Sport uitlaat...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JWGPSPORT
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: wo jul 01, 2009 8:16
Locatie: Zwijndrecht

Sport uitlaat...

Bericht door JWGPSPORT »

Weet iemand of de uitlaat van een abarth ook op een gewone T-Jet past.

Wil een scs uitlaat kopen maar die heeft onder een abarth gezeten. i.v.m. ophanging en aansluiting...
GP T-Jet Sport 5drs, Abarth Turbo, Colombo Barianni Nokkenassen, Squadra Tuning Software
gdk1952
Nuovo Arrivato
Berichten: 125
Lid geworden op: ma jun 15, 2009 5:33
Locatie: Spijkenisse

Re: Sport uitlaat...

Bericht door gdk1952 »

Had laatst bij MCC Sport in Veghel gekeken voor een andere uitlaat.

Ze vertelden me dat een Abarth uitlaat niet direct past op een T-Jet, maar wel op maat is te maken.
Heb verder niet gevraagd hoe, maar koste 1 arbeidsuur extra.
Laatst gewijzigd door gdk1952 op ma nov 16, 2009 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
GP 1.4 T-Jet 16v Sport - Ambient White - Sky Dome - Getint Glas - Parkeersensoren - 17" Take Off Velgen - Squadra Tuning - BMC Carbon Dynamic Airbox - Novitec - 40mm.
Gebruikersavatar
Italia
Junior Stato
Berichten: 348
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 8:23
Locatie: Noord-Holland

Re: Sport uitlaat...

Bericht door Italia »

Ik heb mijn Abarth uitlaat (lees achterdemper) verkocht aan iemand met een T-jet. En deze past gewoon.

Ik bedoel, alleen de achterdemper past in ieder geval. Ik weet niet of de rest ook past. Maar de achtedemper past gewoon.

Je hebt een tussenmof nodig (voor de aansluiting) en dat is dezelfde als bij de T-jet.

Mof Abarth GP part nr: 46756613 / Mof GP T-jet part. nr: 46756613 en er staat bij beide diam. 50 bij.
Abarth GP Wit, spiegels in de Italiaanse kleuren, veel plezier ///// Non parole, ma fatti !..
Gebruikersavatar
sportsound
Nuovo Arrivato
Berichten: 126
Lid geworden op: za jun 24, 2006 17:46

Re: Sport uitlaat...

Bericht door sportsound »

De meeste einddempers passen niet helemaal lekker en dat komt door de achterbumper.Laatst ook iemand een uitlaat van een abarth besteld voor een GP tjet en na wat aanpassingen paste hij er toch mooi onder.
Gp T-jet Sport 5Drs.New Orleans Blue.Abarth verlichting,Abarth turbo,Colombo Barianni cams,modified software,175PK 270Nm
http://abarth-vddungen.nl
Plaats reactie