Multijet display

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Punto Evo.
CSchaank
Nuovo Arrivato
Berichten: 37
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 20:54

Re: Multijet display

Bericht door CSchaank »

Ik heb ook even rond gebeld, en het lijkt erop dat de active versie het eenvoudige display heeft (lees: geen temperatuur meter) De multijet heeft het multifunctionele display met temperatuurmeter. Dit zal dus betekenen dat met B&M en sport uitvoering het luxe aanpasbare display gebruikt zal worden.
Punto EVO Multijet 85 16V, wit, dynamic plus, full leer, spoiler en alles meegespoten!
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Multijet display

Bericht door Bennink »

Ik denk dat je dat multimultifunctionele display krijgt bij de Multiair Turbo motoren... Toevalig in Nederland alleen als Sport met B&M te krijgen... zijn er meer Evo Multiair Turbo rijders die dat kunnen beamen? Sappel misschien?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: Multijet display

Bericht door evotaxfree »

Bennink schreef:Oh, een zoektocht op Google op "Display punto Evo Dynamic" geeft dit resultaat :shock:

Afbeelding

Op het stuur geen knoppen voor Blue&Me, dus evotaxfree zou best eens gelijk kunnen hebben.

Check de advertentie: Fiat Punto Evo - 1.3 M-jet Dynamic|5drs|belastingvrij|uit voorr

als je de foto's goed bekijkt zie je dat deze auto ook geen cruise-control heeft.
is dus een grijze import,waarschijnlijk uit belgie.
misschien dat de p-evo's in nl wel standaard het uitgebreidere scherm krijgen,ongeacht de extra's.
in belgie en misschien andere landen is dit niet het geval.
de auto van puntoevo-ede was ook een belgische import en had ook geen cruise-control en was voorzien van het simpele display.
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Re: Multijet display

Bericht door Hellfire »

Inderdaad erg vreemd, dat die standaarduitrusting ontbreekt. Of zou het eruit gesloopt zijn? Werkt grijze import wel? Ik meen me te herinneren dat de 85pk nog niet in Belgie verkrijgbaar was.
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Re: Multijet display

Bericht door Giovanni Tutore »

Grijs display, Hellfire :?:
evotaxfree
Senior Stato
Berichten: 649
Lid geworden op: za mei 15, 2010 21:07
Locatie: groningen

Re: Multijet display

Bericht door evotaxfree »

Hellfire schreef:Inderdaad erg vreemd, dat die standaarduitrusting ontbreekt. Of zou het eruit gesloopt zijn? Werkt grijze import wel? Ik meen me te herinneren dat de 85pk nog niet in Belgie verkrijgbaar was.
de 85pk multijets met 95gr co uitstoot zijn al een poosje gewoon leverbaar in zowel belgie als duitsland.
grijze import werkt wel degelijk.
een prima en goedkoper alternatief voor mensen die niet 12 weken op hun auto willen wachten.
nadeel is dan weer dat de uitrusting kan verschillen,in dit geval dus zonder cruise-control.
is overigens eenvoudig achteraf in te bouwen.
stuurschakelaar monteren en cruise in motorregelapparaat inleren en klaar!
de kabelboom is reeds voorbereid.
Marco88
Berichten: 2
Lid geworden op: vr okt 22, 2010 22:53

Re: Multijet display

Bericht door Marco88 »

Maar wat voor display heeft de GP Actual 1.3 Multijet (geen pevo..)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Multijet display

Bericht door tonyvandenbroek »

Marco88 schreef:Maar wat voor display heeft de GP Actual 1.3 Multijet (geen pevo..)
De simpelste, geen buiten temp. meter e.d.
Afbeelding
CSchaank
Nuovo Arrivato
Berichten: 37
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 20:54

Re: Multijet display

Bericht door CSchaank »

