Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Gebruikersavatar
smidsy
Nuovo Arrivato
Berichten: 44
Lid geworden op: za apr 30, 2011 7:23

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door smidsy »

Hoe heb je die tomtom bevestiging aan de brodit bevestigd??
Kan je niet de tomtom met de zuignaphouder aan de brodit kleven? Of werkt dit echt alleen maar op het raam en niet op de vlakke broditplaat, want dit is wel een van de ideaalste oplossingen als je geen my port hebt.
Wat is je idee over het wegwerken van de stroomkabel zodat je deze niet over je middenconsole hebt lopen?
Groeten
Erik
Maarten
Junior Stato
Berichten: 405
Lid geworden op: zo aug 01, 2010 21:09

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Maarten »

Voor mijn Garmin heb ik zelf wat gemaakt (omdat Brodit blijkbaar geen interesse heeft):

Afbeelding

Zie verder ook mijn pixeltopic.
Olavmarchand
Berichten: 7
Lid geworden op: di jan 17, 2012 0:41

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Olavmarchand »

Heeft iemand een oplossing voor de TomTom start?
Afbeelding

Zoiets als dit dus?
Liefst een oplossing met steun in het dashboard (ook al werkt het dan niet via het Blue&me gebeuren)?
carpoint
Berichten: 4
Lid geworden op: vr apr 27, 2012 13:37

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door carpoint »

Inmiddels na lang kijken, toch maar de stap gewaagd. Brodit proclip aangeschaft en gemonteerd. Ik heb ook blue&me dus ook met de tomtomhouder, maar niet de tomtom zelf, aangezien ik navigatie op mn galaxy s2 heb. De proclip kan netjes over die bult heen. De boel zit vast als een huis. Een foto toevoegen lukt me hier niet.
Gebruikersavatar
M113
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 1526
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 20:49
Locatie: Leiderdorp

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door M113 »

Hoi carpoint,

als je onderstaande uitleg nu eens rustig doorneemt, zal het plaatsen van foto's vast wel lukken.

http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... =12&t=2049" onclick="window.open(this.href);return false;
carpoint
Berichten: 4
Lid geworden op: vr apr 27, 2012 13:37

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door carpoint »

Tadaa: Afbeelding

Van voren zie ik die bult dus niet meer. En oke 50 E verder, maar dan heb je ook wat ;)
Jammer dat mp3's niet via bluetooth op het geluidssysteem binnen kunnen komen. Buurman heeft nieuwe Chevrolet Aveo gekocht waar die functionaliteit wel in zit ;)
Maarten
Junior Stato
Berichten: 405
Lid geworden op: zo aug 01, 2010 21:09

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Maarten »

Omdat ik nog altijd geen mails krijg als er in een topic gereageerd is zie ik dit nu pas. Dat is dus de brodit 854450 clip?

Mijn eigen houtje touwtje oplossing begint wat fouten te vertonen. Omdat er geen weerhaak aan zit wordt hij alleen door wrijving in het gat gehouden. En er zit best wel een stevige veer achter het dekseltje zodat vooral bij koud weer hij er bij het minste of geringste weer uit floept. Dus ik moet het pootje wat dikker maken.
En dat eruit floepen gaat best hard. Hij komt makkelijk 20 cm los van het dashboard. Was de eerste keer dat dat gebeurde wel komisch om te zien, maar nu is het niet leuk meer.

Ik zat al te kijken naar de tomtom steun (71805795) om die om te bouwen, maar die is inmiddels ook al weer € 44.36 ex. btw bij Tuynder, en op andere plekken ook maar marginaal goedkoper. In 2010 kostte dat ding nog € 29,40 ex. btw. Die Brodit clip is voor 20 euro te vinden.
carpoint
Berichten: 4
Lid geworden op: vr apr 27, 2012 13:37

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door carpoint »

Dit is idd die brodit steun 854450 welke ik gekocht heb bij mytrendyphone.nl
art nr. 38782 - Brodit ProClip Fiat Punto Evo 10-11
incl verzenden 25 E.
Maarten
Junior Stato
Berichten: 405
Lid geworden op: zo aug 01, 2010 21:09

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Maarten »

Ik heb die steun nu ook in mijn auto zitten en ik denk dat ik hem net op de verkeerde plek heb gezet. Het haakje aan de bovenkant wil namelijk nog wel eens achter de sierrand wegschieten waardoor de bovenkant los zit. :cry:
Het weer terug duwen lukt wel, maar als ik mijn Galaxy tab 7" gemonteerd heb dan gebeurt me dit wel een of twee keer op een woon-werk ritje van 30 km.
carpoint
Berichten: 4
Lid geworden op: vr apr 27, 2012 13:37

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door carpoint »

Maarten schreef:Ik heb die steun nu ook in mijn auto zitten en ik denk dat ik hem net op de verkeerde plek heb gezet. Het haakje aan de bovenkant wil namelijk nog wel eens achter de sierrand wegschieten waardoor de bovenkant los zit. :cry:
Het weer terug duwen lukt wel, maar als ik mijn Galaxy tab 7" gemonteerd heb dan gebeurt me dit wel een of twee keer op een woon-werk ritje van 30 km.
misschien is die tab iets te zwaar voor deze steun??... samsung galaxy s2 is vrij licht. Je kan wellicht een simpel balkje tussen onderkant tab en dashboard doen, zodat hij niet voren dreigt te kukelen...
Plaats reactie