in belgie verplichte extra's

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rulybatters
Berichten: 2
Lid geworden op: di mei 25, 2010 12:11

in belgie verplichte extra's

Bericht door rulybatters »

Hallo,

In mei bestelde ik een punto evo 1.3 Multijet Racing. Deze is enkele weken geleden geleverd..... (zalig autootje)
Bij levering kreeg ik een kit met brandblusser, ehbo kistje, reflecterende driehoek en fluo-vestje.
Mijn probleem is nu dat ik niet weet waar dit alles te plaatsen.... Momenteel ligt alles nog in m'n koffer in de doos waar alles in zat.

Dit is wel redelijk vervelend door het weg -en weer schuiven in bochten.

Weet er iemand waar ik dit alles kan plaatsen/bevestigen.

Ik weet dat dit in Nederland niet verplicht is, maar helaas is dit in Belgie wel zo...

Alvast bedankt,
DaDragon

Re: in belgie verplichte extra's

Bericht door DaDragon »

Je bent een van de eerste die de 1.3 mag berijden :D
Geluksvogel!

Wat je zou kunnen doen is onder het kistje zo'n rubberen anti-slip mat kunnen leggen.Dan moet het beter gaan.
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Re: in belgie verplichte extra's

Bericht door Hellfire »

Een andere mogelijkheid is bij de plakset onder de vloer van de bagageruimte. Daar is zeker wel plaats voor de verbanddoos, gevarendriehoek en het vest. De brandblusser zou ik voorin ergens bevestigen. (Anders heeft het zo weinig zin... )
Laatst gewijzigd door Hellfire op vr jul 23, 2010 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Geen smiley
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Gebruikersavatar
rulybatters
Berichten: 2
Lid geworden op: di mei 25, 2010 12:11

Re: in belgie verplichte extra's

Bericht door rulybatters »

@hellfire... onder de bagagevloer ligt m'n reservewiel... daar heb ik geen plaats meer.

ivm de brandblusser, daarnet bij het stofzuigen zag ik dat onder de passagierzetel plaats is om deze te bevestigen... mss es vragen aan de dealer...

@ dadragon... het betreft een 1.3 70pk, niet de nieuwe 85pk... ik bestelde m'n auto rond begin mei, ongeveer 2 weken later hoorde ik dan over de 85pk...

beiden toch bedankt
TheBjorno
Berichten: 5
Lid geworden op: wo mar 31, 2010 8:52

Re: in belgie verplichte extra's

Bericht door TheBjorno »

Wij hebben ook een 1.3 van 70 pk. Waarschijnlijk is de 85 pk versie nog niet beschikbaar in België.

ondanks de slechts 70 pk is het toch wel erg leuk om mee te rijden (en zuinig ;-)).

onze brandblusser is gemonteerd in de kofferbak. hij hangt aan de rechterkant, naast de hoedenplank.Daar hangt hij mooi en perfect uit de weg.

nog veel plezier met je punto
DaDragon

Re: in belgie verplichte extra's

Bericht door DaDragon »

ik heb in de 70 pk een testrit gemaakt. en toen de 85 pk besteld.

maar zelfs met 70 pk heb je genoeg trekkracht om lekker te rijden hoor.
en hij is stil en zuinig. dat is het belangrijkste
Plaats reactie