Middenarmsteun

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Gebruikersavatar
Rongoos
Senior Stato
Berichten: 541
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 11:32
Locatie: Haarlem

Re: Middenarmsteun

Bericht door Rongoos »

Speedy schreef:Ik vond het persoonlijk een waardeloze armsteun, in de laagste stand vond ik hem nog te hoog, maar dat gaat op voor meer auto's in het B segment ben ik achter :( Heeft je dealer niet een auto staan met armsteun dat je hem kan proberen?
Heb hem op de GP bijna niet gebruikt, in de Evo wel weer mee besteld omdat dat zou moeten voor het lederen interieur ... wat achteraf weer niet zo was, zonde van m'n geld dus :(
Voor een redelijke prijs wil ik hem wel overnemen van je hoor Speedy :D
GP 1.3 MJT
Afbeelding
CSchaank
Nuovo Arrivato
Berichten: 37
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 20:54

Re: Middenarmsteun

Bericht door CSchaank »

Nou we gaan het meemaken. Ik ga er vanuit dat de kleuren overeenkomen. Heb op het forum van de GP gezien dat zelf montage gaat over de asbak van achter de handrem. Of dit het zelfde zal zijn weet ik niet maar dat zie ik wel.
Punto EVO Multijet 85 16V, wit, dynamic plus, full leer, spoiler en alles meegespoten!
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: Middenarmsteun

Bericht door evotaxfree »

ik denk dat je nog een aangename verrassing staat te wachten.
je hebt de auto besteld met lederen bekleding volgens je onderschrift.
bij leren bekleding zijn ook de opties leren stuur/versnellingspook, electrische lendesteun en middenarmsteun verplicht.

ook al heeft de dealer je die niet berekend,de fabriek zal de auto toch met die extra opties afleveren.
probeer zelf de configurator maar eens op www.fiat.nl.
Gebruikersavatar
Rongoos
Senior Stato
Berichten: 541
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 11:32
Locatie: Haarlem

Re: Middenarmsteun

Bericht door Rongoos »

oef weer iemand die een armsteun over heeft straks :D
GP 1.3 MJT
Afbeelding
CSchaank
Nuovo Arrivato
Berichten: 37
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 20:54

Re: Middenarmsteun

Bericht door CSchaank »

Das waar inderdaad, nou in dat geval heb ik "gelukkig" met ondertekende factuur staan dat het mogelijk was vanuit de dealer! Wordt wel weer allemaal spannend.
Punto EVO Multijet 85 16V, wit, dynamic plus, full leer, spoiler en alles meegespoten!
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Re: Middenarmsteun

Bericht door Xander »

Ilim schreef:van wat ik van de dealer heb begrepen, is dat dus niet af fabriek maar lijkt er op, het is een aftermarket die dieper is, had het bij de dealer bekeken, en vroeg of ik de echte originele kon krijgen. Dat kon dus niet, deze had ook een kunst leren bovenkant, en aangezien ik gewoon stof heb wilde ik ook graag de stoffen versie die ook wat slanker was dan de enorm dikke armsteun.

uiteindelijk heb ik F. tuynder gemaild en kreeg het volgende terug:

"Dank voor uw prijsaanvraag.

De originele armsteun kost 121,16 euro en heeft een levertijd van ongeveer 4 dagen.
Aan de hand van het chassisnummer kunnen wij de juiste kleur bekleding bepalen.

In de bestaande console dient er een afdekplaat te worden vervangen ivm bevestiging van de armsteunbeugel.
Ook hiervoor hebben wij het volledige chassisnummer van uw Evo nodig.
Deze afdekplaat kost tussen de 4,00 en 30,00 euro,afhankelijk van uw type Evo.

Alle vermelde prijzen zijn per stuk exclusief BTW en eventuele verzendkosten van NIEUWE, ORIGINELE onderdelen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw reactie/bestelling graag tegemoet.
Bij een eventuele bestelling dus het chassisnummer vermelden!!

Met vriendelijke groet,
Bas
Firma Tuynder"
Het deksel in de goede bekleding kost ook nog een paar tientjes, maar dan heb je het inderdaad wel...
Plaats reactie