Levertijden

Fransman
Nuovo Arrivato
Berichten: 31
Lid geworden op: di mar 14, 2006 18:13

Bericht door Fransman »

hannes schreef:
JezzaNL schreef:
hannes schreef: goede morgen Jezza , ik heb hem op 22 maart besteld :lol: wie weet zit de jouwe er ook bij.
ik kan over mijn dealer niks verkeerds zeggen, bij de aankoop zeiden ze al dat ze me van elke stap op de hoogte zouden houden, :D hulde :D
Volgens mij maken ze er inderdaad een aantal SportSound + in een serie (mijne is 20 februari besteld) Heb zojuist de magazijn man gebeld die er alles van wist en mij nu ook op de hoogte houd wanneer ie binnen komt...

Mijn GP is 3 april geproduceerd (hopelijk niet 's morgens :lol:) en is inmiddels op transport naar Belgie toe.. Hij verwachtte dat dit 3 weken zou duren voordat ie binnen was... Dit betekent dat ik dus de 1e week van mei hem heb... :)
daar lijkt het inderdaad wel op , zullen wel gewacht hebben op een x- aantal orders.
tussen jouw en mijn bestelling zit een dikke maand , wie weten krijgen we hem wel in de zelfde week :roll:
Ik wil de pret niet drukken en ik hoop voor jullie dat ie er inderdaad 1e week van mei is.... Ik heb mijn 1.4 16V Sport eind Januari besteld en volgens mijn dealer hoef ik er in April niet meer op te rekenen, hij verwacht 1e week mei..... :evil:
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik wil de pret niet drukken en ik hoop voor jullie dat ie er inderdaad 1e week van mei is.... Ik heb mijn 1.4 16V Sport eind Januari besteld en volgens mijn dealer hoef ik er in April niet meer op te rekenen, hij verwacht 1e week mei..... :evil:
maar er is ook geen reden voor paniek...zoals gezegd, mijn GP 1.4 16V Emotion is ook eind januari besteld en is vorige week binnengekomen bij de dealer. :wink:
Scoob
Nuovo Arrivato
Berichten: 10
Lid geworden op: di apr 18, 2006 18:19
Locatie: Oostakker

Bericht door Scoob »

Mijn GP Sport 1.9 is besteld 6 maart... Zou maar 6 tot 8 weken duren dus normaal eind april begin mei hier zijn, kan dat kloppen of liggen de zaken anders door vertaging of verkeerde informatie van mijn dealer?
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Nou ik heb 13 weken moeten wachten, uitgaande van 8 weken, aangezien hij eerder in productie was genomen.
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

funk4life schreef:Nou ik heb 13 weken moeten wachten, uitgaande van 8 weken, aangezien hij eerder in productie was genomen.
:wink: :wink: :wink: zeg maar zo :D als je hem krijgt ben je dat wachten snel vergeten :D
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

...voor de statistiek...
mijn gp mjt 1.9 emotion 120 pk is besteld op 14 jan; en sinds 9 maart "op transport" (waar naar toe wordt steeds minder duidelijk, en ja dat is inderdaad 6 weken al zo...)

ik ben best geduldig van aard maar het wordt nu best wel iets minder (dat geduld...)
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

TeChNo2 schreef:...voor de statistiek...
mijn gp mjt 1.9 emotion 120 pk is besteld op 14 jan; en sinds 9 maart "op transport" (waar naar toe wordt steeds minder duidelijk, en ja dat is inderdaad 6 weken al zo...)

ik ben best geduldig van aard maar het wordt nu best wel iets minder (dat geduld...)
:roll: tja als ik het een beetje bereken is : je GP naar iemand anders gegaan :twisted: / of een wereld reis aan het maken :twisted:
dit is inderdaad wel érg lang dat je moet wachten, is niet leuk meer toch :?:
Gebruikersavatar
il padrino
Nuovo Arrivato
Berichten: 101
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 9:20
Locatie: Beverwijk

Bericht door il padrino »

Ik heb mijn sport op 31 maart besteld en hoorde vorige week van de dealer dat ie pas op 26 mei word gemaakt :( .
Dan nog een week of 4 wachten en is het eind juni.
Ik hoop dat mijne ook eerder in productie gaat.
Ach en anders heb ik misschien een schrale troost dat mijn kenteken met 2 cijfers en een T tje begint.
Ben toch wel iemand die daar op let.

Groetjes Dv
Laatst gewijzigd door il padrino op za apr 22, 2006 8:17, 1 keer totaal gewijzigd.
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik heb mijn sport op 31 maart besteld en hoorde vorige week van de dealer dat ie pas op 26 mei word gemaakt :( .
Dan nog een week of 4 wachten en is het eind juni.
Ik hoop dat mijne ook eerder in productie gaat.
Ach en anders heb ik misschien een schrale troost dat mijn kenteken met een T tje begint.
Ben toch wel iemand die daar op let.

Groetjes Dv
Ja hé dat is niet eerlijk, die van mij begint met 44 :lol: :wink:
Laatst gewijzigd door joedelta op vr apr 21, 2006 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Bericht door Edu »

Al staan er 6 kruisjes, ik wil mijn GP zo snel mogelijk hebben :lol:
joedelta

Bericht door joedelta »

Al staan er 6 kruisjes, ik wil mijn GP zo snel mogelijk hebben :lol:
wel makkelijk om te onthouden en handig bij het spotten XX-XX-XX :D
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
Ik heb mijn sport op 31 maart besteld en hoorde vorige week van de dealer dat ie pas op 26 mei word gemaakt :( .
Dan nog een week of 4 wachten en is het eind juni.
Ik hoop dat mijne ook eerder in productie gaat.
Ach en anders heb ik misschien een schrale troost dat mijn kenteken met een T tje begint.
Ben toch wel iemand die daar op let.

Groetjes Dv
Ja hé dat is niet eerlijk, die van mij begint met 44 :lol: :wink:

:lol: :lol: :lol: jij ziet ook echt alles :wink:
men moet goed opletten wat men schrijft :P :P
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

Dan nog een week of 4 wachten en is het eind juni
...tja en dan nog een week of 3 a 4 en dan is het eind juli...
tenminste mijn gp is op 9 maart uit de fabriek komen rollen... dus die 4 weken wachten kunnen dus best ook 7 a 8 weken worden...
Gebruikersavatar
il padrino
Nuovo Arrivato
Berichten: 101
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 9:20
Locatie: Beverwijk

Bericht door il padrino »

Zo beter :D
Jullie weten toch ook wel dat je naar de letters kijkt voor het bouwjaar??
Lijkt me dat we weten dat we in de cijfers-letters-letters zitten
Maar ik zal er hier opletten hoor om alles heel precies te doen :D

Groetjes DV
joedelta

Bericht door joedelta »

Zo beter :D
Jullie weten toch ook wel dat je naar de letters kijkt voor het bouwjaar??
Lijkt me dat we weten dat we in de cijfers-letters-letters zitten
Maar ik zal er hier opletten hoor om alles heel precies te doen :D

Groetjes DV
nee joh, was toch maar een geintje, alsof ik nooit een foutje maak, was echt niet lullig bedoeld of zo... :D :wink:
Plaats reactie