Goed,...
Tijdje geleden onderweg eens iets tegengekomen en daar dus overheen gereden (Per ongeluk, dat dan weer wel). resultaat: een iet wat scheef stuur (staat ook iets uit de midden)
Ben toen gelijk naar de dealer gereden om alles eens na te laten zien. De wielvlucht bleek toen iets buiten toleranties te vallen. En schijnbaar kan deze niet afgesteld worden. Hoe zit dat nou precies? Want als je je gp laat verlagen word de wielvlucht ook gecontrolleerd en zonodig afgesteld. Auto trekt ook iet wat veel naar links EN naar rechts (zenuwachtig) en eigenlijk ben je constant aan het tegensturen!.
Heb dit deze week nog eens laten weten bij de dealer maar deze konden niets bijzonder zien of merken tijdens het rijden! Terwijl het toch heel duidelijk aanwezig is!
Kan de wielvlucht afgesteld worden van een gp? als dit wel het geval is wordt het tijd om een nieuwe dealer te zoeken. begin het een beetje beu te worden bij automondo terneuzen
betreft een t-jet racing uit 2008
wielvlucht & sporing
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4017
- Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
- Locatie: Axel
- Contacteer:
wielvlucht & sporing
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
and then act like a bitch all the time
Re: wielvlucht & sporing
Laatst toen ik mijn gp heb verlaagd. Heb ik hem laten uitlijnen bij een lokale bandenboer. Hij zette op elk wiel een reflector en 4 camera controleerde als alles goed zat. Deze gaven aan als er iets bijgesteld moest worden. Dit was allemaal gebeurd binnen 15 min. De banden boer zei tegen mij dat het eigenlijk niet nodig was, maar het was wel beter. Het verstellen is wel mogelijk
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4017
- Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
- Locatie: Axel
- Contacteer:
Re: wielvlucht & sporing
Nog meer mensen die dit kunnen bevestigen? Kan ik binnenkort nog eens naar de dealer om beklag te doen!?!!!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
and then act like a bitch all the time
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 4980
- Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31
Re: wielvlucht & sporing
POAL
Zoals je weet heb ik geen "RACING blah blah etc." maar... wel heb ik voor jou een foto met pijl
Ga op je knietjes en ontdek dat jij iets dergelijks hebt (waarschijnlijk iets dikker .) ) DAT is verstelbaar (als in bijvoorbeeld)
Zoals je weet heb ik geen "RACING blah blah etc." maar... wel heb ik voor jou een foto met pijl
Ga op je knietjes en ontdek dat jij iets dergelijks hebt (waarschijnlijk iets dikker .) ) DAT is verstelbaar (als in bijvoorbeeld)
Re: wielvlucht & sporing
wat je met de foto uitbeeld is voor de sporing van het wiel, de wielvlucht kan je alleen verstellen als je de boven kant van de schokbreker zou kunnen verstellen.
bij het uitlijnen van mijn sportsound bleek ook dat mijn wielvlucht niet geheel goed was waardoor waarschijnlijk mijn banden altijd iets schuin af zullen slijten volgens de banden boer.
maar ze zitten er nu alweer een jaar onder en ik kan het nog niet zien.
eric.
bij het uitlijnen van mijn sportsound bleek ook dat mijn wielvlucht niet geheel goed was waardoor waarschijnlijk mijn banden altijd iets schuin af zullen slijten volgens de banden boer.
maar ze zitten er nu alweer een jaar onder en ik kan het nog niet zien.
eric.
GP1.4 16v DYNAMIC - SPORTSOUND, 16"spaakwielen, dakspoiler en zijskirts, K&N inleg filter, 2 x H4 8500K Cosmo-blue Xenon en 2 x H1 8500K Cosmo-blue Xenon.
komt nog; sport demper(ativar afb.)
komt nog; sport demper(ativar afb.)