A en B stijlen loshalen

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

A en B stijlen loshalen

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

ik had een vraagje, heeft er toevallig iemand ervaring met de A en B stijlen eruit halen?
de C stijl kan je wel relatief makkelijk loshalen, na elk paneel kom je weer extra schroefjes tegen dan kom je er vanzelf volgens mij
ik heb bij de A stijl een airbag zitten weet ook niet of je daar geen problemen mee krijg als je die eruit wil halen.
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door Sunrise »

:shock: Lijkt mij niet. Bij m'n vorige GP heb ik een schuif-/kanteldak laten inbouwen :mrgreen: . Dit duurde wel 2 dagen want alle stijlen en de hemelbekleding moesten eruit :( . Kreeg naderhand wel netjes te horen dat er zowel window- als gordijnairbags in zaten (dus achter de bekleding van de A-stijl en achter de hemelbekleding). Heb nooit van de dealer gehoord dat er iets NIET zou werken naderhand ~]
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door Giovanni Tutore »

Die A stijl hangt vast aan de bovenkant met vlechtkoord. Je trekt haar zo los maar dan dus moet je bij dat koord ('t is denk ik om te zorgen dat je het niet tegen je hoofd krijgt als de Airbag opblaast) en toen haakte ik af.

De B stijl, maar ik heb een 5 deurs :!: van onder af werken dus eerst afdekplaat kabel goot enz. Zat met kliksels. ~]
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

ok bedankt voor de tip Gio, ik wil ongeveer heel me interieur eruit halen (hemel, stijlen etc) dus is wel makkelijk als ik weet hoe of wat.
ging mij er meer om dat ik niet ineens een airbag tussen me ogen heb zitten als ik aan het vogelen ben hehe.
heb me nieuwe radio besteld en dan wil ik gelijk me achterspeakers inbouwen en ik had zoiets als ik dan toch de halve auto moet losmaken, dan maar gelijk de hele :D
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door swans »

voor muziek installatie gebeuren vraag ik me af waarom de A-stijl eruit moet dan....
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door Giovanni Tutore »

:idea: Misschien wat leuke lampjes in de hemel :?:
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

nee klopt het heeft ook weinig met mn instal te maken :)
en n sterrenhemel... Lijkt me opzich wel wat maar of t haalbaar is. Doe het liever zelf knutsellen maar zou niet weten waar ik zou moeten beginnen.
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

heb gister nog ff zitte kijke naar die A styl, aan de bovenkant losgetrokke zo langs het rubber, dan heb je idd dat koordje zitte, ken je zo losmaken met een torx maar kreeg de onderkant niet los (t zwarte gedeelte onder je ruitje zeg maar) hij blijft daar ergens hangen. Had op de tuynder site gekeken maar daar zag ik wel dat er 2 haakjes aanzitte maar ben er eigenlijk niet verder mee gekomen. Bblijft op 1 of andere manier haken.

Weet niet of iemand ze weleens los heb gehad een een fototje heb. Of mss de manier om m los te krijgen. Alvast bedankt iig
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

Giovanni Tutore schreef:Die A stijl hangt vast aan de bovenkant met vlechtkoord. Je trekt haar zo los maar dan dus moet je bij dat koord ('t is denk ik om te zorgen dat je het niet tegen je hoofd krijgt als de Airbag opblaast) en toen haakte ik af.

De B stijl, maar ik heb een 5 deurs :!: van onder af werken dus eerst afdekplaat kabel goot enz. Zat met kliksels. ~]
b en c stylen zijn inmiddels los. Is goed gegaan gelukkig. Alst btje weer is me hemel en a stylen eruit en dan volgen de foto.s :d
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
Inflatable
Nuovo Arrivato
Berichten: 98
Lid geworden op: vr sep 18, 2009 21:48

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door Inflatable »

Een paar foto's van o.a. hoe je de hemelbekleding bij de stijlen losmaakt etc zou zeer welkom zijn.. Ik heb namelijk last van een kleine rammel links bij de deur (vermoed dat het de gordijnairbag is), en als ik die zelf kan oplossen door de hemelbekleding daar los te maken en even te kijken wat het probleem is zou dat mooi zijn..
GP 1.4 16v Sport 3d - Crossover Black
Gebruikersavatar
CRaZy_CoPTeR69
Senior Stato
Berichten: 641
Lid geworden op: do feb 07, 2008 17:46
Locatie: Rotterdam

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door CRaZy_CoPTeR69 »

heb nou 1 A-stijl losgekregen, wat een werk zeg, dat laatste stukie waar ik t al over had is echt dramatisch, je moet 1 of andere vage bocht maken om m eruit te slingeren, duurt ff maar dan hebbie ook wat, nu de andere kant nog :|
Inflatable schreef:Een paar foto's van o.a. hoe je de hemelbekleding bij de stijlen losmaakt etc zou zeer welkom zijn.. Ik heb namelijk last van een kleine rammel links bij de deur (vermoed dat het de gordijnairbag is), en als ik die zelf kan oplossen door de hemelbekleding daar los te maken en even te kijken wat het probleem is zou dat mooi zijn..
zal er wel een kleine photo tutorial van maken als het zover is voor de geintereseerden 8)
CRaZy_CoPTeR69 Grande Punto <--- Updated 02-04
Afbeelding
Inflatable
Nuovo Arrivato
Berichten: 98
Lid geworden op: vr sep 18, 2009 21:48

Re: A en B stijlen loshalen

Bericht door Inflatable »

CRaZy_CoPTeR69 schreef:zal er wel een kleine photo tutorial van maken als het zover is voor de geintereseerden 8)
Waarvoor alvast dank! 8)
GP 1.4 16v Sport 3d - Crossover Black
Plaats reactie