Stilo wordt Bravo

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Dat zal de Sport zijn. Deze kleur staat de auto al een stuk beter.

*mompelt iets over die rode remklauwen .... mooi*
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Speedy schreef:Dat zal de Sport zijn. Deze kleur staat de auto al een stuk beter.

*mompelt iets over die rode remklauwen .... mooi*
Zetten wij onze GP's weer op het prikbord?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Ja zit wat in .... alleen ik wil dan weer een Sport uiteraard en aangezien die nu enkel als (dure) diesel is zal het wel niet te betalen zijn :)
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Misschien zijn er mensen hier die geinteresseerd zijn voor de nieuwsbrief van de bravo :?:


www.fiatbravo.nl/prelaunch/
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Iedereen heeft vandaag, als het goed is, Fiat Actueel ontvangen. Hierin staat de Bravo uitgebreid beschreven.
joedelta

Bericht door joedelta »

johnb schreef:Iedereen heeft vandaag, als het goed is, Fiat Actueel ontvangen. Hierin staat de Bravo uitgebreid beschreven.
moet je wel een dealer hebben die je voor een gratis abonnement heeft aangemeld (de mijne wel dus, maar ik heb de FIAT-actueel nog niet gezien....post komt altijd pas eind van de middag :cry: )
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

joedelta schreef:
johnb schreef:Iedereen heeft vandaag, als het goed is, Fiat Actueel ontvangen. Hierin staat de Bravo uitgebreid beschreven.
moet je wel een dealer hebben die je voor een gratis abonnement heeft aangemeld (de mijne wel dus, maar ik heb de FIAT-actueel nog niet gezien....post komt altijd pas eind van de middag :cry: )
Moet ik je "verraden" wat er in staat :?: :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

johnb schreef:
joedelta schreef:
johnb schreef:Iedereen heeft vandaag, als het goed is, Fiat Actueel ontvangen. Hierin staat de Bravo uitgebreid beschreven.
moet je wel een dealer hebben die je voor een gratis abonnement heeft aangemeld (de mijne wel dus, maar ik heb de FIAT-actueel nog niet gezien....post komt altijd pas eind van de middag :cry: )
Moet ik je "verraden" wat er in staat :?: :wink:
Zeker dat lulkoek verhaal dat ik van FIAT NL te horen kreeg, over dat de 90 pk variant van de 1.4 16V in de Bravo, een geheel nieuwe versie is van de bekende 1.4 16V. (die in de GP 95 pk en de Panda Sport 100 pk levert). :?
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

johnb schreef:Iedereen heeft vandaag, als het goed is, Fiat Actueel ontvangen. Hierin staat de Bravo uitgebreid beschreven.
:shock: die heb ik nog nooit gehad John . :roll:
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

hannes schreef:
johnb schreef:Iedereen heeft vandaag, als het goed is, Fiat Actueel ontvangen. Hierin staat de Bravo uitgebreid beschreven.
:shock: die heb ik nog nooit gehad John . :roll:
Heb ik al jarenlang. Nu zelfs 2 keer sinds Reggie de Panda heeft.
Het exemplaar van Reggie mag je van mij komen halen c.q. kan ik je opsturen.
Redactie: Fiat Auto Nederland BV, afd. Public Relations,/Hans Vervoorn, Postbus 203, 1170 AE Badhoevedorp. Tel.: 020-3421700.
Hier moet je ook zijn als je geen prijs meer stelt op het blad.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik heb ook het Fiat Actueel blad gekregen, Daarbij heb ik ook nog een uitnodiging gekregen van Lennaerts om de Nieuwe BRAVO 's avonds te komen bezichtigen. Eens kijken of er iets in de planning staat, kon ik wel eens een ritje aan wagen. Is altijd wel gezellig zo'n nieuwe auto inluiden bij een dealer. Paar keer gehad bij mijn vorige modellen auto's. Lekker drankje erbij, hapje....mmmm met andere woorden: Lekker voor nix vreten en zuipen.... :lol:
Afbeelding
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

hannes schreef:
johnb schreef:Iedereen heeft vandaag, als het goed is, Fiat Actueel ontvangen. Hierin staat de Bravo uitgebreid beschreven.
:shock: die heb ik nog nooit gehad John . :roll:

De actueel wordt mij regelmatig en trouw toegestuurt ook ik heb hem vandaag gehad.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
Supernova
Junior Stato
Berichten: 240
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:40
Locatie: Breda

Bericht door Supernova »

Er staat iets in over Blue & Me Nav, een uitbreiding voor B&M waardoor je die ook kunt gebruiken als navigatiesysteem, maar niet niet wanneer het komt... Ik ben benieuwd :)
GP 1.4 ed. Blue & Me Belly Sand Dance
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Hier in de brievenbus stapels reclame (4 dagen afwezig en ze stouwen je brievenbus compleet vol :evil: ), maar geen Fiat Actueel :(
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

Hier lag ie al op donderdag in de bus.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Plaats reactie