Fiat dealer Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn)

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
DaDragon

Fiat dealer Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn)

Bericht door DaDragon »

Bij de Fiat dealer in Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn) heb ik vorige week een Fiat Punto Evo 1.3 diesel besteld.

Deze dealer gaf mij veruit de meeste korting. Heb er ongeveer 12 gevraagd naar korting waarbij ze in Apeldoorn toch echt als beste uit de bus kwamen.

Verder was deze verkoper uitermate vriendelijk en had tijd genoeg om alle vragen uit te leggen die we hadden.

Kortom... een goede aanrader.

Nu maar hopen dat de importeur de Fiat ook daadwerkelijk in augustus uit kan leveren.
Gebruikersavatar
JB2
Senior Stato
Berichten: 582
Lid geworden op: zo jun 06, 2010 7:59
Locatie: Citroën C3 e-HDI/Rotterdam aan den Maas

Re: Fiat dealer Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn)

Bericht door JB2 »

DaDragon schreef:Bij de Fiat dealer in Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn) heb ik vorige week een Fiat Punto Evo 1.3 diesel besteld.

Deze dealer gaf mij veruit de meeste korting. Heb er ongeveer 12 gevraagd naar korting waarbij ze in Apeldoorn toch echt als beste uit de bus kwamen.

Verder was deze verkoper uitermate vriendelijk en had tijd genoeg om alle vragen uit te leggen die we hadden.

Kortom... een goede aanrader.

Nu maar hopen dat de importeur de Fiat ook daadwerkelijk in augustus uit kan leveren.
Ben je ook bij alle 12 de dealers langs geweest?
Ik heb zelf niet zo veel tijd om dat te doen en heb een aantal dealers (stuk of 8 ) een nette serieuze mail gestuurd met de vraag een aanbod te doen voor de aankoop van een EVO. Slechts 1 stuurde een reactie (en die was niet echt om over naar huis te schrijven). De rest wilde volgens mij al helemaal geen Punto Evo verkopen.
DaDragon

Re: Fiat dealer Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn)

Bericht door DaDragon »

JB2 schreef:
DaDragon schreef:Bij de Fiat dealer in Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn) heb ik vorige week een Fiat Punto Evo 1.3 diesel besteld.

Deze dealer gaf mij veruit de meeste korting. Heb er ongeveer 12 gevraagd naar korting waarbij ze in Apeldoorn toch echt als beste uit de bus kwamen.

Verder was deze verkoper uitermate vriendelijk en had tijd genoeg om alle vragen uit te leggen die we hadden.

Kortom... een goede aanrader.

Nu maar hopen dat de importeur de Fiat ook daadwerkelijk in augustus uit kan leveren.
Ben je ook bij alle 12 de dealers langs geweest?
Ik heb zelf niet zo veel tijd om dat te doen en heb een aantal dealers (stuk of 8 ) een nette serieuze mail gestuurd met de vraag een aanbod te doen voor de aankoop van een EVO. Slechts 1 stuurde een reactie (en die was niet echt om over naar huis te schrijven). De rest wilde volgens mij al helemaal geen Punto Evo verkopen.
Ik heb 6 offertes terug ontvangen en ben bij 5 langsgeweest.
dus het waren er 11 ipv 12. excuse me :d

Maar in Apeldoorn werd ik het vriendelijkste geholpen. En de prijs was het laagste.

Er waren zelfs dealers die bijna 2 keer zoveel afleveringskosten rekenden.
Ook rekende sommige dealers de extra opties ook bpm.
En sommige gaven helemaal geen korting. Dat kon niet...

Het loont dus om goed rond te neuzen en te vergelijken.
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: Fiat dealer Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn)

Bericht door evotaxfree »

ik heb van mijn dealer in groningen een superkorting gekregen!
op het totaalbedrag inclusief alle opties (uitgezonderd de 622 euro afleveringskosten) 10% korting.
uiteraard was dit zonder inruil.
ben wel nieuwsgierig naar de kortingspercentages van anderen.

grtn,manne
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Fiat dealer Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn)

Bericht door jpkramer »

evotaxfree schreef:ik heb van mijn dealer in groningen een superkorting gekregen!
op het totaalbedrag inclusief alle opties (uitgezonderd de 622 euro afleveringskosten) 10% korting.
uiteraard was dit zonder inruil.
ben wel nieuwsgierig naar de kortingspercentages van anderen.

grtn,manne
10% is wel erg veel, volgens mij is de standaard marge op deze auto minder dan 10%. Kortom, volgens mij maakt die dealer verlies op jouw auto :!: :?:
Gebruikersavatar
Gios
Junior Stato
Berichten: 365
Lid geworden op: di jan 22, 2008 1:38

Re: Fiat dealer Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn)

Bericht door Gios »

Bonussen ???
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: Fiat dealer Apeldoorn (Fivan Auto Apeldoorn)

Bericht door evotaxfree »

het lijkt mij niet dat de dealer mij de auto verkoopt met verlies.
een week later ben ik samen met mijn buurman gaan kijken,die kreeg dezelde korting.
mocht er dus iemand zijn in dezelfde positie zonder inruil,houd dan de 10% in je acherhoofd bij de onderhandeling.
kom je er niet uit dan is een rit naar groningen zeker de moeite waard!
eventueel wil ik dan wel mee.
de basisprijs van 15395 is dan nog maar 13.860.
ook op alle extra opties krijg je de 10% korting.

verdorie,ik lijk zelf wel een fiat-verkoper.......
Plaats reactie