Onhandige tankdop

Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Onhandige tankdop

Bericht door SlippingPenny »

Ik heb inmiddels een keer of vijf getankt. Ik heb nog nooit zo'n onhandige tankdop meegemaakt. Ligt dat nou aan mij? Bij iedere tankbeurt is het me overkomen, dat ik bij het omdraaien van de sleutel in de dop de deuren vergrendel resp. ontgrendel.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Gebruikersavatar
Tiswaa
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: za apr 01, 2006 11:03

Bericht door Tiswaa »

klopt helemaal, makkelijk is inderdaad anders ook geen plaats gevonden voor de tankdop die hangt tijdens het tanken tegen de auto
djkraan
Nuovo Arrivato
Berichten: 67
Lid geworden op: zo jun 18, 2006 8:13
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door djkraan »

De tankdop hangt aan een soort rubber. De tankdeksel heeft een uitsparing aan de binnenkant waar je het rubber overheen kan leggen. Hierdoor kan je zelfs je sleutel aan de tanksop laten hangen zonder je caroserie te raken.

Ideetje?

dj
Grande Punto Sport 130Mjet
TeChNo2

Re: Onhandige tankdop

Bericht door TeChNo2 »

SlippingPenny schreef:Ik heb inmiddels een keer of vijf getankt. Ik heb nog nooit zo'n onhandige tankdop meegemaakt. Ligt dat nou aan mij? Bij iedere tankbeurt is het me overkomen, dat ik bij het omdraaien van de sleutel in de dop de deuren vergrendel resp. ontgrendel.
Nee ligt niet aan jou, er is, vrees ik, over nagedacht het ding zo onhandig mogelijk te maken... waarom dat slotje nou niet gewoon meewerkt met de electronische vergendeling...
Ben het helemaal met je eens !
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

nog geen problemen mee gehad.
word doordat ik met deze auto vaker moet tanken als voorheen met de andere, denk ik een stuk handiger :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Als dit nou het enige probleem was... ;)
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Zoals DjKraan ook al zei. Zie het probleem niet. De handleiding staat notabene in de dop zelf...
Afbeelding
Had ook een GP met allemaal specificaties.
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

inderdaad :P :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tiswaa
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: za apr 01, 2006 11:03

Bericht door Tiswaa »

klopt niet goed opgelet :oops:
joedelta

Bericht door joedelta »

buxol schreef:Zoals DjKraan ook al zei. Zie het probleem niet. De handleiding staat notabene in de dop zelf...
Afbeelding
geen probleem hier, hoewel ik de oplossing bij de Stilo beter vond, daar zat aan de binnenkant van de klep een haakje waar je de dop aan kon hangen, maar dit gaat ook prima.
joedelta

Bericht door joedelta »

ik zie trouwens dat Buxol net als ik ook zo'n remove before flight hangertje heeft.... :D
djkraan
Nuovo Arrivato
Berichten: 67
Lid geworden op: zo jun 18, 2006 8:13
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door djkraan »

Toch ook niet toevallig werkzaam in de luchtvaart?
Grande Punto Sport 130Mjet
joedelta

Bericht door joedelta »

djkraan schreef:Toch ook niet toevallig werkzaam in de luchtvaart?
nou nee, verder dan vliegen met de GP kom ik niet.... :wink:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Je gaat je vervelen als je op Schiphol iemand moet ophalen die wel op vakantie is geweest :)
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

Mijn probleem is ook niet, dat ik niet weet waar ik die dop moet laten. Ik druk alleen steeds onbedoeld de vergrendelknop op de afstandbediening in bij het omdraaien van de sleutel en bij het afluiten weer omgekeerd.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Plaats reactie