De eerst bestelde Punto's zijn er bijna klaar voor...

Plaats reactie
DaDragon

De eerst bestelde Punto's zijn er bijna klaar voor...

Bericht door DaDragon »

Vanuit mijn dealer kreeg ik de reactie dat de eerst bestelde Punto's klaarstaan om in week 28 geproduceerd te worden.
De status kan niet meer gewijzigd worden en dat is goed nieuws voor iedereen die de Punto besteld heeft.

Betekend in ieder geval dat je dus bij de eerste levering zit ~~
Gebruikersavatar
Cyclops
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: ma jun 07, 2010 21:13

Re: De eerst bestelde Punto's zijn er bijna klaar voor...

Bericht door Cyclops »

Nou is mijn contactpersoon net vrij vandaag.... :(
Wanneer heb jij hem besteld als ik vragen mag, ik op 8 juni.
Mijn dealer had een aantal 'vrije' bestellingen gedaan die hij dus nog kon aanpassen, nou hoop ik maar dat de mijne ook bij die eerste batch zit.
JTDM85 - 5D - Crossover Black - Blue & Me - Dynamic Plus - Stuurwiel & Versnellingspook Leder - Middenarmsteun & Lendesteun - Electrische Ramen Achter - 3e Hoofdsteun - Achterspoiler - 17" 434 Smoke
Luud
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 10:42
Locatie: Bij Maastricht

Re: De eerst bestelde Punto's zijn er bijna klaar voor...

Bericht door Luud »

De onze op 20 mei besteld, volgens deze link inmiddels in Nederland en op kenteken ??

http://www.groenopweg.nl/autonieuws/144 ... 3-Multijet
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
DaDragon

Re: De eerst bestelde Punto's zijn er bijna klaar voor...

Bericht door DaDragon »

Ik heb em besteld op 2 juni en heeft 20 dagen later (21 juni)de status gekregen dat het niet meer gewijzigd kan worden wil de auto in week 28 geassembleerd worden.
Moet wel zeggen dat ik aardig wat opties heb en een heel eigen kleurencombinatie.

Dus wellicht dat die van jou ook nu bij de eerste levering zit.
Gebruikersavatar
Cyclops
Nuovo Arrivato
Berichten: 35
Lid geworden op: ma jun 07, 2010 21:13

Re: De eerst bestelde Punto's zijn er bijna klaar voor...

Bericht door Cyclops »

Ik hoor toch verschillende geluiden. Ik heb hem op 8 juni besteld en volgens de dealer staat de productieweek op 35, dat is de 1e week in september... :( Dit was een van de eerste leveringen volgens eigen zeggen. Begint aardig richting VW levertijden te lopen.
JTDM85 - 5D - Crossover Black - Blue & Me - Dynamic Plus - Stuurwiel & Versnellingspook Leder - Middenarmsteun & Lendesteun - Electrische Ramen Achter - 3e Hoofdsteun - Achterspoiler - 17" 434 Smoke
DaDragon

Re: De eerst bestelde Punto's zijn er bijna klaar voor...

Bericht door DaDragon »

het verschil zit em in je besteldatum.
je bent ruim een week later met bestellen dus zul je inderdaad later geleverd krijgen.
met week 35 zit je dus in de tweede levering. (de zin "een van de eerste" klopt dus wel)
Plaats reactie