Radio

Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Radio

Bericht door Peter_R »

Kon het topic over de ontbrekende opties op de radio niet meer vinden dus maar even zo:

ben net bij de dealer geweest voor het gerammel en heb ook even geinformeerd hoe dat nou zit met de radio.

ze hebben de radio uit de oude punto's gebruikt en er eigenlijk gewoon een ander frontje op gezet. de oude punto's hadden geen cd-speler. (vandaar ook dat sommige onder ons een melding van Tape A krijgen).
ik vroeg of ze dan niet de uitgebreide versie erin kunnen zetten. dit kan niet omdat de radio op de boordcomputer etc is aangesloten.... :evil:
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Radio

Bericht door Señor Sjon »

Peter_R schreef:Kon het topic over de ontbrekende opties op de radio niet meer vinden dus maar even zo:

ben net bij de dealer geweest voor het gerammel en heb ook even geinformeerd hoe dat nou zit met de radio.

ze hebben de radio uit de oude punto's gebruikt en er eigenlijk gewoon een ander frontje op gezet. de oude punto's hadden geen cd-speler. (vandaar ook dat sommige onder ons een melding van Tape A krijgen).
ik vroeg of ze dan niet de uitgebreide versie erin kunnen zetten. dit kan niet omdat de radio op de boordcomputer etc is aangesloten.... :evil:
Jammer dat ze blijven liegen... mijn dealer wisselt weer niet tussen auto's. Btje jammer dit.
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
joedelta

Re: Radio

Bericht door joedelta »

Peter_R schreef:Kon het topic over de ontbrekende opties op de radio niet meer vinden dus maar even zo:

ben net bij de dealer geweest voor het gerammel en heb ook even geinformeerd hoe dat nou zit met de radio.

ze hebben de radio uit de oude punto's gebruikt en er eigenlijk gewoon een ander frontje op gezet. de oude punto's hadden geen cd-speler. (vandaar ook dat sommige onder ons een melding van Tape A krijgen).
ik vroeg of ze dan niet de uitgebreide versie erin kunnen zetten. dit kan niet omdat de radio op de boordcomputer etc is aangesloten.... :evil:
dit is toch wel het grootste onzinverhaal wat ik tot nu toe over de radio heb gehoord....hoe verzin je het? :?
Gebruikersavatar
Dorisje
Junior Stato
Berichten: 289
Lid geworden op: do jun 22, 2006 7:31

Bericht door Dorisje »

dat ze aangesloten zitten op de boordcomputer klopt wel. Als je de radio aan wilt doen vraagt de boordcomputer om de beveiligingscode aan de radio en de radio dient deze terug te geven. Mocht hij geen code teruggeven dan gaat de radio niet aan. Geeft ie de code wel terug dan gaat hij aan. De meeste autofabrikanten hebben dt zo gedaan onder het mom van diefstal preventie. Mocht je radio kapot gaan dan moet je dealer een nieuwe radio bestellen bij Fiat in Italie.
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Re: Radio

Bericht door Peter_R »

joedelta schreef:
Peter_R schreef:Kon het topic over de ontbrekende opties op de radio niet meer vinden dus maar even zo:

ben net bij de dealer geweest voor het gerammel en heb ook even geinformeerd hoe dat nou zit met de radio.

ze hebben de radio uit de oude punto's gebruikt en er eigenlijk gewoon een ander frontje op gezet. de oude punto's hadden geen cd-speler. (vandaar ook dat sommige onder ons een melding van Tape A krijgen).
ik vroeg of ze dan niet de uitgebreide versie erin kunnen zetten. dit kan niet omdat de radio op de boordcomputer etc is aangesloten.... :evil:
dit is toch wel het grootste onzinverhaal wat ik tot nu toe over de radio heb gehoord....hoe verzin je het? :?
maar ja, wat is dan volgens jou een plausibele verklaring?
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

wat dacht je als ze hier aan toegeven hoeveel radio's ze wel niet moeten gaan vervangen :roll:
ze zijn bij Fiat natuurlijk niet gek :?
net als met die stuurhuizen, bij de ene het wel toegeven ( was waarschijnlijk niet de bedoeling) en vervolgens bij de volgende niet weten wat er aan de hand is :twisted:
Gebruikersavatar
Italia
Junior Stato
Berichten: 348
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 8:23
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Italia »

Radio kan zonder problemen zo gewisseld worden.
Abarth GP Wit, spiegels in de Italiaanse kleuren, veel plezier ///// Non parole, ma fatti !..
joedelta

Bericht door joedelta »

Italia schreef:Radio kan zonder problemen zo gewisseld worden.
Gewisseld worden wel, maar dan moet je wel ergens een goede vandaan zien te halen, en die uitgebreide radio's kunnen niet meer besteld worden of zo.... :?
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Dan toveren ze die maar uit hun Italiaanse hoed of zo.... Eigenlijk is het gewoon met de zotte dat wij dit allemaal maar tollereren. Ik denk dat we gewoon niet veel keuze hebben, en maar moeten accepteren dat we een SIMPELE radio hebben.
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Dan toveren ze die maar uit hun Italiaanse hoed of zo.... Eigenlijk is het gewoon met de zotte dat wij dit allemaal maar tollereren. Ik denk dat we gewoon niet veel keuze hebben, en maar moeten accepteren dat we een SIMPELE radio hebben.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dat moet dan wel een enorm grote hoed zijn tony, aangezien we allemaal de simpele erin hebben.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Het is toch ook de GRANDE punto, dan zullen ze ook wel een GRANDE hoed hebben.
Afbeelding
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

tonyvandenbroek schreef:Het is toch ook de GRANDE punto, dan zullen ze ook wel een GRANDE hoed hebben.

:lol: :lol: :lol: :lol: jij bent ook niet voor één gat te vangen :wink:
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Het is toch ook de GRANDE punto, dan zullen ze ook wel een GRANDE hoed hebben.
juist, een Cappello grande
Gebruikersavatar
Peter_R
Junior Stato
Berichten: 438
Lid geworden op: ma mei 01, 2006 21:01
Locatie: Haarlem

Bericht door Peter_R »

die gast van de dealer die zei dat alle GP's met een subwoofer een simpelere radio hebben. hij gooide het op italiaanse logica :roll:
Gebruikersavatar
Señor Sjon
Membre D'Oro
Berichten: 1343
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 21:36
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Señor Sjon »

Peter_R schreef:die gast van de dealer die zei dat alle GP's met een subwoofer een simpelere radio hebben. hij gooide het op italiaanse logica :roll:
Volgens mij is het veiliger voor de consument dat die verkoper ander werk zoekt. Elke klant een ander verhaal. :P
Uitvoering: Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v Crossover Black
Nu met een Toyotank RAV4 2.0 4WD. Weer eens wat anders. :mrgreen:
Plaats reactie