Glas gebarsten van mistlicht....

Plaats reactie
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Glas gebarsten van mistlicht....

Bericht door M-Jay »

Nou dat is weer lekker.... gisteren naar Loenen (bij Apeldoorn) gereden, kom ik daar aan zie ik dat mijn rechter mistlicht helemaal is gebarsten! Ik heb er maar wat plakband over heen gedaan omdat het glas nogal los zat.
Zo te voelen is dat glas niet erg dik van de mistlichten! Ik ga zo de dealer even bellen en vragen wat ik hier mee kan aangezien we vrijdagoctend op vakantie gaan. Dit zal wel vaker gaan voorkomen als dit door steenslag komt en het glas niet al te dik is. :?
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

Nou, dat is fijn.
Voor mijn GP heb ik twee Clio's gehad. De mistlichten van de Clio waren daar ook super gevoelig voor. Driemaal meegemaakt dat het glas van het mistlicht gebarsten was. Probleem van de Clio was dat dan het volledige mistlicht vervangen moest worden. Was iedere keer weer een duur grapje.
Zal bij de GP waarschijnlijk niet anders zijn :(
Fiat Grande Punto 1.4 16V Sport, Crossover Black, 15spaaks 17" !!
Gebruikersavatar
Pierre
Nuovo Arrivato
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 17:30
Locatie: Barendrecht

Bericht door Pierre »

Dat heb je met al die vieze wegen in Nederland. Iets meer afstand houden op je voorganger
joedelta

Bericht door joedelta »

Pierre schreef:Dat heb je met al die vieze wegen in Nederland. Iets meer afstand houden op je voorganger
Ja daar heb je gelijk in Pierre, en het scheelt niet alleen een gebroken mistlamp.
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

Berry heeftr gelijk, de hele unit moet vervangen worden... alleen hebben ze bij Preuninger last van de warmte denk ik... ze zouden begin deze week terug bellen... niet dus, toen maar langs gegaan en ze hadden het te druk dus zouden ze me later terug bellen, dat is inmiddels dus al eergisteren!
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

M-Jay schreef:Berry heeftr gelijk, de hele unit moet vervangen worden... alleen hebben ze bij Preuninger last van de warmte denk ik... ze zouden begin deze week terug bellen... niet dus, toen maar langs gegaan en ze hadden het te druk dus zouden ze me later terug bellen, dat is inmiddels dus al eergisteren!
waren ze ook zo laks toen je je GP daar ging kopen :?: :wink:
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

hannes schreef:
waren ze ook zo laks toen je je GP daar ging kopen :?: :wink:
Nee :D de verkoopafdeling is altijd wel snel! Ik heb ze ook even gebeld en binnen 5min. werd ik terug gebeld door de werkplaats!

Ow ja... de unit kost € 114,- incl. btw (zal wel excl. monteren zijn!)
Ex owner: GP Sport 1.4 16v, Zwart, Panorama dak, Lederen bekleding, Blue&Me, Chorme Shadow 17inch...etc.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

M-Jay schreef:
hannes schreef:
waren ze ook zo laks toen je je GP daar ging kopen :?: :wink:
Nee :D de verkoopafdeling is altijd wel snel! Ik heb ze ook even gebeld en binnen 5min. werd ik terug gebeld door de werkplaats!

Ow ja... de unit kost € 114,- incl. btw (zal wel excl. monteren zijn!)
poeh, wat een geld voor zo'n lampje.
monteren moet toch service zijn niet :?:
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Het monteren is denk ik best simpel. Heb vandeweek mijn hele voorbumper en kopamp gedemonteerd om een andere claxson in te bouwen. Kon ik gelijk de montage van de mistlamp goed zien. Het is vanonder af goed te doen. 3 schroefjes en een stekertje, en hij is los. Was wel een vreemd gezicht (ben vergeten om een foto te maken) de hele voorkant van de auto af. Mijn vrouw dacht "dat komt niet meer goed" :P
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
Plaats reactie