Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door RobbieT »

Is er al iemand die een Brodit steun heeft gemonteerd of proberen te monteren in een Evo met Blue&Me?

Afbeelding

Ik twijfel of het past vanwege de MyPort aansluiting.
Maar heb wel voorkeur voor een steun daar omdat ik eigenlijk niet van plan was de Fiat TomTom te kopen.

Afbeelding
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
DaDragon

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door DaDragon »

Ik zou graag een steun hebben voor een tomtom.
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door RobbieT »

Daarom wil ik die brodit steun ook daar hebben, daar kan dan een tomtom houder op (ook van brodit).
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
P-EVO
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: ma nov 23, 2009 21:00
Locatie: zevenaar

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door P-EVO »

RobbieT schreef:Daarom wil ik die brodit steun ook daar hebben, daar kan dan een tomtom houder op (ook van brodit).



Voor bevestiging op de LINKER RAAMSTIJL bij het derde zijruitje.

Op de site van GPSPlaza.nl ga je naar kies je houder voor uw apparaat daarna klik je,
Kies uw merk..............
kies uw type..............
kies uw bouwjaar........
als je dan het bovenste plaatje aan klikt krijg je foto's te zien en die kun je ook aanklikken.
Ook kun je het juiste type voor je Tom -Tom houder uit zoeken,dan klik je in de linker kolom op de site
Brodit navigatiehouders aan.
Succes,
Groetjes BEN
Punto Evo 1.4 MultiAir 16v / 105 pk Dynamic / Tech House Grey / Interieur:Bordeaux Rood
Gebruikersavatar
Evo-Erik
Membre D'Oro
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo aug 04, 2010 20:31
Locatie: Boxmeer

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Evo-Erik »

RobbieT schreef: Afbeelding
Hoe duur is deze auto??? -]
Fiat Punto Evo 1.3 multijet 85 5drs, Acid Jazz Blue
Afbeelding Afbeelding
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Xander »

Evo-Erik schreef:
RobbieT schreef: Afbeelding
Hoe duur is deze auto??? -]
:mrgreen:

Maar hij rijdt wel op Biogas!
Bruijst
Nuovo Arrivato
Berichten: 90
Lid geworden op: za jun 19, 2010 17:25

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Bruijst »

Voor bevestiging op de LINKER RAAMSTIJL bij het derde zijruitje.

Op de site van GPSPlaza.nl ga je naar kies je houder voor uw apparaat daarna klik je,
Kies uw merk..............
kies uw type..............
kies uw bouwjaar........
als je dan het bovenste plaatje aan klikt krijg je foto's te zien en die kun je ook aanklikken.
Ook kun je het juiste type voor je Tom -Tom houder uit zoeken,dan klik je in de linker kolom op de site
Brodit navigatiehouders aan.
Succes,
Groetjes BEN
Op zich goeie plek maarrrr...
1. Hoe zit dat daar met de (werking van de) airbag..?
2. Voor een tomtom zal er ook een 'vaste' voeding naartoe moeten, ik neem aan dat je niet met het oplaadkabeltje (lengte) van tomtom over je benen heen gaat rijden.
3. Houder zit zoals hij in het voorbeeld is aangebracht precies voor de luchtuitstroming naar het raam..
Afbeelding Afbeelding
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Xander »

Bruijst schreef: Op zich goeie plek maarrrr...
1. Hoe zit dat daar met de (werking van de) airbag..?
2. Voor een tomtom zal er ook een 'vaste' voeding naartoe moeten, ik neem aan dat je niet met het oplaadkabeltje (lengte) van tomtom over je benen heen gaat rijden.
3. Houder zit zoals hij in het voorbeeld is aangebracht precies voor de luchtuitstroming naar het raam..
1. Volgens mij komt de airbag niet uit de A-stijl, maar komt die uit je dak vlak boven de A-stijl? Weet ik niet helemaal zeker, maar volgens mij zou zo'n houder niet in de weg moeten zitten.

2. Kabeltje is op die plaats heel makkelijk weg te werken, je kunt het gewoon achter het deurrubber wegstoppen en naar beneden leiden. Dan kun je vast ook wel bij het zekeringenkastje komen (desnoods onder het dashboard door).

