Oranje "sport"van Attola

Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

fra-boy schreef:Maar deze staat toch op Foto's Grande Punto?
Blijkbaar heb je nog het eea te leren omtrent fora ;) Dit is een apart topic/onderwerp over de auto van 1 user, daar heeft jouw photoshop versie niets mee te maken. Daarom ook liever niet hier posten maar in een eigen topic. Maak desnoods een eigen topic aan met alleen maar photoshops ;)
Seat Leon 1.9 TDi
joedelta

Bericht door joedelta »

fra-boy schreef:Maar deze staat toch op Foto's Grande Punto?
Moderator: ja, maar dit topic gaat over de GP van Attola. Als je je Photoshop GP's wilt tonen, maak er dan een nieuw topic van. Thanks!
attola
Nuovo Arrivato
Berichten: 57
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 18:32
Locatie: Barendrecht

anders wel andere auto gekocht.

Bericht door attola »

De fiat GP coupe versie ziet er stoer uit.Als ik het zo bekijkt zijn de(extra) kosten aardig uit de pan gerezen.Als ik er zo veel extra geld voor had willen uitgeven had ik wel een andere auto gekocht.De Alfa Brera blijft toch echt 1 van mij favorieten.De reden dat ik een GP sport hebt genomen was in eerste instantie dat mijn vorige auto(een stilo abarth) naar mijn zin te duur reed.Nu ik in de GP sport rijd,valt deze mij een klein beetje tegen Qua accelleratie,je moet echt in een hoge versnelling zitten om er een beetje tempo in te houden. Voor de rest ben ik er dik tevreden over.De kleur had ik ook liever in een metallic lak gezien,echter deze was niet te leveren.het voordeel van deze kleur is dat je hem overal tussen uit pikt.(denk aan diefstal,drankje te veel(niet rijden dan)op,er nooit naar hoeven zoeken,enz,enz)De combinatie kleur auto en interrieur vind ikzelf waanzinnig,in de stilo (metal zwart)was het interrieur zwart/grijs,om nu een nieuwe auto opnieuw met deze kleuren combinatie vond ik maar niets.
Het enige wat ik nog wil zijn een aantal extra dingetjes om de auto wat leuker aan te kleden zoals chromen dorpels,zijruiten donkerder,en misschien dezelfde vekgen in 18 inch. Misschien dat als Pierre :wink: :lol: dit leest ,dat hij wel een leuke aanbieding kan doen. :P :idea: tot horens dan maar weer:attola.
Sinds Juni 2006 in het bezit van een GP sport met sky-dome en bleu&me op het stuur. In de kleur "oranje" (zie onder foto's attola via Romeodelta)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Hey Atola, heb je geen zin om te komen naar de meeting. Jij hebt tenminste een Oranje GP. Ik wil er wel eens eentje in het echt zien. De dealer vroeg ook al aan mij of er oranje GP's in de club waren. Dacht meteen aan jouw GP. Misschien ken je roberto overhalen om ook te komen. Heb al lang niets meer van hem gehoord.
Afbeelding
Plaats reactie