draagbare hardeschijf. Dit gedaan en ja hoor hij doet het perfect!!! Aanrader! Nu nog een mooie actieve lader voor me MDA en ik ben klaar.
Maar hoe moet ik dat zien dan? Stel je "reserveerd" de volledige 8 GB alszijnde een draagbare hardeschijf, betekent dit dan dat je de mp3's niet meer met de mp3speler zelf kunt afspelen?? ... dat zou ook weer zonde zijn namelijk ...
Ik heb zelf ook zo'n creative zen micro photo 8 Gb.
Leuk ding handige bediening en goed geluid, maar je hebt gelijk: wat je reserveerd als harde schijf is niet meer bruikbaar voor de MP3 speler zelf.
Als je dan bv dezelfde MP3's in de auto wil luisteren als gewoon moet je ze er dus 2 keer opzetten en dat schiet ook weer niet op.
En zo zijn er meer voor en nadelen:
Ander nadeel vind ik dat je de zen aan moet zetten en de externe HD mode moet kiezen, ik heb het liefst instappen en wegwezen en niet eerst in mn dashbord kastje rommelen alvorens ik muziek kan luisteren.
Heb nu gewoon een usb-stick van een gig er op aangesloten die wordt meteen herkent en ik heb dus meteen muziek.
Voordeel is weer dat de zen wel wordt opgeladen in de auto.

Nee het mooiste zou toch zijn een HD van een gig of 20 die meteen herkent wordt en die genoeg prik krijgt zodat je er geen omkijken naar hebt, maar ik heb nog geen geschikte gevonden.
Dat is dus eigenlijk waar ik ook naar op zoek ben ... gewoon zo'n laptop hardeschijf van 2.5" die in een externe casing past. Je hebt ze al van 100 GB en meer ... dan kan ik mijn hele mp3 verzameling meenemen in de auto ... lijkt me heerlijk.

Ik hoop dat er een update gaat komen waarmee het wel kan, want eerlijk is eerlijk een usb-stickie van 1 of 2 gb schiet gewoon niet op vind ik ...
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
eddy
Nuovo Arrivato
Berichten: 20
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 22:39
Locatie: amsterdam

samsung yp-925

Bericht door eddy »

ik heb sinds maandag mijn GP, en heb direct mijn samsung YP-925 20GB (pak hem beet 5000 nummers.... ) hardisk MP3 speler er op aan gesloten en dit werkt perfect!
ik heb niets apart moeten opslaan of zo.
speler gaat vanzelf aan als ik hem aansluit, wordt niet echt opgeladen, maar batterij lijkt ook niet echt leeg te raken!
kan selecteren op artiest, genre, album en dergelijke, ben er alleen nog niet uit hoe ik een playlist moet aanmaken, want de playlist van de speler worden niet herkent.
3 deurs 1.4 16v emotion, psychedelic azure, skydome dak, blue&me, maandag 24-7 opgehaald!
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ik heb soms de rare situatie dat ik niet meer in mijn mappen kan bladeren, maar willekeurig speelt ie nog wel mp3's af. Gebruik een Dane-elec stick van 2gb.
Iemand anders dit ook wel eens gehad? Ik los het op door met de pc wat te wijzigen op de stick, dan herkent hij 'm weer opnieuw...
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Henky
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: di jul 11, 2006 18:58

Bericht door Henky »

renzo4000 schreef:Dat is dus eigenlijk waar ik ook naar op zoek ben ... gewoon zo'n laptop hardeschijf van 2.5" die in een externe casing past. Je hebt ze al van 100 GB en meer ... dan kan ik mijn hele mp3 verzameling meenemen in de auto ... lijkt me heerlijk.

Ik hoop dat er een update gaat komen waarmee het wel kan, want eerlijk is eerlijk een usb-stickie van 1 of 2 gb schiet gewoon niet op vind ik ...
Heb nu een FREECOM FHD-XS 20GB MOBILE HARDDRIVE (99 euro) en die werkt uitstekend.
Zit mn hele muziek verzameling op, is meteen beschikbaar als ik de auto start, en krijgt genoeg prik.
Precies wak wou.

En dan te bedenken dat je voor 255 eurie een voorbereiding voor een CD wisselaar (???? was da) als optie hebt en dan heb je nog niet eens de CD wisselaar zelf...
Oranje GP 1.4 16v met o.a. parkeer/regen sensor, skydome, blue & me, climat control en 16 inch lichtmetaal
joedelta

Bericht door joedelta »

Henky schreef:
renzo4000 schreef:Dat is dus eigenlijk waar ik ook naar op zoek ben ... gewoon zo'n laptop hardeschijf van 2.5" die in een externe casing past. Je hebt ze al van 100 GB en meer ... dan kan ik mijn hele mp3 verzameling meenemen in de auto ... lijkt me heerlijk.