Toch de twijfel, mijn pevo is zonder B&M heeft de dynamic+ nu wel een temp. meter?
Punto EVO Multijet 85 16V, wit, dynamic plus, full leer, spoiler en alles meegespoten!
elvinvaders
Nuovo Arrivato
Berichten: 164
Lid geworden op: zo sep 12, 2010 16:48
Locatie: Hulst, Nederland

Re: Multijet display

Bericht door elvinvaders »

CSchaank schreef:Toch de twijfel, mijn pevo is zonder B&M heeft de dynamic+ nu wel een temp. meter?
ik snap serieus niet hoe je een pevo kunt bestellen zonder het cool & blue pakket, kost in principe maar 400 euro en dan heb je:

*climate control
*spraakbediening
*usb poort met duizenden muzieknummers

die 400 euro is echt niks vergeleken met de totaalprijs dus waarom zou je het niet doen, bovendien is je auto ook zeker die 400 euro meer waard als je hem in de toekomst verkoopt...
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Multijet display

Bericht door tonyvandenbroek »

Je moet dan nog wel "net" die 400 euro hebben. Er zijn grenzen, en op is op.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Multijet display

Bericht door Bennink »

Het zijn allemaal kleine extra's en een hoop kleine extra's maken het geheel toch wel tot een flink bedrag... mijn Evo Multijet heeft straks een cataloguswaarde van 21.000! Ik ben blij dat ik kan leasen, want ik weet niet of ik een eigen auto zo duur zou uitrusten...
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Sunrise
Dedito
Berichten: 7609
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 22:34
Locatie: Het mooie Brabantse Land
Contacteer:

Re: Multijet display

Bericht door Sunrise »

Maarruh als je het kan betalen kun je beter wel wat extra's nemen, anders is de kans groot dat je achteraf spijt gaat krijgen :roll:
CSchaank
Nuovo Arrivato
Berichten: 37
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 20:54

Re: Multijet display

Bericht door CSchaank »

Gelukkig leven we in een democratie en heeft iedereen zijn eigen mening en smaak, anders ook zo saai he?! Toch jammer dat er dan weer mensen zijn met vooroordelen. Echter terug naar de vraag: Zit er nu wel of niet een temperatuurmeter op een versie "zonder" C&B?
Punto EVO Multijet 85 16V, wit, dynamic plus, full leer, spoiler en alles meegespoten!
Gebruikersavatar
Wessels
Nuovo Arrivato
Berichten: 23
Lid geworden op: zo okt 24, 2010 11:36

Re: Multijet display

Bericht door Wessels »

elvinvaders schreef: ik snap serieus niet hoe je een pevo kunt bestellen zonder het cool & blue pakket, kost in principe maar 400 euro en dan heb je:
*climate control
*spraakbediening
*usb poort met duizenden muzieknummers
die 400 euro is echt niks vergeleken met de totaalprijs dus waarom zou je het niet doen, bovendien is je auto ook zeker die 400 euro meer waard als je hem in de toekomst verkoopt...
Voor die 400 euro hebben wij ESP bijbesteld. Onze vorige auto had Climate Control maar we gebruikten die als gewone airco. Deze stond dus nooit in de automatische stand. Telefoneren doen we zelden in de auto en in de cd speler passen ook schijfjes met MP3's erop. Werkt prima. Voor ons zou alleen de USB poort aantrekkelijk zijn maar om daar 400 euro voor uit te geven?
Verder heb ik nog nooit meegemaakt dat alle extra's ook daadwerkelijk meer opleverden (behalve airco) bij inruil. Je koopt het gewoon voor jezelf. Met alle andere extra's (regensensor, ESP. auto dimmende spiegel, anti-whiplash hoofdsteunen, afneembare trekhaak, et cetera) werd de auto al prijzig genoeg :D
Punto Evo 5 deurs 1.3 JTD 85, Progressive Black, Bordeauxrood interieur, dynamic plus pakket, regensensor, auto dimmende spiegel, ESP, leerpakket, chromen spiegelkappen.... en geen wegenbelasting en BPM ;-)
Plaats reactie