De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging!!!

DaDragon

De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging!!!

Bericht door DaDragon »

Jeeeeeeehaaaa

De eerste Fiat Evo 1.3 85 pk multijets zijn in productie!
~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
Laatst gewijzigd door DaDragon op za jul 17, 2010 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Luud
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 10:42
Locatie: Bij Maastricht

Re: De eerste Fiat Evo 1.3 85 pk multijets zijn in productie

Bericht door Luud »

Da's mooi, en geld dit alleen voor de EVO of ook voor de GP actual. :) Ben benieuwd wie de eerste GP Mj 1.3 85 gaat presenteren op dit forum. Btw, hoe actueel is deze info ?? ~]
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
puntoevo-ede
Nuovo Arrivato
Berichten: 67
Lid geworden op: wo jul 14, 2010 21:20

Re: De eerste Fiat Evo 1.3 85 pk multijets zijn in productie

Bericht door puntoevo-ede »

ik als het mee zit heb ik hem 1 augustus :-]
DaDragon

Re: De eerste Fiat Evo 1.3 85 pk multijets zijn in productie

Bericht door DaDragon »

deze info is actueel want dat heb ik van mijn dealer doorgekregen dat ze deze week in productie zijn.
DaDragon

Re: De eerste Fiat Evo 1.3 85 pk multijets zijn in productie

Bericht door DaDragon »

Zojuist ook het volgende gelezen:

Fiat ziet de Punto Evo’s MultiJet over de toonbank vliegen, al ruim 3.000 orders zijn er geschreven voor de belastingvrije diesel. Dat is alleen in Nederland en dus een waarde om ontzettend trots op te zijn! Wil je dit jaar je Punto Evo 1.3 Mjet 85 rijden dan is de kans groot dat je dat niet meer redt. Om de geldbesparende Punto nog beter te kunnen verkopen is er nu ook nog een rentevrije financieringsactie. op touw gezet

Origineel stond in de planning om over dit gehele jaar 5.000 exemplaren aan de man te brengen, maar als dit tempo doorzet dan zal dat aantal voor het eind van het jaar al bereikt zijn. De importeur heeft dan ook al aangeklopt bij de fabriek voor extra exemplaren.


Levering zou eerst in juli zijn. Daarna is de productie verschoven naar week 28 en na berichten op internet dat deze verder vertraagd zou zijn, vandaag de dealer gebeld en blijkt inderdaad de gros van de productie naar week 31 te zijn verschoven!

Er schijnen wel een aantal zeer vroeg bestelde Punto Evo’s in week 28 geproduceerd te worden, maar dit betreft de demomodellen.
De levertijd naar Nederland na het produceren blijkt zo’n 2-3 weken te zijn. Ontzettend jammer, moet dus nog 1 maand extra wachten. De vroege kopers worden niet echt beloond.


Dus hou ook rekening met flinke vertraging... :evil: :evil: :evil: :evil:
Luud
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 10:42
Locatie: Bij Maastricht

Re: De eerste Fiat Evo 1.3 85 pk multijets zijn in productie

Bericht door Luud »

Vandaag bij de dealer geweest. Van de door hun bestelde GP Evo-demo's stonden er twee klaar voor vervoer. Productieweek stond op week 30, dus twee weken vroeger dan verwacht. Onze Gp actual stond nog op week 31. Blijf afwachten en hoop dat de GP voor onze vakantie, week 31, nog geleverd word. In ieder geval: de eerste Mj 1.3. 85 pk zijn deze week geproduceerd. :-] ~~ :-]
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
DaDragon

Re: De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging

Bericht door DaDragon »

Heb zojuist ook bericht van mijn dealer.

De auto's die op week 28 gepland stonden (geen demo's) zijn bijna allemaal doorgeschoven naar week 31 en 36. De demo's zijn wel al geproduceerd.

Mijn evo dus ook. Nu staat ie voor week 31 op de planning.
Dus nog even afwachten en geduld.