Ik hoop dat er een update gaat komen waarmee het wel kan, want eerlijk is eerlijk een usb-stickie van 1 of 2 gb schiet gewoon niet op vind ik ...
Heb nu een FREECOM FHD-XS 20GB MOBILE HARDDRIVE (99 euro) en die werkt uitstekend.
Zit mn hele muziek verzameling op, is meteen beschikbaar als ik de auto start, en krijgt genoeg prik.
Precies wak wou.

En dan te bedenken dat je voor 255 eurie een voorbereiding voor een CD wisselaar (???? was da) als optie hebt en dan heb je nog niet eens de CD wisselaar zelf...
Als je Blue&Me hebt, dan is een CD-wisselaar helemaal niet interessant meer, heb je dat niet dan kun je er over denken, maar er is natuurlijk ook altijd nog de optie van de CD met MP3 functie (als je geen B&M wilt)
Gebruikersavatar
renzo4000
Nuovo Arrivato
Berichten: 140
Lid geworden op: za apr 15, 2006 15:49
Locatie: Arnhem

Bericht door renzo4000 »

Henky schreef:
renzo4000 schreef:Dat is dus eigenlijk waar ik ook naar op zoek ben ... gewoon zo'n laptop hardeschijf van 2.5" die in een externe casing past. Je hebt ze al van 100 GB en meer ... dan kan ik mijn hele mp3 verzameling meenemen in de auto ... lijkt me heerlijk.

Ik hoop dat er een update gaat komen waarmee het wel kan, want eerlijk is eerlijk een usb-stickie van 1 of 2 gb schiet gewoon niet op vind ik ...
Heb nu een FREECOM FHD-XS 20GB MOBILE HARDDRIVE (99 euro) en die werkt uitstekend.
Zit mn hele muziek verzameling op, is meteen beschikbaar als ik de auto start, en krijgt genoeg prik.
Precies wak wou.

En dan te bedenken dat je voor 255 eurie een voorbereiding voor een CD wisselaar (???? was da) als optie hebt en dan heb je nog niet eens de CD wisselaar zelf...
Kijk! daar was ik naar op zoek!!... mag ik vragen of jij meer info hebt? Waar heb je hem gekocht??
TYPE: Sport 1.4 16v
KLEUR: Crossover Black
VELG: Chrome Shadow 17"
INTERIEUR: Oranje
OPTIES:** Blue&Me ** middenarmsteun ** 12v aansluiting ** getinte ramen **mp3 cdspeler **
Henky
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: di jul 11, 2006 18:58

Bericht door Henky »

renzo4000 schreef:
Henky schreef:
renzo4000 schreef:Dat is dus eigenlijk waar ik ook naar op zoek ben ... gewoon zo'n laptop hardeschijf van 2.5" die in een externe casing past. Je hebt ze al van 100 GB en meer ... dan kan ik mijn hele mp3 verzameling meenemen in de auto ... lijkt me heerlijk.

Ik hoop dat er een update gaat komen waarmee het wel kan, want eerlijk is eerlijk een usb-stickie van 1 of 2 gb schiet gewoon niet op vind ik ...
Heb nu een FREECOM FHD-XS 20GB MOBILE HARDDRIVE (99 euro) en die werkt uitstekend.
Zit mn hele muziek verzameling op, is meteen beschikbaar als ik de auto start, en krijgt genoeg prik.
Precies wak wou.

En dan te bedenken dat je voor 255 eurie een voorbereiding voor een CD wisselaar (???? was da) als optie hebt en dan heb je nog niet eens de CD wisselaar zelf...
Kijk! daar was ik naar op zoek!!... mag ik vragen of jij meer info hebt? Waar heb je hem gekocht??
Die van mij komt van Office Centre
Hier de handleiding:
http://www.freecom.com/objects/00007707.pdf

Maar je hebt ook een PRO serie die er precies op lijkt, heb het niet uitgeprobeerd maar denk dat die ook genoeg prik krijgen...
Je hebt er al een met 80 GIG voor 149,00 EUR... (en das adviesprijs)
Hier de link naar de Freecom site:
http://www.freecom.com/ecproduct_detail ... ID=1146162
Oranje GP 1.4 16v met o.a. parkeer/regen sensor, skydome, blue & me, climat control en 16 inch lichtmetaal
Overhyped
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 10:26

Bericht door Overhyped »

Hallo iedereen,

Ik sta op 't punt een nieuwe punto te bestellen, maar heb nog 1 vraag die nog niet beantwoord is:

Wanneer je een ipod aansluit op blue and me, hoe gaat het spelen dan? Heb je de beschikking over de playlists, of alleen over de nummers? Is shuffle mogelijk?

Thanks!
Plaats reactie