Lampje bij schakelaar ?

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
Plaats reactie
willumpie
Junior Stato
Berichten: 475
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 22:43
Locatie: Hellevoetsluis

Lampje bij schakelaar ?

Bericht door willumpie »

Boven de radio zitten 3 knopjes.... voor city stand , s&s en eentje voor slot stand v. portieren..
Als je die knopjes indrukt gaat er een lampje (ledje) branden bij dat knopje....
Alleen als ik het knopje voor de citystand indrukt brand er GEEN lampje bij.... :?
Is dat bij elke Evo zo..? of is er iets mis met die van ons? :?:
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Lampje bij schakelaar ?

Bericht door jpkramer »

willumpie schreef:Boven de radio zitten 3 knopjes.... voor city stand , s&s en eentje voor slot stand v. portieren..
Als je die knopjes indrukt gaat er een lampje (ledje) branden bij dat knopje....
Alleen als ik het knopje voor de citystand indrukt brand er GEEN lampje bij.... :?
Is dat bij elke Evo zo..? of is er iets mis met die van ons? :?:
Uit het instructieboekje:
De inschakeling van de functie wordt aangegeven:
❒ door het opschrift CITY op het instrumentenpaneel (bij uitvoeringen met multifunctioneel display);
❒ door het verlichten van het opschrift CITY op de knop, nadat deze knop is ingedrukt
Kars
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: di jun 08, 2010 19:04
Locatie: Deventer

Re: Lampje bij schakelaar ?

Bericht door Kars »

jpkramer schreef:
willumpie schreef:Boven de radio zitten 3 knopjes.... voor city stand , s&s en eentje voor slot stand v. portieren..
Als je die knopjes indrukt gaat er een lampje (ledje) branden bij dat knopje....
Alleen als ik het knopje voor de citystand indrukt brand er GEEN lampje bij.... :?
Is dat bij elke Evo zo..? of is er iets mis met die van ons? :?:
Volgens mij krijg je bij city stand een tekentje bij je tellers, vandaar denk ik geen lampje bij het knopje zelf.
Klopt helemaal, op jouw instrumentenpaneel komt dan keurig "city" te staan. Zie instructieboekje pagina 72.
willumpie
Junior Stato
Berichten: 475
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 22:43
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Lampje bij schakelaar ?

Bericht door willumpie »

:oops: had nog helemaal niet in dat boekje gekeken hiervoor.... :D
Dank u..... :mrgreen:
Plaats reactie