Elk merk lijkt wel vertraging te hebben..
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging

Bericht door ed.de.vries »

Heet van de naald.
Mijn "italiaanse"zwager bericht mij UIT ITALIA dat ook dáár de evo in diverse uitvoeringen in week 35-36 geleverd gaan worden. de maand Augustus is gehele productie ivm vakanties, niet in werking.
Wél zijn er in italia de eerste demo exemplaren bij diverse dealers nu gearriveerd, echter mondjesmaat voorlopig.
De volop levering zal in week 35-36 in italia gaan starten,volgens de fiat dealer waar hij informaties haalde.
Dan gaan ook de éérste zendingen Europa in, *nu zijn er diverse Demo zendingen onderweg naar dealers.
Hij was bij de fiat dealer, met z,n Lancia Delta.
En vroeg eea voor mij op,en zondt mij dit per e.mail vanmorgen.
Fiat garage modena/italia.
Dus: allemaal nog ff geduld, als je in een Evo wil sturen.
:der ALTE.
Ciao saluti.
Driven by passion.
Nuovo Arrivato
Berichten: 29
Lid geworden op: zo jun 06, 2010 18:14

Re: De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging

Bericht door Driven by passion. »

Ook onze evo multi-jet is meer een maxi-jet geworden. stond tot vorige week nog op week 29, is deze week naar achteren verschoven naar week 36. das 7 weken verderop!!!!!!!!!!!!!!
DaDragon

Re: De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging

Bericht door DaDragon »

Driven by passion. schreef:Ook onze evo multi-jet is meer een maxi-jet geworden. stond tot vorige week nog op week 29, is deze week naar achteren verschoven naar week 36. das 7 weken verderop!!!!!!!!!!!!!!
Ja klopt. Normaal worden ze 3 weken opgeschoven. Maar omdat de vakantie in augustus ertussen zit kom je al gauw op week 36 uit.
Maar dat is dan de produktiedatum. Dan moet ie ook nog verzonden worden.
Dus week 36 geproduceerd = week 37 versturen = week 39 binnen.

die van ons staat nog steeds op week 31. dus voor de vakantie.
Zou dan in week 33 - 34 binnen moeten komen hier.
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging

Bericht door ed.de.vries »

al de wachtenden, als ik zo jullie hoor op het forum, heeft mijn italiaanse zwager het wel redelijk bij het rechte einde. Toen hij in Modena info oppikte bij een *centraal fiat dealer.
Hij heeft mij zojuist nog van elders een navraag bericht gezonden,ook dáár levering italia week 36 vol op!!
**totaal export binnen europa begind dán ook, betekend dat super vroege geluks vogels hun car in week 38
misschien RIJ klaar kunnen verwachten.* uitzonderingen daar gelaten.
Wordt vervolgd.
Ciao.
:der ALTE:
DaDragon

Re: De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging

Bericht door DaDragon »

die van mij staat vandaag de dag nog steeds op productieweek week 31.
~~ ~~ ~~
lamers
Berichten: 8
Lid geworden op: wo jul 21, 2010 21:30

Re: De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging

Bericht door lamers »

kom net bij de dealer vandaan mijn punto evo diesel 85 pk staat nu in
antwerpen kan hem volgende week vrijdag ophalen bij de dealer

jan
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging

Bericht door RaydeJee »

Dan ben je een van (zo niet DE) eerste denk ik zo! ~~
Wat heb je voor kleur besteld? Wel foto's spammen he! .)
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: De eerste Fiat Evo diesels zijn in productie! Vertraging

Bericht door Sunrise »

lamers schreef:kom net bij de dealer vandaan mijn punto evo diesel 85 pk staat nu in
antwerpen kan hem volgende week vrijdag ophalen bij de dealer
~~ gefeliciteerd, wij wachten in spanning op de Pixels :-]
Gesloten