Levertijden

funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Ja maar rond die tijd heb ik hem toch al! Hehe
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

ga ik in elk geval van uit, maar denk hierbij aan toekomstige collega GP rijders, dat er nog velen mogen volgen, dat kunnen we tenminste dat Duitse beeld van onze snelwegen vegen .
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

net ook ff gebeld met mn dealer:

11 maart besteld->productie week 16..(24 april)

weet iemand hoe lang het dan nog duurt :?:

dik een maand he :?: :!:

:twisted: :evil:

maar ja geduld is een schone zaak zeggen ze he..

Raymon
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

@Techno Wat voor versie heb je besteld?
multijet 120 pk... new orleans blue
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

@Techno!

Ik precies hetzelde verhaal, ook 120MultiJet en duurt vanaf transport nu ook echt al te lang.

Zou gisteren belletje krijgen van dealer dat hij er zou zijn, maar weer niet. Nu heeft hij importeur gebeld om te eisen dat hij er woensdag is en dat ik in het weekend er mee kan rijden. Nu nog een week dus!
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

:o GOED NIEUWS :lol:

KRIJG NET EEN TELEFOONTJE VAN MIJN DEALER.

mijn GP is al geproduceerd en gaat morgen op transport.
zou nu nog 4 weken duren eer hij bij de dealer aankomt.

máár uit al jullie verhalen over leverdata zal ik me daar nog maar niet op verheugen, hij is in elk geval geproduceerd.
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef::o GOED NIEUWS :lol:

KRIJG NET EEN TELEFOONTJE VAN MIJN DEALER.

mijn GP is al geproduceerd en gaat morgen op transport.
zou nu nog 4 weken duren eer hij bij de dealer aankomt.

máár uit al jullie verhalen over leverdata zal ik me daar nog maar niet op verheugen, hij is in elk geval geproduceerd.
het kan ook mee vallen...mijn GP 1.4 16V was binnen 4 weken na productie bij de dealer... :lol:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
hannes schreef::o GOED NIEUWS :lol:

KRIJG NET EEN TELEFOONTJE VAN MIJN DEALER.

mijn GP is al geproduceerd en gaat morgen op transport.
zou nu nog 4 weken duren eer hij bij de dealer aankomt.

máár uit al jullie verhalen over leverdata zal ik me daar nog maar niet op verheugen, hij is in elk geval geproduceerd.
het kan ook mee vallen...mijn GP 1.4 16V was binnen 4 weken na productie bij de dealer... :lol:
:P daar hou ik me dan maar aan vast :P
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:
joedelta schreef:
hannes schreef::o GOED NIEUWS :lol:

KRIJG NET EEN TELEFOONTJE VAN MIJN DEALER.

mijn GP is al geproduceerd en gaat morgen op transport.
zou nu nog 4 weken duren eer hij bij de dealer aankomt.

máár uit al jullie verhalen over leverdata zal ik me daar nog maar niet op verheugen, hij is in elk geval geproduceerd.
het kan ook mee vallen...mijn GP 1.4 16V was binnen 4 weken na productie bij de dealer... :lol:
:P daar hou ik me dan maar aan vast :P
trouwens alvast gefeliciteerd... :lol:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
hannes schreef:
joedelta schreef:
hannes schreef::o GOED NIEUWS :lol:

KRIJG NET EEN TELEFOONTJE VAN MIJN DEALER.

mijn GP is al geproduceerd en gaat morgen op transport.
zou nu nog 4 weken duren eer hij bij de dealer aankomt.

máár uit al jullie verhalen over leverdata zal ik me daar nog maar niet op verheugen, hij is in elk geval geproduceerd.
het kan ook mee vallen...mijn GP 1.4 16V was binnen 4 weken na productie bij de dealer... :lol:
:P daar hou ik me dan maar aan vast :P
trouwens alvast gefeliciteerd... :lol:

:P thanks :wink:
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

@hannes : Wanneer heb je hem precies besteld ?

Als ze inderdaad een aantal SportSound + tegelijk produceren, zou de mijne dus ook al geproduceerd moeten zijn en op transport gegaan zijn...

Helaas heb ik niet echt een dealer die mij op de hoogte houdt... Denk dat ik morgen maar eens het hoofdkantoor in Dordrecht ga bellen....
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

JezzaNL schreef:@hannes : Wanneer heb je hem precies besteld ?

Als ze inderdaad een aantal SportSound + tegelijk produceren, zou de mijne dus ook al geproduceerd moeten zijn en op transport gegaan zijn...

Helaas heb ik niet echt een dealer die mij op de hoogte houdt... Denk dat ik morgen maar eens het hoofdkantoor in Dordrecht ga bellen....
goede morgen Jezza , ik heb hem op 22 maart besteld :lol: wie weet zit de jouwe er ook bij.
ik kan over mijn dealer niks verkeerds zeggen, bij de aankoop zeiden ze al dat ze me van elke stap op de hoogte zouden houden, :D hulde :D
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

@Iedereen

- Na twee weken kreeg ik een bericht van de dealer dat de auto eerder in productie was genomen van verwacht (goed nieuws).

- Na twee weken (totaal 4 weken) later kreeg ik te horen dat hij was vertrokken vanuit Italie (goed nieuws).

- Nog een week later (totaal 5 weken) dat hij in Belgie stond (goed nieuws).

- Nu 6,5 (totaal 11,5 week) week later is hij er nog niet (slecht nieuws) en komt hij morgen als het goed is bij de dealer binnen en kan ik hem zaterdag of 2e paasdag halen (totaal 12 weken).

Zo kan het dus ook..
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

hannes schreef: goede morgen Jezza , ik heb hem op 22 maart besteld :lol: wie weet zit de jouwe er ook bij.
ik kan over mijn dealer niks verkeerds zeggen, bij de aankoop zeiden ze al dat ze me van elke stap op de hoogte zouden houden, :D hulde :D
Volgens mij maken ze er inderdaad een aantal SportSound + in een serie (mijne is 20 februari besteld) Heb zojuist de magazijn man gebeld die er alles van wist en mij nu ook op de hoogte houd wanneer ie binnen komt...

Mijn GP is 3 april geproduceerd (hopelijk niet 's morgens :lol:) en is inmiddels op transport naar Belgie toe.. Hij verwachtte dat dit 3 weken zou duren voordat ie binnen was... Dit betekent dat ik dus de 1e week van mei hem heb... :)
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

JezzaNL schreef:
hannes schreef: goede morgen Jezza , ik heb hem op 22 maart besteld :lol: wie weet zit de jouwe er ook bij.
ik kan over mijn dealer niks verkeerds zeggen, bij de aankoop zeiden ze al dat ze me van elke stap op de hoogte zouden houden, :D hulde :D
Volgens mij maken ze er inderdaad een aantal SportSound + in een serie (mijne is 20 februari besteld) Heb zojuist de magazijn man gebeld die er alles van wist en mij nu ook op de hoogte houd wanneer ie binnen komt...

Mijn GP is 3 april geproduceerd (hopelijk niet 's morgens :lol:) en is inmiddels op transport naar Belgie toe.. Hij verwachtte dat dit 3 weken zou duren voordat ie binnen was... Dit betekent dat ik dus de 1e week van mei hem heb... :)
daar lijkt het inderdaad wel op , zullen wel gewacht hebben op een x- aantal orders.
tussen jouw en mijn bestelling zit een dikke maand , wie weten krijgen we hem wel in de zelfde week :roll:
Plaats reactie