3. Tja, dat klopt.
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door RobbieT »

Die beugel voor aan de A-stijl had ik ook al gevonden.
Maar die plek vind ik een stuk minder handig, ook vanwege de laadkabel(s).

In m'n huidige auto zitten m'n mobiele telefoon en de TomTom naast elkaar gemonteerd op een houder.
En dat wil ik eigenlijk weer zo.

Ik heb de vraag ondertussen voor de 2e keer bij Brodit neergelegd.
De eerste keer kwam er een gemakszuchtig antwoord in de trant van: "Als de MyPort connectie niet in de weg zit past het".
Duh...
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
elvinvaders
Nuovo Arrivato
Berichten: 164
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 16:48
Locatie: Hulst, Nederland

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door elvinvaders »

misschien een stomme opmerking maar waarom niet gewoon de tomtom die fiat levert? zit hij meteen netjes weggewerkt zonder kabels, informatie van de auto komt zelfs op je tomtom, spraakbediening, wat wil je nog meer? en je telefoon is toch met bluetooth verbonden dus waarom moet die in een houder?

als ik mijn evo binnen heb ben ik niet van plan mijn telefoon in een houder te gaan plaatsen, hij mag netjes in mn broekzak blijven zitten, kan hem volledig bedienen met blue&me!
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Xander »

elvinvaders schreef:misschien een stomme opmerking maar waarom niet gewoon de tomtom die fiat levert?
Omdat niet iedereen er op zit te wachten om een nieuw navigatiesysteem te kopen als de huidige nog prima bevalt en misschien zelfs wel meer kan dan die Fiat TomTom?
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door RobbieT »

Omdat ik een goed werkende TomTom heb.
En omdat ik €349,- voor een TomTom veel geld vind.
En de telefoon moet in een houder voor de flitsmeldingen.

En dan kan je heel belerend zeggen dat je niet te hard moet rijden, dan kan ik je vertellen dat ik normaal nooit te hard rijd en de meeste bonnen van die irritante net niet op de meter gekeken 4 km te hard zijn.

En die voorkom je met die meldingen.
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
Richard66
Nuovo Arrivato
Berichten: 69
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 16:51

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Richard66 »

Volgens mij is de prijs inmiddels gedaald naar €299,-

Maar je kan toch ook een lossehouder kopen en zelf bv een TomTom 750 live.
Dan kan je dan wel niet met je stem de TomTom stem besturen en heb je de Eco drive niet op je TomTom maar je hebt wel de live service en je bent minder kwijt.
Volgens mij koste de houder €39,-.
RobbieT
Nuovo Arrivato
Berichten: 105
Lid geworden op: za sep 18, 2010 14:59
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door RobbieT »

Bedoel je daarmee dat een TomTom 750 Live in de Fiat houder past en functioneert?
(Uiteraard zonder alle specifieke zaken)

Voor mij is ook een bezwaar dat ik die Fiat TomTom niet in een andere auto kan gebruiken.
Als dat ding met een TomTom 750 Live houder in een andere auto kan dan wordt het al interessanter.
Richard66 schreef:Volgens mij is de prijs inmiddels gedaald naar €299,-

Maar je kan toch ook een lossehouder kopen en zelf bv een TomTom 750 live.
Dan kan je dan wel niet met je stem de TomTom stem besturen en heb je de Eco drive niet op je TomTom maar je hebt wel de live service en je bent minder kwijt.
Volgens mij koste de houder €39,-.
Punto Evo MultiJet 85 Tech House Grey 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook en Thule afneembare trekhaak
Afbeelding
Adema
Nuovo Arrivato
Berichten: 71
Lid geworden op: ma sep 13, 2010 20:02
Locatie: Sneek

Re: Past Brodit steun 854450 (centre) in auto met Blue&Me?

Bericht door Adema »

Waar kun je die houder dan kopen voor 39 euro?
Punto Evo MultiJet 85 Progressive Black 5 deurs. Cool & Blue pakket / Dynamic plus pakket en nog als extra middenarmsteun, lederen stuurwiel + versnellingspook, parkeersensoren en reservewiel en bijverwarming
Plaats reactie