resultaat na 2 uur noeste arbeid

grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Klotenzooi is dat altijd... Mensen die denken dat alles ook van hun is. Ik had zo'n geintegreerde in ieder geval.
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Afbeelding

Hannes, als je nu weer eens een nachtdienstje draait en je toch hier in Groningen komt tanken, mag je mijn auto ook wel effe poetsen :wink:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

grietje8 schreef:[img]

Hannes, als je nu weer eens een nachtdienstje draait en je toch hier in Groningen komt tanken, mag je mijn auto ook wel effe poetsen :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: volgens mij heeft een eskader vogels hun bombardementen op jouw GP geoefend.
ik zou hem best wel voor je poetsen op nachtdienst maar gelukkig voor mij lig ik 's nachts altijd te pitten :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

breng de auto maar, die van mij wordt vandaag ook gewassen. is ook wel eens nodig na de 1e zonnige week( veel stof en zand) en een ritje assen.
Dus naar Someren eind en de auto wordt gewassen. Met de hand en niet door de wasstraat. dit alles incl. kopje koffie/thee.... :wink:
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:breng de auto maar, die van mij wordt vandaag ook gewassen. is ook wel eens nodig na de 1e zonnige week( veel stof en zand) en een ritje assen.
Dus naar Someren eind en de auto wordt gewassen. Met de hand en niet door de wasstraat. dit alles incl. kopje koffie/thee.... :wink:
die staat morgen bij je op de stoep tony :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ben net klaar met de mijne, die is weer eens goed gewassen. Blinkt weer als nieuw. En ja hoor, ook ik heb de eerste steenslag en krasjes te pakken. Mijn vrouw lette van de week niet goed op en gooide de deur tegen de muur. Resultaat: 3 kleine krasjes op de kopsekant van de deur. Jammer maar helaas, nix aan te doen. Je kunt tenslotte ook niet alles nieuw houden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Als je dan komt hannes, wel voor F1 want dan kom ik het huis niet uit. Van jullie uit is het een 40 minuten rijden schat ik zo. Zeker op zondag morgen :wink:
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Ben net klaar met de mijne, die is weer eens goed gewassen. Blinkt weer als nieuw. En ja hoor, ook ik heb de eerste steenslag en krasjes te pakken. Mijn vrouw lette van de week niet goed op en gooide de deur tegen de muur. Resultaat: 3 kleine krasjes op de kopsekant van de deur. Jammer maar helaas, nix aan te doen. Je kunt tenslotte ook niet alles nieuw houden.
en het mooie is nadat ik de dealer had gebeld voor een lakstift, bleken ze die nog niet eens binnen te hebben. :?
hadden ze allang besteld maar konden vanuit Italie nog niet leveren :shock:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Die moet ik ook nog een bestellen. kost zo'n ding ongeveer. Mijn dorpellijsten waren nog steeds niet binnen. Dus daar wacht ik ook nog steeds op.
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Die moet ik ook nog een bestellen. kost zo'n ding ongeveer. Mijn dorpellijsten waren nog steeds niet binnen. Dus daar wacht ik ook nog steeds op.
de prijs weten ze natuurlijk ook weer niet.
zal wel afhankelijk zijn of er ook nog een blanke lakstift bij zit :wink:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

hannes schreef:
tonyvandenbroek schreef:Die moet ik ook nog een bestellen. kost zo'n ding ongeveer. Mijn dorpellijsten waren nog steeds niet binnen. Dus daar wacht ik ook nog steeds op.
de prijs weten ze natuurlijk ook weer niet.
zal wel afhankelijk zijn of er ook nog een blanke lakstift bij zit :wink:
Ik heb nog wel een potje nagellak liggen.... :wink:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Als je dan komt hannes, wel voor F1 want dan kom ik het huis niet uit. Van jullie uit is het een 40 minuten rijden schat ik zo. Zeker op zondag morgen :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik bedoelde Grietje tony :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

grietje8 schreef:
hannes schreef:
tonyvandenbroek schreef:Die moet ik ook nog een bestellen. kost zo'n ding ongeveer. Mijn dorpellijsten waren nog steeds niet binnen. Dus daar wacht ik ook nog steeds op.
de prijs weten ze natuurlijk ook weer niet.
zal wel afhankelijk zijn of er ook nog een blanke lakstift bij zit :wink:
Ik heb nog wel een potje nagellak liggen.... :wink:
zwarte met glittertjes Grietje :?:

anders valt het te zeer op :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

hannes schreef:
tonyvandenbroek schreef:breng de auto maar, die van mij wordt vandaag ook gewassen. is ook wel eens nodig na de 1e zonnige week( veel stof en zand) en een ritje assen.
Dus naar Someren eind en de auto wordt gewassen. Met de hand en niet door de wasstraat. dit alles incl. kopje koffie/thee.... :wink:
die staat morgen bij je op de stoep tony :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Waar was je nou Hannes :wink: , Ik had alles al klaar gelegd om de GP weer eens flink te poetsen. Komt ie niet opdagen... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:
hannes schreef:
tonyvandenbroek schreef:breng de auto maar, die van mij wordt vandaag ook gewassen. is ook wel eens nodig na de 1e zonnige week( veel stof en zand) en een ritje assen.
Dus naar Someren eind en de auto wordt gewassen. Met de hand en niet door de wasstraat. dit alles incl. kopje koffie/thee.... :wink:
die staat morgen bij je op de stoep tony :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Waar was je nou Hannes :wink: , Ik had alles al klaar gelegd om de GP weer eens flink te poetsen. Komt ie niet opdagen... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
je was weer veel te snel tony :wink:
zie twee berichten van me terug :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie